We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny pracovník pobočky
TÜV SÜD Slovakia s.r.o.
Miesto práce
Lazovná 69, okres Banská Bystrica
Lazovná 69, okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Administratívne činnosti súvisiace s každodenným chodom pobočky :
- príprava, zhromažďovanie, evidencia, vystavovanie a archivácia podkladov potrebných pre systémové a operatívne riadenie ( zákaznícke ponuky, objednávky, zmluvy, správa z auditov )
- príprava, evidencia, vybavovanie a odosielanie pošty
- zabezpečovanie servisu pre organizované školenia útvarom akadémia
- zabezpečovanie administratívnych činností, korešpondencie pobočky, v prípade potreby aj v anglickom jazyku
- archiváciu dokumentov v zmysle interných predpisov
2. Podpora ekonomického oddelenia:
- zhromažďovanie a kontrola podkladov pre fakturáciu
- fakturácia a evidencia odberateľských faktúr ( tuzemských a zahraničných )
- sledovanie úhrad a vystavovanie upomienok k faktúram po lehote splatnosti
- vystavovanie fakturačných sprievodiek k dodávateľským faktúram
- kontrola formálnej a vecnej stránky dodávateľských faktúr
- evidencia cestovných príkazov, kontrola ich formálnej a vecnej správnosti
- vedenie a inventarizácia eurovej a valutovej pokladne pobočky
- zabezpečovanie včasného, úplného a správneho odovzdávania predpísaných výkazov a dokladov ekonomickému oddeleniu
- vykonávanie kontroly validačných poplatkov pre zákazníkov pri fakturácii v oblasti COSM
- vykonávanie inventúry majetku spoločnosti v stanovených lehotách
3. Podpora HR :
- príprava podkladov pre spracovanie miezd
- výdaj, evidencia spotreby stravných lístkov
- príprava, zhromažďovanie, evidencia, vystavovanie a archivácia podkladov potrebných pre systémové a operatívne riadenie ( zákaznícke ponuky, objednávky, zmluvy, správa z auditov )
- príprava, evidencia, vybavovanie a odosielanie pošty
- zabezpečovanie servisu pre organizované školenia útvarom akadémia
- zabezpečovanie administratívnych činností, korešpondencie pobočky, v prípade potreby aj v anglickom jazyku
- archiváciu dokumentov v zmysle interných predpisov
2. Podpora ekonomického oddelenia:
- zhromažďovanie a kontrola podkladov pre fakturáciu
- fakturácia a evidencia odberateľských faktúr ( tuzemských a zahraničných )
- sledovanie úhrad a vystavovanie upomienok k faktúram po lehote splatnosti
- vystavovanie fakturačných sprievodiek k dodávateľským faktúram
- kontrola formálnej a vecnej stránky dodávateľských faktúr
- evidencia cestovných príkazov, kontrola ich formálnej a vecnej správnosti
- vedenie a inventarizácia eurovej a valutovej pokladne pobočky
- zabezpečovanie včasného, úplného a správneho odovzdávania predpísaných výkazov a dokladov ekonomickému oddeleniu
- vykonávanie kontroly validačných poplatkov pre zákazníkov pri fakturácii v oblasti COSM
- vykonávanie inventúry majetku spoločnosti v stanovených lehotách
3. Podpora HR :
- príprava podkladov pre spracovanie miezd
- výdaj, evidencia spotreby stravných lístkov
Zamestnanecké výhody, benefity
• stabilné zamestnanie vo veľkej medzinárodnej spoločnosti
• priestor pre vlastné nápady
• príjemné pracovné prostredie, profesionálny prístup kolegov
• priestor pre sebarealizáciu
• flexibilná pracovná doba
• priestor pre vlastné nápady
• príjemné pracovné prostredie, profesionálny prístup kolegov
• priestor pre sebarealizáciu
• flexibilná pracovná doba
Informácie o výberovom konaní
V prípade veľkého záujmu budeme kontaktovať len kandidátov, ktorých profil zodpovedá uvedeným požiadavkám. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- samostatnosť, zodpovedný prístup k pracovným povinnostiam a riešeniu pracovných úloh
- dobré komunikačné schopnosti, analytické myslenie a rozhodovanie, zameranie na detail
- príjemné vystupovanie, schopnosť rýchlo reagovať
- precíznosť a lojálnosť
- flexibilita
- schopnosť analytického myslenia,
- dobré komunikačné schopnosti, analytické myslenie a rozhodovanie, zameranie na detail
- príjemné vystupovanie, schopnosť rýchlo reagovať
- precíznosť a lojálnosť
- flexibilita
- schopnosť analytického myslenia,
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
V TÜV SÜD združujeme technologických nadšencov a odborníkov, už viac ako 150 rokov. Práve oni vytvorili, z pôvodne nemeckej firmy, medzinárodnú spoločnosť. Dnes zamestnávame 28 000 expertov na 1000 lokalitách po celom svete a sme tak jedným z popredných poskytovateľov technických, inšpekčných a certifikačných služieb. Buď hrdá/-ý na svoju prácu. Pridaj sa do tímu, ktorý hýbe svetom.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 3280792
Posting date: 8.1.2018
2018-01-08
location: okres Banská Bystrica Position: Administratívny pracovník, referent Company: TÜV SÜD Slovakia s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou