Asistent/ka v cestovnej kancelárii (ekonomické a obchodné oddelenie)

TUI ReiseCenter Slovensko s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ihneď alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
5 EUR / hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš vzťah k číslam?
Dokážeš si vždy ľahko a prirodzene nájsť systém vo svojich veciach?
Neujde ti žiaden detail a dokážeš si rýchlo spájať súvislosti?

Ak ťa láka pracovné prostredie, kde sa všetko točí okolo dovoleniek a cestovania, potom budeš možno práve ty novou súčasťou nášho stabilného tímu.

Aké úlohy na teba čakajú?
* príprava podkladov pre účtovníctvo: dodávateľské faktúry, pokladničné doklady, bankové výpisy, príprava podkladov pre ekonóma, vedenie evidencie vybraných agend,
* príprava štatistík - práca s Excelom,
* asistentské a podporné práce pre obchodnú riaditeľku (plánovanie stretnutí, správa kalendára, a pod.).

Zamestnanecké výhody, benefity

* práca v medzinárodnom koncerne World of TUI,
* výhody cestovania,
* stabilné a príjemné pracovné prostredie

Informácie o výberovom konaní

Životopis v slovenskom a nemeckom, resp. anglickom jazyku zasielať emailom.
Odpovede budeme zasielať len uchádzačom postupujúcim do 1. výberového kola.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Základy
Pokladňa - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Kto je pre nás vhodný kandidát?

Má:
* ukončené min. stredoškolské vzdelanie (ekonomické vzdelanie výhodou),
* základnú znalosť podvojného účtovníctva - podmienka,
* znalosť hospodárskej korešpondencie - podmienka,
* skúsenosti so spracovávaním dokladov od zahraničných dodávateľov,
* skúsenosti s prácou s Microsoft Office - Excel na pokročilej úrovni + Outlook aspoň na základnej úrovni,
* analytické myslenie, samostatnosť a precíznosť práce, zmysel pre detail, spoľahlivosť
* PODMIENKA - min. 20 hod. týždenne (4 hod. denne 5 dní do týždňa)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SME JEDINEČNÍ
• TUI vám ponúka pracovisko vrátane technického vybavenia, ktoré potrebujete aj pre vašu efektívnu občasnú prácu z domu. Na zaučenie počas prvých mesiacov, alebo na individuálne či tímové diskusie by sme boli radi, keby ste mali možnosť prísť do modernej kancelárie v centre Bratislavy. Je poskytovaná možnosť niekoľkodňového Home Office v týždni po dohode.
• Využite výhody „TUI Workwide“ – pracujte až 6 týždňov v roku na miestach, kam iní chodia len na dovolenku / platí iba pre TPP/
• Obzvlášť dôležité sú pre nás komplexné školenia vo Vašom budúcom pracovnom odvetví a Váš osobný a profesionálny rozvoj
• TUI vám ponúka bezpečnosť medzinárodnej skupiny vo veľmi neformálnej pracovnej atmosfére
• Ponúkame Vám množstvo benefitov ako zamestnanecké zľavy, interné akcie, stravné, rôzne zľavy u externých partnerov
• Ak máte zodpovedajúcu kvalifikáciu, máte možnosť získať aj nadštandardné ohodnotenie.

Dobre známe logo „TUI Smile“ vyjadruje náš prístup k zákazníkom s úsmevom - „THINK TRAVEL, THINK TUI“
Náš team tvoria skúsení a scestovaní travel experti - poradcovia v oblasti cestovania. Do destinácií pravidelne cestujeme a testujeme služby a hotely. Našim cieľom je prvotriedny servis a poradenstvo pri výbere dovolenky.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3670889  Posting date: 17.5.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: 5 EUR / hod.