We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Obchodný reprezentant pre tovarové a nápojové automaty (oblasť Bratislavský kraj)
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď/dohodou
ihneď/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1100 eur brutto po troch mesiacoch + variabilná zložka
1100 eur brutto po troch mesiacoch + variabilná zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Office: home office / raz mesačne firemná porada v BB
Región: Bratislavský kraj
Naším klientom je úspešná rodinná firma s medzinárodným know - how, ktorá na trhu pôsobí už viac ako 25 rokov. Spoločnosť sa zaoberá prevádzkovaním automatov vo vlastnej sieti po celom Slovensku a v tejto oblasti je jednotkou na trhu. Zákazníkmi nášho klienta sú rôzne firmy, organizácie, inštitúcie a prevádzky na území Slovenskej republiky. Poskytujú formou prenájmu, predaja a servisu nápojových automatov a predaja surovín pre nápojové a tovarové automaty.
Pracovnou náplňou obchodného reprezentanta pre nápojové a tovarové automaty na tejto pozícií je hlavne rozvíjanie nových obchodných príležitostí a budovanie obchodných vzťahov so zákazníkmi v rámci prideleného regiónu.
Medzi typické činnosti Obchodného reprezentanta pre nápojové a tovarové automaty patrí:
- vyhľadávanie nových obchodných príležitostí a akvizícia nových zákazníkov,
- plánovanie a dohadovanie si obchodných stretnutí,
- vedenie obchodných rokovaní s cieľom zistiť potreby a požiadavky zákazníka,
- návrh vhodného riešenia (výber technológie a sortimentu prispôsobený požiadavkám daného miesta),
- vypracovávanie cenových ponúk a uzatváranie obchodu.
Obchodný reprezentant pre nápojové a tovarové automaty vykonáva svoju prácu hlavne v teréne, pričom 1x do mesiaca sa zúčastňuje firemných porád v centrále v Banskej Bystrici.
Náš klient poskytne úspešnému kandidátovi kompletné zaškolenie a naučí ho všetko potrebné pre výkon práce, v závislosti od jeho skúseností a znalostí. Zaúčanie zastreší skúsenejší kolega pôsobiaci na danej pozícii ako kolegovia z technického oddelenia, ktorí budú vybranému kandidátovi oporou nielen v začiatkoch, ale aj počas ďalšieho pôsobenia v spoločnosti.
Región: Bratislavský kraj
Naším klientom je úspešná rodinná firma s medzinárodným know - how, ktorá na trhu pôsobí už viac ako 25 rokov. Spoločnosť sa zaoberá prevádzkovaním automatov vo vlastnej sieti po celom Slovensku a v tejto oblasti je jednotkou na trhu. Zákazníkmi nášho klienta sú rôzne firmy, organizácie, inštitúcie a prevádzky na území Slovenskej republiky. Poskytujú formou prenájmu, predaja a servisu nápojových automatov a predaja surovín pre nápojové a tovarové automaty.
Pracovnou náplňou obchodného reprezentanta pre nápojové a tovarové automaty na tejto pozícií je hlavne rozvíjanie nových obchodných príležitostí a budovanie obchodných vzťahov so zákazníkmi v rámci prideleného regiónu.
Medzi typické činnosti Obchodného reprezentanta pre nápojové a tovarové automaty patrí:
- vyhľadávanie nových obchodných príležitostí a akvizícia nových zákazníkov,
- plánovanie a dohadovanie si obchodných stretnutí,
- vedenie obchodných rokovaní s cieľom zistiť potreby a požiadavky zákazníka,
- návrh vhodného riešenia (výber technológie a sortimentu prispôsobený požiadavkám daného miesta),
- vypracovávanie cenových ponúk a uzatváranie obchodu.
Obchodný reprezentant pre nápojové a tovarové automaty vykonáva svoju prácu hlavne v teréne, pričom 1x do mesiaca sa zúčastňuje firemných porád v centrále v Banskej Bystrici.
Náš klient poskytne úspešnému kandidátovi kompletné zaškolenie a naučí ho všetko potrebné pre výkon práce, v závislosti od jeho skúseností a znalostí. Zaúčanie zastreší skúsenejší kolega pôsobiaci na danej pozícii ako kolegovia z technického oddelenia, ktorí budú vybranému kandidátovi oporou nielen v začiatkoch, ale aj počas ďalšieho pôsobenia v spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca pre rodinnú, dlhodobo stabilnú spoločnosť,
- každoročný príspevok na „ošatné“,
- koncoročné odmeny,
- vernostné odmeny za odpracované roky,
- kvartálne odmeny,
- rôzne teambuildingové a firemné akcie,
- príjemná rodinná atmosféra a ľudský prístup zo strany vedenia spoločnosti,
- pracovné pomôcky prislúchajúce k pozícií sú samozrejmosťou (auto, notebook, telefón..).
- každoročný príspevok na „ošatné“,
- koncoročné odmeny,
- vernostné odmeny za odpracované roky,
- kvartálne odmeny,
- rôzne teambuildingové a firemné akcie,
- príjemná rodinná atmosféra a ľudský prístup zo strany vedenia spoločnosti,
- pracovné pomôcky prislúchajúce k pozícií sú samozrejmosťou (auto, notebook, telefón..).
Informácie o výberovom konaní
Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Naším klientom je úspešná rodinná firma s medzinárodným know - how, ktorá na trhu pôsobí už viac ako 25 rokov. Spoločnosť sa zaoberá prevádzkovaním automatov vo vlastnej sieti po celom Slovensku a v tejto oblasti je jednotkou na trhu. Zákazníkmi nášho klienta sú rôzne firmy, organizácie, inštitúcie a prevádzky na území Slovenskej republiky. Poskytujú formou prenájmu, predaja a servisu nápojových automatov a predaja surovín pre nápojové a tovarové automaty.
Naším klientom je úspešná rodinná firma s medzinárodným know - how, ktorá na trhu pôsobí už viac ako 25 rokov. Spoločnosť sa zaoberá prevádzkovaním automatov vo vlastnej sieti po celom Slovensku a v tejto oblasti je jednotkou na trhu. Zákazníkmi nášho klienta sú rôzne firmy, organizácie, inštitúcie a prevádzky na území Slovenskej republiky. Poskytujú formou prenájmu, predaja a servisu nápojových automatov a predaja surovín pre nápojové a tovarové automaty.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3462289
Posting date: 2.8.2018
2018-08-02
location: Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Position: Account manager, Key account manager, Obchodný manažér, Obchodný referent, Obchodný zástupca Company: TRIGON Consulting s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1100 eur brutto po troch mesiacoch + variabilná zložka