Hľadáme šikovnú administratívnu pracovníčku

TRIGON Consulting s.r.o.

Miesto práce
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR/mesiacSúčasťou platu sú aj pravidelné mesačné odmeny - bližšie informácie budú prezentované na osobnom pohovore.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

** Cítite sa v administratíve ako ryba vo vode? **
** Nezľaknete sa hŕby papierov, ktoré treba vybaviť? **
** Nemáte problém komunikovať so zákazníkmi? **

Hľadáme teda práve Vás! Pre nášho klienta, úspešnú spoločnosť, ktorá je na trhu už viac ako 15 rokov a zaoberá sa predajom kvalitných zdravotníckych prístrojov, hľadáme posilu do skvelého tímu na pozíciu administratívneho pracovníka. Nehľadáme len ďalšieho zamestnanca, ale niekoho, kto zapadne k dobrým kolegom.

Ako bude vyzerať Váš pracovný deň?
• budete sa venovať príjmu a evidencii došlej a odoslanej korešpondencie (aby sa nič nestratilo)
• budete vystavovať faktúry konečným zákazníkom
• telefonickú a mailovú komunikáciu by ste mali mať v malíčku - každý deň budete komunikovať so zákazníkmi
• pozícia rovnako zahŕňa aj predaj tovaru a zdravotníckych pomôcok vo výdajni
• súčasťou je aj robenie objednávok

Na tejto pozícii si vieme predstaviť kandidátku, ktorá sa nezľakne komunikácie so zákazníkom a je v nej zbehlá. Vie vystaviť faktúry, predať tovar. K svojej práci sa stavia proaktívne, je zodpovedná a rada sa učí nové veci. Vítané sú už predchádzajúce skúsenosti s administratívou, ale všetkým potrebným veciam sa viete aj naučiť.

Dôležitý je hlavne úsmev na tvári a trpezlivosť.

Zamestnanecké výhody, benefity

• práca v stabilnej spoločnosti
• skvelý kolektív
• pracovná doba od 8:30 do 16:30
• práca s kolegami, ktorí vždy pomôžu a poradia
• prémie podľa dosiahnutých výsledkov

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme Vám za prejavený záujem o inzerovanú pozíciu. Výberový proces bude pozostávať z 2 kôl, pričom 2. kolo bude realizované u klienta. Odpoveď ohľadom výberového procesu dostane každý kandidát.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Našim klientom je spoločnosť s dlhodobou tradíciou, ktorá svojim zákazníkom ponúka profesionálny prístup a vysokokvalitné výrobky v oblasti zdravotníckych pomôcok.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• skúsenosť s fakturáciou
• výhodou skúsenosť v predaji a administratíve
• zodpovednosť
• komunikatívnosť
• trpezlivosť
• vedieť dobre poradiť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 4129732  Posting date: 26.7.2021  Basic salary component (gross): 800 EUR/mesiac