We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Účtovník senior s nemeckým jazykom
TJ-Legal, s. r. o.
Miesto práce
Hlavná 133, Prešov
Hlavná 133, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2018
01.09.2018
Mzdové podmienky (brutto)
1.200,- € v závislosti od skúseností + variabilná zložka až do výšky 200,- € za kvalitu a splnenie stanoveného plánu
1.200,- € v závislosti od skúseností + variabilná zložka až do výšky 200,- € za kvalitu a splnenie stanoveného plánu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Komplexné spracovanie účtovnej agendy
2. Archivácia agendy podľa platných smerníc
3. Raporting údajov klientom a nadriadenému
4. Spracovanie registrácie nového klienta
5. Aktívna telefonická, e-mailová a poštová komunikácia
6. Aktívne poskytovanie poradenstva klientom
7. Správa a aktualizácia údajov v internom systéme
8. Správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch v súlade s platnými postupmi
9. Spracovanie došlej a odchádzajúcej korešpondencie
10. Vypĺňanie doplňujúcich formulárov potrebných k spracovaniu žiadosti
2. Archivácia agendy podľa platných smerníc
3. Raporting údajov klientom a nadriadenému
4. Spracovanie registrácie nového klienta
5. Aktívna telefonická, e-mailová a poštová komunikácia
6. Aktívne poskytovanie poradenstva klientom
7. Správa a aktualizácia údajov v internom systéme
8. Správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch v súlade s platnými postupmi
9. Spracovanie došlej a odchádzajúcej korešpondencie
10. Vypĺňanie doplňujúcich formulárov potrebných k spracovaniu žiadosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- prácu v mladom dynamickom kolektíve
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné benefity
- flexibilnú zložku platu
- aktivita „PRIVEĎ ZNÁMEHO a získaj finančnú odmenu“
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné benefity
- flexibilnú zložku platu
- aktivita „PRIVEĎ ZNÁMEHO a získaj finančnú odmenu“
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
finančníctvo
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Zodpovedný prístup a spoľahlivosť
• Lojalita a proaktivita
• Schopnosť sebareflexie
• Schopnosť pracovať pod stresom
• Schopnosť tímovej práce
• Dobré komunikačné schopnosti
• Orientácia na výsledok
• Lojalita a proaktivita
• Schopnosť sebareflexie
• Schopnosť pracovať pod stresom
• Schopnosť tímovej práce
• Dobré komunikačné schopnosti
• Orientácia na výsledok
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť TJ–Legal, s. r. o. je firma, poskytujúca poradenstvo a klientsky servis slovenským, českým, poľským, rumunským a ukrajinským klientom pracujúcim v zahraničí.
Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.
Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.
Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.
Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.
Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.
Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3442000
Posting date: 12.7.2018
2018-07-12
location: Hlavná 133, Prešov Position: Administratívny pracovník, referent, Účtovník Company: TJ-Legal, s. r. o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1.200,- € v závislosti od skúseností + variabilná zložka až do výšky 200,- € za kvalitu a splnenie stanoveného plánu