We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/ka v cestovnej kancelárii (ekonomické a obchodné oddelenie)
TUI ReiseCenter Slovensko s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ihneď alebo dohodou
ihneď alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
5 EUR / hod.
5 EUR / hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš vzťah k číslam?
Dokážeš si vždy ľahko a prirodzene nájsť systém vo svojich veciach?
Neujde ti žiaden detail a dokážeš si rýchlo spájať súvislosti?
Ak ťa láka pracovné prostredie, kde sa všetko točí okolo dovoleniek a cestovania, potom budeš možno práve ty novou súčasťou nášho stabilného tímu.
Aké úlohy na teba čakajú?
* príprava podkladov pre účtovníctvo: dodávateľské faktúry, pokladničné doklady, bankové výpisy, príprava podkladov pre ekonóma, vedenie evidencie vybraných agend,
* príprava štatistík - práca s Excelom,
* asistentské a podporné práce pre obchodnú riaditeľku (plánovanie stretnutí, správa kalendára, a pod.).
Dokážeš si vždy ľahko a prirodzene nájsť systém vo svojich veciach?
Neujde ti žiaden detail a dokážeš si rýchlo spájať súvislosti?
Ak ťa láka pracovné prostredie, kde sa všetko točí okolo dovoleniek a cestovania, potom budeš možno práve ty novou súčasťou nášho stabilného tímu.
Aké úlohy na teba čakajú?
* príprava podkladov pre účtovníctvo: dodávateľské faktúry, pokladničné doklady, bankové výpisy, príprava podkladov pre ekonóma, vedenie evidencie vybraných agend,
* príprava štatistík - práca s Excelom,
* asistentské a podporné práce pre obchodnú riaditeľku (plánovanie stretnutí, správa kalendára, a pod.).
Zamestnanecké výhody, benefity
* práca v medzinárodnom koncerne World of TUI,
* výhody cestovania,
* stabilné a príjemné pracovné prostredie
* výhody cestovania,
* stabilné a príjemné pracovné prostredie
Informácie o výberovom konaní
Životopis v slovenskom a nemeckom, resp. anglickom jazyku zasielať emailom.
Odpovede budeme zasielať len uchádzačom postupujúcim do 1. výberového kola.
Odpovede budeme zasielať len uchádzačom postupujúcim do 1. výberového kola.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Základy
Pokladňa - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Pokladňa - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Podvojné účtovníctvo - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kto je pre nás vhodný kandidát?
Má:
* ukončené min. stredoškolské vzdelanie (ekonomické vzdelanie výhodou),
* základnú znalosť podvojného účtovníctva - podmienka,
* znalosť hospodárskej korešpondencie - podmienka,
* skúsenosti so spracovávaním dokladov od zahraničných dodávateľov,
* skúsenosti s prácou s Microsoft Office - Excel na pokročilej úrovni + Outlook aspoň na základnej úrovni,
* analytické myslenie, samostatnosť a precíznosť práce, zmysel pre detail, spoľahlivosť
* PODMIENKA - min. 20 hod. týždenne (4 hod. denne 5 dní do týždňa)
Má:
* ukončené min. stredoškolské vzdelanie (ekonomické vzdelanie výhodou),
* základnú znalosť podvojného účtovníctva - podmienka,
* znalosť hospodárskej korešpondencie - podmienka,
* skúsenosti so spracovávaním dokladov od zahraničných dodávateľov,
* skúsenosti s prácou s Microsoft Office - Excel na pokročilej úrovni + Outlook aspoň na základnej úrovni,
* analytické myslenie, samostatnosť a precíznosť práce, zmysel pre detail, spoľahlivosť
* PODMIENKA - min. 20 hod. týždenne (4 hod. denne 5 dní do týždňa)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SME JEDINEČNÍ
• TUI vám ponúka pracovisko vrátane technického vybavenia, ktoré potrebujete aj pre vašu efektívnu občasnú prácu z domu. Na zaučenie počas prvých mesiacov, alebo na individuálne či tímové diskusie by sme boli radi, keby ste mali možnosť prísť do modernej kancelárie v centre Bratislavy. Je poskytovaná možnosť niekoľkodňového Home Office v týždni po dohode.
• Využite výhody „TUI Workwide“ – pracujte až 6 týždňov v roku na miestach, kam iní chodia len na dovolenku / platí iba pre TPP/
• Obzvlášť dôležité sú pre nás komplexné školenia vo Vašom budúcom pracovnom odvetví a Váš osobný a profesionálny rozvoj
• TUI vám ponúka bezpečnosť medzinárodnej skupiny vo veľmi neformálnej pracovnej atmosfére
• Ponúkame Vám množstvo benefitov ako zamestnanecké zľavy, interné akcie, stravné, rôzne zľavy u externých partnerov
• Ak máte zodpovedajúcu kvalifikáciu, máte možnosť získať aj nadštandardné ohodnotenie.
Dobre známe logo „TUI Smile“ vyjadruje náš prístup k zákazníkom s úsmevom - „THINK TRAVEL, THINK TUI“
Náš team tvoria skúsení a scestovaní travel experti - poradcovia v oblasti cestovania. Do destinácií pravidelne cestujeme a testujeme služby a hotely. Našim cieľom je prvotriedny servis a poradenstvo pri výbere dovolenky.
• TUI vám ponúka pracovisko vrátane technického vybavenia, ktoré potrebujete aj pre vašu efektívnu občasnú prácu z domu. Na zaučenie počas prvých mesiacov, alebo na individuálne či tímové diskusie by sme boli radi, keby ste mali možnosť prísť do modernej kancelárie v centre Bratislavy. Je poskytovaná možnosť niekoľkodňového Home Office v týždni po dohode.
• Využite výhody „TUI Workwide“ – pracujte až 6 týždňov v roku na miestach, kam iní chodia len na dovolenku / platí iba pre TPP/
• Obzvlášť dôležité sú pre nás komplexné školenia vo Vašom budúcom pracovnom odvetví a Váš osobný a profesionálny rozvoj
• TUI vám ponúka bezpečnosť medzinárodnej skupiny vo veľmi neformálnej pracovnej atmosfére
• Ponúkame Vám množstvo benefitov ako zamestnanecké zľavy, interné akcie, stravné, rôzne zľavy u externých partnerov
• Ak máte zodpovedajúcu kvalifikáciu, máte možnosť získať aj nadštandardné ohodnotenie.
Dobre známe logo „TUI Smile“ vyjadruje náš prístup k zákazníkom s úsmevom - „THINK TRAVEL, THINK TUI“
Náš team tvoria skúsení a scestovaní travel experti - poradcovia v oblasti cestovania. Do destinácií pravidelne cestujeme a testujeme služby a hotely. Našim cieľom je prvotriedny servis a poradenstvo pri výbere dovolenky.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3670889
Posting date: 17.5.2019
2019-05-17
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Recepčná Company: TUI ReiseCenter Slovensko s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 5 EUR / hod.