We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny/a pracovník/čka na finančnom oddelení
Toyota Material Handling Slovensko s. r. o.
Miesto práce
Vajnorská 134, Bratislava
Vajnorská 134, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac+ kvartálne odmeny
1 300 EUR/mesiac+ kvartálne odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Kompletná agenda správy pohľadávok:
• sledovanie pohľadávok
• posielanie upomienok a príprava podkladov pre právnika
• sledovanie splátkových kalendárov
• aktualizácia zoznamu neplatičov (black list)
• návrh opatrení v prípade polehotných pohľadávok
Kompletná agenda motorových vozidiel:
• evidencia leasingových a ostatných zmlúv spoločnosti, kópií VP, preberacie a odovzdávacie protokoly
• mesačné vypočítanie nadspotreby motorových vozidiel, súkromných km
• spolupráca na príprave daňových priznaní za daň z motorových vozidiel
• agenda palivových kariet, komunikácia so spoločnosťou Slovnaft a.s.
• komunikácia s lízingovou spoločnosťou
Zodpovednosť za inventarizáciu zásob a majetku spoločnosti:
• Agenda obalového hospodárstva a nebezpečných odpadov
• Zabezpečenie uplatňovania zákona o archívnictve v spoločnosti, evidencia archívu
• Príprava podkladov pri audite spoločnosti a pri príprave rozpočtu
• Vyhotovovanie rôznych prehľadov, pomocné práce podľa pokynov finančného riaditeľa
• sledovanie pohľadávok
• posielanie upomienok a príprava podkladov pre právnika
• sledovanie splátkových kalendárov
• aktualizácia zoznamu neplatičov (black list)
• návrh opatrení v prípade polehotných pohľadávok
Kompletná agenda motorových vozidiel:
• evidencia leasingových a ostatných zmlúv spoločnosti, kópií VP, preberacie a odovzdávacie protokoly
• mesačné vypočítanie nadspotreby motorových vozidiel, súkromných km
• spolupráca na príprave daňových priznaní za daň z motorových vozidiel
• agenda palivových kariet, komunikácia so spoločnosťou Slovnaft a.s.
• komunikácia s lízingovou spoločnosťou
Zodpovednosť za inventarizáciu zásob a majetku spoločnosti:
• Agenda obalového hospodárstva a nebezpečných odpadov
• Zabezpečenie uplatňovania zákona o archívnictve v spoločnosti, evidencia archívu
• Príprava podkladov pri audite spoločnosti a pri príprave rozpočtu
• Vyhotovovanie rôznych prehľadov, pomocné práce podľa pokynov finančného riaditeľa
Zamestnanecké výhody, benefity
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnej nadnárodnej spoločnosti
Široká ponuka zamestnaneckých benefitov - bližšie informácie budú poskytnuté počas osobného stretnutia
Program vzdelávania zamestnancov
Príjemné pracovné prostredie
Práca v stabilnej nadnárodnej spoločnosti
Široká ponuka zamestnaneckých benefitov - bližšie informácie budú poskytnuté počas osobného stretnutia
Program vzdelávania zamestnancov
Príjemné pracovné prostredie
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že spĺňate vyššie uvedené požiadavky a máte záujem pracovať v našej spoločnosti, pošlite nám svoj životopis, v ktorom nezabudnite uviesť kontaktné údaje - Váš email a telefónne číslo.
Kontaktovať budeme len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú všetky vyššie uvedené požiadavky. Vzhľadom na mimoriadnu situáciu kvôli Corona vírusu budeme vybraných uchádzačov kontaktovať výlučne telefonicky.
Ostatným uchádzačom, ktorých do termínu ukončenia výberového konania nebudeme kontaktovať, aj touto cestou ďakujeme za prejavený záujem.
Prosíme našich uchádzačov o zamestnanie, aby si pozorne prečítali dokument uložený na nasledovnom linku, ktorý obsahuje informácie k všeobecnému nariadeniu o ochrane osobných údajov (GDPR)
https://toyota-forklifts.sk/globalassets/qbank/gdpr_informacia-pre-uchadzacov-o-zamestnanie.pdf/
Kontaktovať budeme len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú všetky vyššie uvedené požiadavky. Vzhľadom na mimoriadnu situáciu kvôli Corona vírusu budeme vybraných uchádzačov kontaktovať výlučne telefonicky.
Ostatným uchádzačom, ktorých do termínu ukončenia výberového konania nebudeme kontaktovať, aj touto cestou ďakujeme za prejavený záujem.
Prosíme našich uchádzačov o zamestnanie, aby si pozorne prečítali dokument uložený na nasledovnom linku, ktorý obsahuje informácie k všeobecnému nariadeniu o ochrane osobných údajov (GDPR)
https://toyota-forklifts.sk/globalassets/qbank/gdpr_informacia-pre-uchadzacov-o-zamestnanie.pdf/
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
2
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Podmienkou je minimálne 2 ročná prax na pozícii v oblasti administratívy alebo účtovníctva
Vynikajúce komunikačné zručnosti, aj v rámci korešpondencie
Precíznosť
Aktívne riešenie problémov
Počítačová gramotnosť
Schopnosť pracovať samostatne
Flexibilita
Pozitívny prístup
Vynikajúce komunikačné zručnosti, aj v rámci korešpondencie
Precíznosť
Aktívne riešenie problémov
Počítačová gramotnosť
Schopnosť pracovať samostatne
Flexibilita
Pozitívny prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pridaj sa k stabilnej spoločnosti Toyota Material Handling Slovensko s.r.o., ktorá je jednotka na svetovom trhu v predaji, prenájme a servise manipulačnej techniky. Ponúkame manipulačnú techniku a tiež konvenčné a automatizované riešenia manipulácie a skladovania, upravované podľa potrieb zákazníka. Tieto riešenia pomáhajú zákazníkom pri skladovaní a riadení distribúcie tovarov v skladoch, logistických priestoroch alebo výrobe. Naše riešenia pomáhajú znižovať náklady na prevádzku, zvyšujú bezpečnosť a znižujú náklady na poškodený tovar. Sme súčasťou nadnárodného koncernu Toyota Material Handling Europe a na Slovensku pôsobíme od roku 1994.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4482732
Posting date: 10.1.2023
2023-01-10
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Účtovník Company: Toyota Material Handling Slovensko s. r. o.
Basic salary component (gross): 1 300 EUR/mesiac