We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Hlavný manažér implementačnej jednotky horná Nitra
Trenčiansky samosprávny kraj
Miesto práce
Nováky
Nováky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
august 2020
august 2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacIné zložky platu - odmeny, bonusy
1 400 EUR/mesiacIné zložky platu - odmeny, bonusy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Plní úlohy oddelenia stratégie regionálneho rozvoja a implementácie projektov a spolupodieľa sa na:
1. Riadení a koordinácii činnosti implementačnej jednotky horná Nitra;
2. rozpracovaní navrhovaných zámerov vyplývajúcich zo špecifických priorít rozvoja na úrovni SR do konkrétnych opatrení a projektov prostredníctvom poradenskej a konzultačnej činnosti pre budúcich žiadateľov a realizátorov projektov v zmysle Akčného plánu transformácie uhoľného regiónu hornej Nitry v rámci operačných programov, Partnerskej dohody na roky 2014 -2020 a ďalších projektov mimo tohto rámca (programy európskej teritoriálnej, bilaterálnej a multilaterálnej spolupráce), dotačných programov zo štátneho rozpočtu;
3. dohliadaní na správnu a včasnú implementáciu navrhovaných zmien a projektov;
4. komunikácii s donormi a potenciálnymi partnermi, príprava nových projektov a podpora pri implementácii existujúcich projektov;
5. koordinácii prípravy a implementácie schválených projektov žiadateľov z dotknutého územia hornej Nitry financovaných z štrukturálnych a investičných fondov EÚ v spolupráci s vecne príslušnými odbormi Úradu TSK a poskytovateľmi financovania;
6. príprave žiadostí o poskytnutie nenávratných finančných príspevkov, dotácií o získanie verejných zdrojov pre projekty na realizáciu opatrení AP;
7. kompletizácii a predkladaní žiadostí o poskytnutie nenávratných finančných príspevkov, resp. finančných príspevkov programov v zmysle príslušných výziev;
8. na sledovaní časových harmonogramov realizácie schválených projektov v zmysle verifikovaných zmlúv;
9. na zabezpečení financovania a sledovaní financovania implementácie realizovaných projektov;
10. poskytovaní informácií pre RO, resp. SO/RO o implementácii projektov prostredníctvom monitorovacích, hodnotiacich a záverečných správ podľa zmluvy o NFP, resp. finančnom príspevku;
11. Spolupracuje na tvorbe rozvojových a strategických dokumentov kraja;
12. Zúčastňuje sa odborných špecializovaných školení a seminárov v oblasti, ktorú zabezpečuje, štúdiom priebežne vydávaných právnych predpisov dbá o svoj neustály odborný rast;
13. Zabezpečuje a koordinuje dodržiavanie registratúrneho poriadku TSK pri nakladaní s písomnosťami, vedie príslušnú agendu realizovaných projektov;
14. Vykonáva a plní úlohy, mimoriadne úlohy, príkazy a nariadenia predsedu TSK, riaditeľa Úradu TSK a priameho nadriadeného;
1. Riadení a koordinácii činnosti implementačnej jednotky horná Nitra;
2. rozpracovaní navrhovaných zámerov vyplývajúcich zo špecifických priorít rozvoja na úrovni SR do konkrétnych opatrení a projektov prostredníctvom poradenskej a konzultačnej činnosti pre budúcich žiadateľov a realizátorov projektov v zmysle Akčného plánu transformácie uhoľného regiónu hornej Nitry v rámci operačných programov, Partnerskej dohody na roky 2014 -2020 a ďalších projektov mimo tohto rámca (programy európskej teritoriálnej, bilaterálnej a multilaterálnej spolupráce), dotačných programov zo štátneho rozpočtu;
3. dohliadaní na správnu a včasnú implementáciu navrhovaných zmien a projektov;
4. komunikácii s donormi a potenciálnymi partnermi, príprava nových projektov a podpora pri implementácii existujúcich projektov;
