We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/-ka / Office Manager
Trescon Executive Search, s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacFinálna výška mzdy bude s kandidátom individuálne dohodnutá podľa seniority a skúseností
1 400 EUR/mesiacFinálna výška mzdy bude s kandidátom individuálne dohodnutá podľa seniority a skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Zabezpečenie plynulého chodu kancelárie a recepcie
• Riadenie brigádnikov na recepcii, ich zaškolenie a prideľovanie práce
• Uvítanie a prijímanie návštev, vrátane zahraničných
• Prijímanie a vybavovanie telefonických hovorov a e-mailovej komunikácie
• Evidencia a spracovanie došlej a odchádzajúcej pošty
• Evidencia dodávateľských faktúr
• Vedenie a zodpovednosť za zverenú pokladňu
• Evidencia zmlúv a ďalších dokumentov
• Podpora vedenia spoločnosti
• Administratívna a organizačná podpora pre ostatné oddelenia (účtovné, mzdové, daňové)
• Zabezpečenie nákupu kancelárskych potrieb a občerstvenia
• Komunikácia so zamestnancami spoločnosti, ako aj s dodávateľmi, klientmi, úradmi a obchodnými partnermi
• Aktualizácia údajov, kontaktov v systéme
• Elektronické podávanie daňových priznaní a iných dokumentov za klientov spoločnosti na daňový úrad
• Spolupráca pri organizovaní firemných podujatí, teambuildingov, školení
• Plnenie ďalších operatívnych úloh podľa požiadaviek vedenia spoločnosti
• Riadenie brigádnikov na recepcii, ich zaškolenie a prideľovanie práce
• Uvítanie a prijímanie návštev, vrátane zahraničných
• Prijímanie a vybavovanie telefonických hovorov a e-mailovej komunikácie
• Evidencia a spracovanie došlej a odchádzajúcej pošty
• Evidencia dodávateľských faktúr
• Vedenie a zodpovednosť za zverenú pokladňu
• Evidencia zmlúv a ďalších dokumentov
• Podpora vedenia spoločnosti
• Administratívna a organizačná podpora pre ostatné oddelenia (účtovné, mzdové, daňové)
• Zabezpečenie nákupu kancelárskych potrieb a občerstvenia
• Komunikácia so zamestnancami spoločnosti, ako aj s dodávateľmi, klientmi, úradmi a obchodnými partnermi
• Aktualizácia údajov, kontaktov v systéme
• Elektronické podávanie daňových priznaní a iných dokumentov za klientov spoločnosti na daňový úrad
• Spolupráca pri organizovaní firemných podujatí, teambuildingov, školení
• Plnenie ďalších operatívnych úloh podľa požiadaviek vedenia spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
• Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Možnosť sebarealizácie a profesionálneho rastu
• Zaujímavá, rôznorodá a samostatná práca
• Možnosť komunikovať v cudzom jazyku
• Priateľský, mladý a dynamický kolektív
• Organizované vianočné večierky, teambuildingy
• Podpora vzdelávania a jazykového vzdelávania (jazykové kurzy priamo v priestoroch spoločnosti, vpracovnom čase)
• Možnosť parkovania
• Možnosť sebarealizácie a profesionálneho rastu
• Zaujímavá, rôznorodá a samostatná práca
• Možnosť komunikovať v cudzom jazyku
• Priateľský, mladý a dynamický kolektív
• Organizované vianočné večierky, teambuildingy
• Podpora vzdelávania a jazykového vzdelávania (jazykové kurzy priamo v priestoroch spoločnosti, vpracovnom čase)
• Možnosť parkovania
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás pozícia zaujala, pošlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku.
Ďakujeme vopred všetkým uchádzačom za záujem. Kontaktovať budeme iba tých, ktorí najlepšie spĺňajú dané požiadavky.
S Vašimi údajmi budeme zaobchádzať dôverne a podľa platnej legislatívy.
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas našej spoločnosti na spracovanie Vašich osobných údajov pre účely sprostredkovania práce v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z o ochrane osobných údajov a spôsobe ich uplatnenia, ako aj o poskytnutí osobných údajov tretej strane t.j. možnému zamestnávateľovi a ústrediu práce sociálnych vecí a rodiny. “
Ďakujeme vopred všetkým uchádzačom za záujem. Kontaktovať budeme iba tých, ktorí najlepšie spĺňajú dané požiadavky.
S Vašimi údajmi budeme zaobchádzať dôverne a podľa platnej legislatívy.
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas našej spoločnosti na spracovanie Vašich osobných údajov pre účely sprostredkovania práce v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z o ochrane osobných údajov a spôsobe ich uplatnenia, ako aj o poskytnutí osobných údajov tretej strane t.j. možnému zamestnávateľovi a ústrediu práce sociálnych vecí a rodiny. “
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Účtovnícke a auditorské činnosti
Našim klientom je menšia stabilná medzinárodná audítorská a daňovo poradenská spoločnosť.
Našim klientom je menšia stabilná medzinárodná audítorská a daňovo poradenská spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii
• Komunikatívna znalosť anglického alebo nemeckého jazyka
• Dobrá znalosť Word a Excel
• Základný prehľad v oblasti účtovníctva - výhodou
• Samostatnosť a flexibilita pri plnení pracovných úloh
• Zodpovedný, profesionálny a angažovaný prístup k plneniu úloh
• Iniciatívny prístup k riešeniu problémov
• Organizačné schopnosti
• Príjemné a profesionálne vystupovanie, dobré komunikačné schopnosti
• Komunikatívna znalosť anglického alebo nemeckého jazyka
• Dobrá znalosť Word a Excel
• Základný prehľad v oblasti účtovníctva - výhodou
• Samostatnosť a flexibilita pri plnení pracovných úloh
• Zodpovedný, profesionálny a angažovaný prístup k plneniu úloh
• Iniciatívny prístup k riešeniu problémov
• Organizačné schopnosti
• Príjemné a profesionálne vystupovanie, dobré komunikačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Trescon Executive Search, s. r. o. je Vaším spoľahlivých partnerom v oblasti personálneho poradenstva. Špecializuje sa na výber, vyhľadávanie a priame oslovovanie kandidátov na pozície špecialistov, stredného a TOP manažmentu. Taktiež je Vaším partnerom v oblasti Start-up projektov. Pôsobí v štyroch európskych krajinách: Rakúsko (Linz - centrála, Salzburg a St. Pölten), Slovensko (Bratislava), Česká republika (Brno) a Slovinsko (Ľubľana).
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3610438
Posting date: 27.9.2022
2022-09-27
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Recepčná Company: Trescon Executive Search, s. r. o.
Basic salary component (gross): 1 400 EUR/mesiac