We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Projektový manažér v prekladateľskej agentúre
Translata, spol. s r.o.
Miesto práce
Aupark Tower, Einsteinova, Petržalka
Aupark Tower, Einsteinova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacmesačné odmeny, polročný a koncoročný bonus
1 200 EUR/mesiacmesačné odmeny, polročný a koncoročný bonus
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme prekladateľská a tlmočnícka spoločnosť Translata, patríme medzi TOP spoločnosti na Slovensku. Hľadáme novú posilu do nášho projektového tímu. Preferujeme absolventa prekladateľstva a tlmočníctva, technicky zručného a so znalosťou anglického a nemeckého jazyka. Nie sme korporát, preto je pre nás dôležité, aby nový člen tímu zapadol do našej, stále rodinnej firmy a zdieľal s nami záujem o dianie vo svete prekladov.
Náplňou práce bude najmä:
- efektívne komunikovať s klientmi cez telefón, email, firemný chat ohľadom prekladov dokumentov a textov
- spracúvať požiadavky od klientov a reagovať na ne v čo najkratšom čase
- pripravovať cenové ponuky, poskytovať relevantné informácie o prekladoch a tlmočeniach a doplnkových službách spoločnosti
- riadiť proces spracovania objednávky (prijatie objednávok, príprava cenovej ponuky, kontaktovanie prekladateľov, zadanie objednávok do systému, kontrola a odovzdanie zákazky, fakturácia)
- viesť fakturačné údaje klientov v internom systéme
- pracovať s databázou dodávateľov
- pracovať s prekladateľskými softvérami
- riešiť prípadné reklamácie klienta
- spolupracovať s kolegami - projektovými manažérmi, obchodnými manažérmi a s pracovníkmi front office
- aktívne sa podieľať sa na špeciálnych projektoch spoločnosti
- pracovná doba - striedanie smien 7:30-16:00, 8:30-17:00 a 10:30-18:30 (podmienkou)
Náplňou práce bude najmä:
- efektívne komunikovať s klientmi cez telefón, email, firemný chat ohľadom prekladov dokumentov a textov
- spracúvať požiadavky od klientov a reagovať na ne v čo najkratšom čase
- pripravovať cenové ponuky, poskytovať relevantné informácie o prekladoch a tlmočeniach a doplnkových službách spoločnosti
- riadiť proces spracovania objednávky (prijatie objednávok, príprava cenovej ponuky, kontaktovanie prekladateľov, zadanie objednávok do systému, kontrola a odovzdanie zákazky, fakturácia)
- viesť fakturačné údaje klientov v internom systéme
- pracovať s databázou dodávateľov
- pracovať s prekladateľskými softvérami
- riešiť prípadné reklamácie klienta
- spolupracovať s kolegami - projektovými manažérmi, obchodnými manažérmi a s pracovníkmi front office
- aktívne sa podieľať sa na špeciálnych projektoch spoločnosti
- pracovná doba - striedanie smien 7:30-16:00, 8:30-17:00 a 10:30-18:30 (podmienkou)
Zamestnanecké výhody, benefity
- milý, profesionálny kolektív
- práca v tíme, ktorý človeka podrží a povzbudí
- odmeny na základe vykonaného pracovného výkonu
- firemné akcie a teambuildingy, dobrovoľnícke akcie
- každý týždeň ovocie v kancelárii, multisport karta
- príjemné pracovné prostredie v Aupark Tower
- práca v tíme, ktorý človeka podrží a povzbudí
- odmeny na základe vykonaného pracovného výkonu
- firemné akcie a teambuildingy, dobrovoľnícke akcie
- každý týždeň ovocie v kancelárii, multisport karta
- príjemné pracovné prostredie v Aupark Tower
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme za všetky životopisy. Kontaktovať budeme iba vyhovujúcich uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
prekladateľstvo a tlmočnítvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- veľmi dobrá znalosť slovenského jazyka a plynulá komunikácia v anglickom jazyku je podmienkou, ovládanie ďalších cudzích jazykov je veľkou výhodou, preferujeme nemecký jazyk
- zákaznícka orientácia a príjemné vystupovanie
- multitasking a technické zručnosti sú dôležitou súčasťou práce
- aktívna dynamická osobnosť so schopnosťou samostatnej práce
- vnútorná motivácia
- korektný prístup a otvorenosť komunikácie - tímový hráč
- pozitívny prístup k osobnostnému rastu a sebarealizácie
- originálne myslenie, schopnosť prispievať vlastnými nápadmi
- zákaznícka orientácia a príjemné vystupovanie
- multitasking a technické zručnosti sú dôležitou súčasťou práce
- aktívna dynamická osobnosť so schopnosťou samostatnej práce
- vnútorná motivácia
- korektný prístup a otvorenosť komunikácie - tímový hráč
- pozitívny prístup k osobnostnému rastu a sebarealizácie
- originálne myslenie, schopnosť prispievať vlastnými nápadmi
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
KDE JAZYK ROZDEĽUJE, MY SPÁJAME
Sme hrdí na to, že pomáhame ľuďom komunikovať.
Spoločnosť Translata je profesionálna prekladateľská agentúra, ktorá na prekladateľskom trhu úspešne pôsobí už od roku 2005. Požiadavky zákazníkov vybavuje tím jazykových nadšencov, ktorí nadovšetko stavajú kvalitu poskytovaných služieb a čestnosť. Spolupracujeme so špičkovými prekladateľmi a naši zákazníci sa môžu maximálne spoľahnúť na prvotriednu podporu našich skúsených projektových manažérov. Naši zamestnanci sú našimi najdôležitejšími aktívami. Vysokú kvalitu poskytovaných jazykových služieb poskytujeme aj vďaka dôkladnému výberu prekladateľov, rozsiahlym kontrolným mechanizmom a excelentnému riadeniu projektov. Naši zákazníci si vážia, že im dokážeme zabezpečovať kvalitné preklady v rôznych jazykových kombináciách, na ktorých pracujú vysokokvalifikovaní prekladatelia s rozsiahlymi skúsenosťami v danom odbore.
viac o nás: https://www.translata.sk/o-nas
Sme hrdí na to, že pomáhame ľuďom komunikovať.
Spoločnosť Translata je profesionálna prekladateľská agentúra, ktorá na prekladateľskom trhu úspešne pôsobí už od roku 2005. Požiadavky zákazníkov vybavuje tím jazykových nadšencov, ktorí nadovšetko stavajú kvalitu poskytovaných služieb a čestnosť. Spolupracujeme so špičkovými prekladateľmi a naši zákazníci sa môžu maximálne spoľahnúť na prvotriednu podporu našich skúsených projektových manažérov. Naši zamestnanci sú našimi najdôležitejšími aktívami. Vysokú kvalitu poskytovaných jazykových služieb poskytujeme aj vďaka dôkladnému výberu prekladateľov, rozsiahlym kontrolným mechanizmom a excelentnému riadeniu projektov. Naši zákazníci si vážia, že im dokážeme zabezpečovať kvalitné preklady v rôznych jazykových kombináciách, na ktorých pracujú vysokokvalifikovaní prekladatelia s rozsiahlymi skúsenosťami v danom odbore.
viac o nás: https://www.translata.sk/o-nas
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3928611
Posting date: 24.6.2020
2020-06-24
location: Bratislava Position: Key account manager, Office manager, Špecialista podpory zákazníkov Company: Translata, spol. s r.o.
Basic salary component (gross): 1 200 EUR/mesiac