5. koordinácii prípravy a implementácie schválených projektov žiadateľov z dotknutého územia hornej Nitry financovaných z štrukturálnych a investičných fondov EÚ v spolupráci s vecne príslušnými odbormi Úradu TSK a poskytovateľmi financovania;
6. príprave žiadostí o poskytnutie nenávratných finančných príspevkov, dotácií o získanie verejných zdrojov pre projekty na realizáciu opatrení AP;
7. kompletizácii a predkladaní žiadostí o poskytnutie nenávratných finančných príspevkov, resp. finančných príspevkov programov v zmysle príslušných výziev;
8. na sledovaní časových harmonogramov realizácie schválených projektov v zmysle verifikovaných zmlúv;
9. na zabezpečení financovania a sledovaní financovania implementácie realizovaných projektov;
10. poskytovaní informácií pre RO, resp. SO/RO o implementácii projektov prostredníctvom monitorovacích, hodnotiacich a záverečných správ podľa zmluvy o NFP, resp. finančnom príspevku;
11. Spolupracuje na tvorbe rozvojových a strategických dokumentov kraja;
12. Zúčastňuje sa odborných špecializovaných školení a seminárov v oblasti, ktorú zabezpečuje, štúdiom priebežne vydávaných právnych predpisov dbá o svoj neustály odborný rast;
13. Zabezpečuje a koordinuje dodržiavanie registratúrneho poriadku TSK pri nakladaní s písomnosťami, vedie príslušnú agendu realizovaných projektov;
14. Vykonáva a plní úlohy, mimoriadne úlohy, príkazy a nariadenia predsedu TSK, riaditeľa Úradu TSK a priameho nadriadeného;
Zamestnanecké výhody, benefity
Stabilné pracovné miesto v úrade verejnej správy - Úrad Trenčianskeho samosprávneho kraja, odmeňovanie podľa zákona č. 553/2003 Z. z. v platnom znení, benefity podľa Kolektívnej zmluvy vyššieho stupňa a KZ zamestnávateľa, možnosť ďalšieho profesijného vzdelávania a kariérneho rastu.
Informácie o výberovom konaní
Zoznam dokladov, ktoré musí uchádzač priložiť k žiadosti o účasť na výberovom konaní:
• žiadosť o účasť na VK,
• profesijný štruktúrovaný životopis,
• motivačný list,
• doklad o dosiahnutom stupni vzdelania,
• prehľad projektov, na ktorých implementácii sa uchádzač podieľal spolu so zdrojom, kde je možné informáciu overiť,
• doklad o jazykovej spôsobilosti z anglického jazyka.
Odmeňovanie je podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme. Zamestnávateľ poskytne plat min. 1 400,- eur v závislosti od predchádzajúcej odbornej praxe.
Žiadosť o účasť na výberovom konaní zasielajte emailom alebo na adresu (nemusia byť úradne overené fotokópie):
A.) na adresu :
Trenčiansky samosprávny kraj
Oddelenie personálneho manažmentu, miezd a krízového riadenia
K dolnej stanici 7282/20A
911 01 Trenčín.
Obálku označiť v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ – VK Hlavný manažér HN“,
alebo
B.) e-mailom na adresu:
[email protected]
[email protected]
Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 14.7.2020. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke.
Dátum, miesto a čas výberového konania oznámi prihláseným uchádzačom Trenčiansky samosprávny kraj.
Predpokladaný termín nástupu je august 2020.
Podrobnosti o spracúvaní osobných údajov uchádzača sú zverejnené na webovom sídle TSK - https://www.tsk.sk/trenciansky-samospravny-kraj/urad-tsk/ochrana-osobnych-udajov
• žiadosť o účasť na VK,
• profesijný štruktúrovaný životopis,
• motivačný list,
• doklad o dosiahnutom stupni vzdelania,
• prehľad projektov, na ktorých implementácii sa uchádzač podieľal spolu so zdrojom, kde je možné informáciu overiť,
• doklad o jazykovej spôsobilosti z anglického jazyka.
Odmeňovanie je podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme. Zamestnávateľ poskytne plat min. 1 400,- eur v závislosti od predchádzajúcej odbornej praxe.
