Účtovník senior s nemeckým jazykom

TJ-Legal, s. r. o.

Miesto práce
Hlavná 133, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2018
Mzdové podmienky (brutto)
1.200,- € v závislosti od skúseností + variabilná zložka až do výšky 200,- € za kvalitu a splnenie stanoveného plánu

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

1. Komplexné spracovanie účtovnej agendy
2. Archivácia agendy podľa platných smerníc
3. Raporting údajov klientom a nadriadenému
4. Spracovanie registrácie nového klienta
5. Aktívna telefonická, e-mailová a poštová komunikácia
6. Aktívne poskytovanie poradenstva klientom
7. Správa a aktualizácia údajov v internom systéme
8. Správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch v súlade s platnými postupmi
9. Spracovanie došlej a odchádzajúcej korešpondencie
10. Vypĺňanie doplňujúcich formulárov potrebných k spracovaniu žiadosti

Zamestnanecké výhody, benefity

- prácu v mladom dynamickom kolektíve
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné benefity
- flexibilnú zložku platu
- aktivita „PRIVEĎ ZNÁMEHO a získaj finančnú odmenu“
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

finančníctvo

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Zodpovedný prístup a spoľahlivosť
• Lojalita a proaktivita
• Schopnosť sebareflexie
• Schopnosť pracovať pod stresom
• Schopnosť tímovej práce
• Dobré komunikačné schopnosti
• Orientácia na výsledok

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť TJ–Legal, s. r. o. je firma, poskytujúca poradenstvo a klientsky servis slovenským, českým, poľským, rumunským a ukrajinským klientom pracujúcim v zahraničí.

Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.

Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.

Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3442000  Posting date: 12.7.2018  Basic wage component (gross) and other rewards: 1.200,- € v závislosti od skúseností + variabilná zložka až do výšky 200,- € za kvalitu a splnenie stanoveného plánu