We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Obchodník pre firemnú klientelu
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Banskobystrický kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Banskobystrický kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 000 EUR/mesiac+ pohyblivá zložka mzdy až do výšky 200% fixného platu. Výsledná odmena záleží od skúseností a praxe kandidáta.
Od 1 000 EUR/mesiac+ pohyblivá zložka mzdy až do výšky 200% fixného platu. Výsledná odmena záleží od skúseností a praxe kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, ktorým je spoločnosť dlhodobo etablovaná na trhu s výpočtovou technikou a software hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu Obchodníka pre firemnú klientelu.
Vašou dennou rutinou na tejto pozíciu bude najmä:
- starostlivosť o existujúcich klientov
- akvizícia nových klientov
- budovanie a udržiavanie vzťahov s klientami
- zodpovednosť za zverený región
- zodpovednosť za realizáciu pridelených projektov
- zodpovednosť za plnenie stanoveného plánu
- efektívna komunikácia s centrálou spoločnosti
Na tejto pozíciu uvítame kandidáta s aktívnou angličtinou, ktorý má prechádzajúcu skúsenosť na podobnej pozícii.
Vašou dennou rutinou na tejto pozíciu bude najmä:
- starostlivosť o existujúcich klientov
- akvizícia nových klientov
- budovanie a udržiavanie vzťahov s klientami
- zodpovednosť za zverený región
- zodpovednosť za realizáciu pridelených projektov
- zodpovednosť za plnenie stanoveného plánu
- efektívna komunikácia s centrálou spoločnosti
Na tejto pozíciu uvítame kandidáta s aktívnou angličtinou, ktorý má prechádzajúcu skúsenosť na podobnej pozícii.
Zamestnanecké výhody, benefity
- perspektíva dlhodobého uplatnenia sa v stabilnej nadnárodnej spoločnosti
- odborný profesionálny rast
- zabezpečená adaptácia pri nástupe
- služobné auto
- mobilný telefón a notebook
- teambuildingy
- príspevok na športové aktivity
- celá škála benefitov bude prezentovaná uchádzačovi na pohovore.
- odborný profesionálny rast
- zabezpečená adaptácia pri nástupe
- služobné auto
- mobilný telefón a notebook
- teambuildingy
- príspevok na športové aktivity
- celá škála benefitov bude prezentovaná uchádzačovi na pohovore.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujem Vám za reakciu na našu inzerciu. Výberový proces pozostáva minimálne z 2.kôl, pričom 2.kolo pohovorov je realizované u klienta.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Na Slovensku pôsobí náš klient už viac ako 20 rokov. V súčasnosti zabezpečuje riešenia pre podnikové systémy a aplikácie. Je to spoločnosť, ktorá disponuje silným menom a výbornou reputáciou u klientov.
Na Slovensku pôsobí náš klient už viac ako 20 rokov. V súčasnosti zabezpečuje riešenia pre podnikové systémy a aplikácie. Je to spoločnosť, ktorá disponuje silným menom a výbornou reputáciou u klientov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kandidát na tejto pozícii je:
- technický typ,
- skúsený v oblasti obchodu,
- má preukázateľnú skúsenosť z oblasti IT,
- skúsený v komunikácii s klientami,
- skúsený v oblasti budovania vzťahov,
- schopný pracovať a problémy riešiť samostatne,
- ochotný cestovať a pracovať v teréne.
- technický typ,
- skúsený v oblasti obchodu,
- má preukázateľnú skúsenosť z oblasti IT,
- skúsený v komunikácii s klientami,
- skúsený v oblasti budovania vzťahov,
- schopný pracovať a problémy riešiť samostatne,
- ochotný cestovať a pracovať v teréne.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4030641
Posting date: 8.2.2021
2021-02-08
location: Banskobystrický kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Position: Account manager, Key account manager, Obchodný zástupca, Odborný predajca Company: TRIGON Consulting s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 000 EUR/mesiac