We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratíva v advokátskej kancelárii
Tomášek & partners, s.r.o.
Miesto práce
Rožňavská 2, Bratislava
Rožňavská 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
01.09.2017
01.09.2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
zabezpečenie chodu kancelárie, evidencia pošty, vedenie elektronických spisov, skenovanie/kopírovanie dokumentov, bežná komunikácia s klientmi a úradmi, poskytovanie zázemia pre kolegov
Zamestnanecké výhody, benefity
príjemný kolektív, neformálny prístup, flexibilita pracovného času, v prípade záujmu naučíme jednoduché právne zručnosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
hľadáme stabilitu a dlhodobosť spolupráce
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Advokátska kancelária Tomášek & partners poskytuje svojim klientom právne služby od roku 1998 a to najmä v oblasti obchodného a občianskeho práva. Klientami kancelárie sú ako domáce, tak aj zahraničné subjekty.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3157692
Posting date: 11.8.2017
2017-08-11
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Recepčná Company: Tomášek & partners, s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: dohodou