We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Výkonná asistentka s anglickým jazykom
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Zvolen
Zvolen
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 000 EUR/mesiacOd 800 - 1000 eur brutto v závislosti od skúseností
800 - 1 000 EUR/mesiacOd 800 - 1000 eur brutto v závislosti od skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovnú kandidátku na pozíciu Výkonná asistentka "pravá ruka" majiteľa spoločnosti.
Naším klientom je úspešná a rastúca obchodná spoločnosť pôsobiaca na Slovenskom trhu od roku 2008. Klientmi spoločnosti sú firmy zaoberajúce sa výrobou nábytku či spracovatelia guľatiny zo Slovenska, Čiech , Maďarska.
Medzi pracovné činnosti bude patriť:
• komplexné vybavovanie administratívnej agendy, organizačná podpora a operatívne zabezpečovanie činností (úloh) podľa potrieb majiteľa spoločnosti
• príprava materiálov a podkladov na porady
• príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania
• organizovanie obchodných a osobných stretnutí konateľov
• podpora obchodného oddelenia
• podpora marketingových aktivít
• komunikácia s úradmi (napr. DÚ, SP, ZP, ÚPSVaR, atdˇ. ...)
• spracovávanie podkladov a vytváranie prezentácií;
• koordinácia a organizovanie team-building a iných mimo-firemných aktivít;
Na túto pracovnú pozíciu hľadáme kandidátku, ktorá ovláda anglický jazyk slovom aj písmom a má prax min 2 roky na podobnej pracovnej pozícii. Kľúčový je tiež jej záujem o ďalší kariérny rast a rozvoj.
Ideálnym kandidátom je preto rozhľadená, komunikatívna osoba s príjemným vystupovaním, ktorá je samostatná, komplexná a vie oceniť aj rozmanitosť či rôznorodosť tejto pracovnej pozície.
Naším klientom je úspešná a rastúca obchodná spoločnosť pôsobiaca na Slovenskom trhu od roku 2008. Klientmi spoločnosti sú firmy zaoberajúce sa výrobou nábytku či spracovatelia guľatiny zo Slovenska, Čiech , Maďarska.
Medzi pracovné činnosti bude patriť:
• komplexné vybavovanie administratívnej agendy, organizačná podpora a operatívne zabezpečovanie činností (úloh) podľa potrieb majiteľa spoločnosti
• príprava materiálov a podkladov na porady
• príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania
• organizovanie obchodných a osobných stretnutí konateľov
• podpora obchodného oddelenia
• podpora marketingových aktivít
• komunikácia s úradmi (napr. DÚ, SP, ZP, ÚPSVaR, atdˇ. ...)
• spracovávanie podkladov a vytváranie prezentácií;
• koordinácia a organizovanie team-building a iných mimo-firemných aktivít;
Na túto pracovnú pozíciu hľadáme kandidátku, ktorá ovláda anglický jazyk slovom aj písmom a má prax min 2 roky na podobnej pracovnej pozícii. Kľúčový je tiež jej záujem o ďalší kariérny rast a rozvoj.
Ideálnym kandidátom je preto rozhľadená, komunikatívna osoba s príjemným vystupovaním, ktorá je samostatná, komplexná a vie oceniť aj rozmanitosť či rôznorodosť tejto pracovnej pozície.
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v spoločnosti kde môžete používať vlastnú hlavu, realizovať sa a rozvíjať vlastný potenciál;
• ide o rôznorodú a rozmanitú prácu, ktorá poskytuje priestor pre sebarealizáciu a obrovský rast a možnosť veľmi veľa sa naučiť;
• príjemné pracovné prostredie a dobrý kolektív;
• notebook a mobil aj na súkromné účely;
• možnosť osobne aj odborne rásť;
• motivačné platové ohodnotenie;
• firemné akcie;
• ďalšie benefity podľa dohody.
• ide o rôznorodú a rozmanitú prácu, ktorá poskytuje priestor pre sebarealizáciu a obrovský rast a možnosť veľmi veľa sa naučiť;
• príjemné pracovné prostredie a dobrý kolektív;
• notebook a mobil aj na súkromné účely;
• možnosť osobne aj odborne rásť;
• motivačné platové ohodnotenie;
• firemné akcie;
• ďalšie benefity podľa dohody.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Veľkoobchod
Naším klientom je úspešná a rastúca obchodná spoločnosť pôsobiaca na Slovenskom trhu od roku 2008, ktorej hlavnou činnosťou je veľkoobchod s drevnou hmotou.
Naším klientom je úspešná a rastúca obchodná spoločnosť pôsobiaca na Slovenskom trhu od roku 2008, ktorej hlavnou činnosťou je veľkoobchod s drevnou hmotou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3768573
Posting date: 20.9.2019
2019-09-20
location: Zvolen Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Obchodný referent, Recepčná, Sekretárka Company: TRIGON Consulting s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 800 - 1 000 EUR/mesiacOd 800 - 1000 eur brutto v závislosti od skúseností