Obchodník so zdravotníckou technikou

TRIGON Consulting s.r.o.

Miesto práce
Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 350 EUR/mesiacvýsledná mzda sa skladá z dvoch zložiek - 1350Eur základná mzda + bonusy. Priemerný príjem je cca 2000-2500Eur.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, spoločnosť, ktorá je dlhoročným distribútorom zdravotníckej techniky a špeciálneho zdravotníckeho materiálu do zdravotníckych zariadení na celom Slovensku hľadáme Obchodníka pre stredné a západné Slovensko.

Hľadáme kandidáta/kandidátku, ktorého silnou stránkou je budovanie dlhodobých vzťahov.

*Pozícia je vhodnejšia pre kandidátov, ktorí už majú skúsenosti s medicínou, zároveň chápu princíp cyklického kontaktovania klientov.*

Hlavnou náplňou práce obchodníka na tejto pozícii je:

• starostlivosť o existujúcich klientov
• akvizícia nových klientov na dennej báze
• prezentovanie portfólia – potreba naučiť sa produkty a orientovať sa v katalógoch
• príprava ponúk a cenových špecifikácií
• tendrovanie podmienok, sledovanie verejných súťaží vo vestníkoch
• príprava tendrov
• pravidelné sledovanie konkurencie a využívanie kampaní spoločnosti
• podľa potreby vyskladať u klienta produkt s komponentov

Pravidelne budete realizovať prezentácie u klientov a súčasťou Vašej práce bude denný reporting nadriadeným v stanovenom termíne. K dispozícii budete mať PC vybavenie, telefón a služobné vozidlo. Práca je realizovaná v systéme home office, teda za klientom vyrážate z miesta bydliska. Raz za dohodnuté obdobie absolvujete služobnú cestu do sídla spoločnosti vo Zvolene.

Ideálny kandidát má skúsenosti s predajom a má výborné komunikačné a vyjednávacie zručnosti. Je dôveryhodný, samostatný a zodpovedný. Vo svojej práci je dostatočne kreatívny, vie si poradiť a je optimisticky ladený. Vie, že jeho osobný image je rovnako dôležitý ako jeho schopnosti. Vie si organizovať svoj čas, je disciplinovaný, plní sľuby a je zameraný na dosiahnutie cieľov. Nechodí s problémami, ale s riešeniami. Výhodou je skúsenosť s verejným obstarávaním.

Na pozícii obchodného manažéra potrebujeme kandidáta / kandidátku, ktorého silnou stránkou je budovanie dlhodobých vzťahov.

Zamestnanecké výhody, benefity

• práca v stabilnej a perspektívnej spoločnosti, ktorá si zakladá na kvalite svojich produktov a dbá na spokojnosť svojich zamestnancov
• priateľsky kolektív a hodnoty rodinnej firmy
• portfólio aktívnych zákazníkov hneď od začiatku
• zaručená základná mzda a možnosť vysokého zárobku v závislosti na dosiahnutých výsledkoch /šikovný obchodník aj 2000-2500 EUR mesačne/
• dôkladné zaškolenie
• služobný automobil, ktorý je určený aj na súkromné použitie
• moderné pracovné podmienky (samozrejmosťou je notebook pre elektronické
spracovanie objednávok a smartphone)
• odborný a profesijný rast
• ostatné zamestnanecké benefity budú komunikované u klienta

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme Vám za prejavený záujem o inzerovanú pozíciu. Výberový proces bude pozostávať z 2 kôl, pričom 2. kolo bude realizované u klienta. Odpoveď ohľadom výberového procesu dostane každý kandidát.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Našim klientom je spoločnosť, ktorá ponúka široký sortiment kvalitných produktov od renomovaných zahraničných výrobcov, ktoré sú zárukou dlhodobej spokojnosti zákazníkov. Je dlhoročným distribútorom zdravotníckej techniky a špeciálneho zdravotníckeho materiálu do zariadení na celom Slovensku.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické zameranie je výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vhodný kandidát na tejto pozícii je systematický, dôveryhodný a samostatný. Má príjemné vystupovanie a výborné komunikačné zručnosti. Dokáže byť kreatívny a za každých okolností si vie poradiť. Je technicky zdatný, vie vyskladať produkt z pár komponentov. Má ochotu zúčastňovať sa na školeniach a chápe princíp cyklického kontaktovania klientov. Vie si plánovať čas a logistiku ciest.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 4284388  Posting date: 16.5.2022  Basic salary component (gross): 1 350 EUR/mesiac