Mzdová účtovníčka/Mzdový účtovník

TMF Services Slovakia s. r. o.

Miesto práce
Dvořákovo nábrežie 4, Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1600,-EUR (v závislosti od profesionálnych skúseností)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chcete si neustále zvyšovať odbornú kvalifikáciu v oblasti mzdovej agendy, zlepšovať si jazykové znalosti, hľadáte dynamický kolektív, tak potom ste ten pravý/práva pre náš tím a neváhajte nás osloviť. Tešíme sa na osobné stretnutie :

Pozícia si vyžaduje:
• Samostanté komplexné spracovanie mzdovej a personálnej agendy pre klientov spoločnosti v mzdovom systéme (portfólio klientov tvoria slovenské a medzinárodné firiem);
• Príprava pravidelných mesačných výkazov, daňových prehľadov a hlásení;
• Reporting podľa špecifických požiadaviek klienta;
• Samostatná komunikácia s klientom a úradmi;
• Operatívne riešenie požiadaviek a poradenstvo pre klienta v mzdovej oblasti a perosnalistike.

Zamestnanecké výhody, benefity

Zázemie medzinárodnej spoločnosti;
• možnosť profesijného rastu a postupu;
• široké portfólio klientov, každodenná výzva v podobe riešenia neštandardných otázok v oblasti mzdového účtovníctva personalistiky;
• priestor na realizáciou svojich návrhov pre ďalšiu expanziu spoločnosti.
• práca v zaujímavých lukratívnych priestoroch v centre Bratislavy;

Iné benefity:
• pohyblivá pracovná doba
• stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
• odborné školenia plne hradené zamestnávateľom
• dni voľna naviac (sick day)
• možnosť "Home Office" 2xmesačne
• možnosť využitia benefit karty v rámci športových aktivít - Multisport karta
• jazykové vzdelávanie v rámci pracovnej doby plne hradené zamestnávateľom
• vždy čerstvé ovocie
• pravidelne organizované "TMF team buildings"

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za Váš záujem spolupracovať s našou spoločnosťou.
Svoj životopis spolu so sprievodným listom obsahujúcim bližšie informácie o Vašej doterajšej kariére zašlite e-mailom na adresu: [email protected].
Do predmetu uveďte názov „Mzdový účtovník" resp. "Mzdová účtovníčka“.

Výberový proces:
1. kolo výberového procesu: osobný pohovor + vedomostný test zo spracovania miezd + jazykový test. Testovanie kandidátov je za účelom zistitenia do akej miery má náš potenciálny kolega znalosť mzdovej problematiky (nie na vyradenie z výberového procesu). Informácie pre prípravu Adaptačného procesu, aké kroky musí HR oddelenie spolu s priamym nadriadeným pripraviť k efektívnej adaptácii nového zamestnanca.

2. kolo výberového procesu: osobný pohovor s konateľom spoločnosti

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Vzdelanie ekonomického smeru, prípadne vzdelanie akéhokoľvek iného smeru doplnené dostatočnými praktickými skúsenosťami.

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Odborné znalosti:
• Komplexná znalosť problematiky mzdového účtovníctva (výpočet mzdy);
• Prehľad v legislatívnych predpisoch ovplyvňujúcich danú oblasť
• daň z príjmov FO, zdravotné poistenie, sociálne poistenie, Zákonník práce;
• Prehľad v širšej problematike personálneho manažmentu.

Komunikačné schopnosti:
• Komunikácia s manažérmi klientskych spoločností i v zložitých situáciách;
• Otvorenosť novým myšlienkam, ochota pochopiť problém z pohľadu ostatných kolegov z iných oblastí pôsobenia spoločnosti (účtovníctvo, právo).

Prax:
• prax v odbore spracovania miezd minimálne 2 roky

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TMF Group bola založená v roku 1988, z toho na Slovensku pôsobíme už viac ako 30 rokov. Z celosvetového hľadiska má TMF Group už viac ako 10 000 zamestnancov so 120 pobočkami. Vďaka lokálnej pôsobnosti v zainteresovaných krajinách naši odborníci disponujú znalosťami miestneho trhu a s tým spojenými právnymi, finančnými a legislatívnymi požiadavky danej krajiny. Z tohto dôvodu naše heslo “Global Reach, Local Knowledge“ nie je iba fráza, ale náš trademark.

Naša spoločnosť je celosvetovo známa, 60% z rebríčka najväčších spoločností Fortune Global 500 a FTSE 100 patria medzi našich klientov. Pokiaľ sa túžite dostať k zaujímavým projektom, tak ste práve dorazili do cieľa!

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3584774  Posting date: 23.1.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: 1600,-EUR (v závislosti od profesionálnych skúseností)