Žiadosť o účasť na výberovom konaní zasielajte emailom alebo na adresu (nemusia byť úradne overené fotokópie):
A.) na adresu :
Trenčiansky samosprávny kraj
Oddelenie personálneho manažmentu, miezd a krízového riadenia
K dolnej stanici 7282/20A
911 01 Trenčín.
Obálku označiť v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ – VK Hlavný manažér HN“,
alebo
B.) e-mailom na adresu:
[email protected]
[email protected]
Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 14.7.2020. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke.
Dátum, miesto a čas výberového konania oznámi prihláseným uchádzačom Trenčiansky samosprávny kraj.
Predpokladaný termín nástupu je august 2020.
Podrobnosti o spracúvaní osobných údajov uchádzača sú zverejnené na webovom sídle TSK - https://www.tsk.sk/trenciansky-samospravny-kraj/urad-tsk/ochrana-osobnych-udajov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
• min VŠ II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
b. osobnostné a morálne predpoklady:
• bezúhonnosť,
• sebadôvera, samostatnosť, svedomitosť, spoľahlivosť,
• schopnosť pracovať pod tlakom,
• komunikačné zručnosti, príjemné vystupovanie orientované na klienta,
• adaptabilita a flexibilita,
c. výberové kritériá:
• znalosť legislatívy EÚ a SR na programové obdobie 2014 – 2020,
• znalosť Systému riadenia európskych štrukturálnych a investičných fondov, Systému finančného riadenia štrukturálnych fondov, Kohézneho fondu a Európskeho námorného a rybárskeho fondu na programové obdobie 2014 – 2020,
• znalosti v oblasti prípravy programového obdobia 2021-2027,
• znalosť Microsoft Office, elektronickej komunikácie, automatizovanej práce s dátami (znalosť ITMS výhodou),
• podrobná znalosť Akčného plánu transformácie uhoľného regiónu horná Nitra,
• znalosť problematiky transformácie priamo v prostredí hornej Nitry výhodou,
• odborná prax :
- minimálne 5 rokov praxe v oblasti prípravy, implementácie a manažmentu projektov financovaných z EŠIF alebo iných zdrojov EÚ a ŠR,
- skúsenosť s riadením kolektívu najmenej 5 osôb po dobu najmenej 3 rokov,
• základná znalosť zákona o účtovníctve,
• aktívna znalosť anglického jazyka,
• vodičské oprávnenie – skupina „B“.
• bezúhonnosť,
• sebadôvera, samostatnosť, svedomitosť, spoľahlivosť,
• schopnosť pracovať pod tlakom,
• komunikačné zručnosti, príjemné vystupovanie orientované na klienta,
• adaptabilita a flexibilita,
c. výberové kritériá:
• znalosť legislatívy EÚ a SR na programové obdobie 2014 – 2020,
• znalosť Systému riadenia európskych štrukturálnych a investičných fondov, Systému finančného riadenia štrukturálnych fondov, Kohézneho fondu a Európskeho námorného a rybárskeho fondu na programové obdobie 2014 – 2020,
• znalosti v oblasti prípravy programového obdobia 2021-2027,
• znalosť Microsoft Office, elektronickej komunikácie, automatizovanej práce s dátami (znalosť ITMS výhodou),
• podrobná znalosť Akčného plánu transformácie uhoľného regiónu horná Nitra,
• znalosť problematiky transformácie priamo v prostredí hornej Nitry výhodou,
• odborná prax :
- minimálne 5 rokov praxe v oblasti prípravy, implementácie a manažmentu projektov financovaných z EŠIF alebo iných zdrojov EÚ a ŠR,
- skúsenosť s riadením kolektívu najmenej 5 osôb po dobu najmenej 3 rokov,
• základná znalosť zákona o účtovníctve,
• aktívna znalosť anglického jazyka,
• vodičské oprávnenie – skupina „B“.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Úrad verejnej správy, Trenčiansky samosprávny kraj.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3927867
Posting date: 23.6.2020
2020-06-23
location: Nováky Position: Hlavný referent Company: Trenčiansky samosprávny kraj
Basic salary component (gross): 1 400 EUR/mesiac