We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Klientsky pracovník s anglickým jazykom (junior)
TJ-Legal, s. r. o.
Miesto práce
Hlavná 133, Prešov
Hlavná 133, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.12.2019
01.12.2019
Mzdové podmienky (brutto)
850 EUR/mesiac680,- € (brutto) + variabilná zložka 170,- € (brutto)
850 EUR/mesiac680,- € (brutto) + variabilná zložka 170,- € (brutto)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Obsadzujeme pozíciu spracovateľa daňových priznaní pre ľudí pracujúcich v zamestnaneckom pomere v Holandsku (príp. Írsku, Veľkej Británii a USA).
Nevyhnutnou podmienkou splnenia požiadaviek na toto pracovné miesto je ovládanie anglického jazyka na úrovni C1. Ak by ste k tomu ovládali aj holandský jazyk, mali by ste výhodu (nie je to však podmienkou). Odborné znalosti a zručnosti súvisiace s konkrétnymi pracovnými postupmi danej pozície vyžadované nie sú. Ich nadobudnutie je predmetom úvodného cca. 3-mesačného interného školiaceho procesu.
Náplň práce:
- spracovanie daňových priznaní k dani z príjmu fyzických osôb (zamestnancov), ich zasielanie na príslušný zahraničný daňový úrad a všetky doplňujúce služby,
- telefonická a písomná komunikácia so zahraničnými daňovými úradmi,
- správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch v súlade s platnými internými postupmi
- spracovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej korešpondencie v anglickom jazyku - spracovanie registrácií nových klientov (prevažne Slovákov a Čechov)
- reporting údajov klientom a nadriadenému
Nevyhnutnou podmienkou splnenia požiadaviek na toto pracovné miesto je ovládanie anglického jazyka na úrovni C1. Ak by ste k tomu ovládali aj holandský jazyk, mali by ste výhodu (nie je to však podmienkou). Odborné znalosti a zručnosti súvisiace s konkrétnymi pracovnými postupmi danej pozície vyžadované nie sú. Ich nadobudnutie je predmetom úvodného cca. 3-mesačného interného školiaceho procesu.
Náplň práce:
- spracovanie daňových priznaní k dani z príjmu fyzických osôb (zamestnancov), ich zasielanie na príslušný zahraničný daňový úrad a všetky doplňujúce služby,
- telefonická a písomná komunikácia so zahraničnými daňovými úradmi,
- správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch v súlade s platnými internými postupmi
- spracovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej korešpondencie v anglickom jazyku - spracovanie registrácií nových klientov (prevažne Slovákov a Čechov)
- reporting údajov klientom a nadriadenému
Zamestnanecké výhody, benefity
- pružný pracovný čas
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné a iné benefity
- flexibilnú zložku platu
- aktivita „odporuč nového kolegu" a získaj finančnú odmenu
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností
- prácu v mladom dynamickom kolektíve
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné a iné benefity
- flexibilnú zložku platu
- aktivita „odporuč nového kolegu" a získaj finančnú odmenu
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností
- prácu v mladom dynamickom kolektíve
Informácie o výberovom konaní
Neobávaj sa uvedených požiadaviek, nemusíš spĺňať všetky. Dôležité je pre nás predovšetkým ovládanie anglického jazyka slovom aj písmom, logické myslenie, dobrá práca v MS Office.
Hoci je táto pozícia určená pre juniora (začiatočníka), môžeš sa o ňu uchádzať aj v prípade, že si senior / expert v danej oblasti. V takomto prípade máme pre teba výhodnejšie platové podmienky pri nástupe. Radi sa s tebou stretneme, kontaktuj nás.
Holandský jazyk je výhodou.
Hoci je táto pozícia určená pre juniora (začiatočníka), môžeš sa o ňu uchádzať aj v prípade, že si senior / expert v danej oblasti. V takomto prípade máme pre teba výhodnejšie platové podmienky pri nástupe. Radi sa s tebou stretneme, kontaktuj nás.
Holandský jazyk je výhodou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia, finančníctvo, bankovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Holandský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovedný prístup a spoľahlivosť
- lojalita a proaktivita
- schopnosť sebareflexie
- schopnosť pracovať pod stresom
- schopnosť tímovej práce
- dobré komunikačné schopnosti
- orientácia na výsledok
- lojalita a proaktivita
- schopnosť sebareflexie
- schopnosť pracovať pod stresom
- schopnosť tímovej práce
- dobré komunikačné schopnosti
- orientácia na výsledok
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť TJ–Legal, s. r. o. je firma, poskytujúca poradenstvo a klientsky servis slovenským, českým, poľským, rumunským a ukrajinským klientom pracujúcim v zahraničí.
Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.
Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.
Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.
Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.
Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.
Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3806075
Posting date: 8.11.2019
2019-11-08
location: Prešov Position: Administratívny pracovník, referent, Klientský pracovník, Konzultant, Účtovník Company: TJ-Legal, s. r. o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 850 EUR/mesiac680,- € (brutto) + variabilná zložka 170,- € (brutto)