We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Daňový agent s anglickým jazykom
TJ-Legal, s. r. o.
Miesto práce
Hlavná 133, Prešov
Hlavná 133, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2018
01.09.2018
Mzdové podmienky (brutto)
630,- € + variabilná zložka za kvalitu a splnenie stanoveného plánu, príplatok za prax v odbore, certifikáty a pod.
630,- € + variabilná zložka za kvalitu a splnenie stanoveného plánu, príplatok za prax v odbore, certifikáty a pod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Aktívne poskytovanie poradenstva klientom prostredníctvom telefonickej, poštovej, e-mailovej a osobnej komunikácie.
• Spracovanie registrácie nového klienta a kontrola prijatých registračných formulárov od klienta a zamestnávateľa.
• Spracovanie žiadostí o vrátenie daní z Holandska.
• Aktívna telefonická, e-mailová a poštová komunikácia medzi firmou TJ-Legal, s.r.o., klientom a daňovým úradom.
• Správa a aktualizácia údajov vo firemnom systéme.
• Správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch.
• Aktívne vyhľadávanie legislatívnych zmien (napr. telefonicky, na stránke, prostredníctvom blogov a newslettrov) súvisiacich s predmetom činnosti firmy a informovanie kolegov o nových postupoch, osvojenie si nových postupov a ich iniciácia medzi kolegami.
• Spracovanie korešpondencie.
• Zasielanie neznámej alebo nevyžiadanej pošty späť odosielateľovi.
• Vypĺňanie doplňujúcich formulárov potrebných k spracovaniu žiadosti o vrátenie daní z Holandska.
• Spracovanie registrácie nového klienta a kontrola prijatých registračných formulárov od klienta a zamestnávateľa.
• Spracovanie žiadostí o vrátenie daní z Holandska.
• Aktívna telefonická, e-mailová a poštová komunikácia medzi firmou TJ-Legal, s.r.o., klientom a daňovým úradom.
• Správa a aktualizácia údajov vo firemnom systéme.
• Správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch.
• Aktívne vyhľadávanie legislatívnych zmien (napr. telefonicky, na stránke, prostredníctvom blogov a newslettrov) súvisiacich s predmetom činnosti firmy a informovanie kolegov o nových postupoch, osvojenie si nových postupov a ich iniciácia medzi kolegami.
• Spracovanie korešpondencie.
• Zasielanie neznámej alebo nevyžiadanej pošty späť odosielateľovi.
• Vypĺňanie doplňujúcich formulárov potrebných k spracovaniu žiadosti o vrátenie daní z Holandska.
Zamestnanecké výhody, benefity
- prácu v mladom dynamickom kolektíve
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné benefity
- flexibilnú zložku platu
- aktivita „PRIVEĎ ZNÁMEHO a získaj finančnú odmenu“
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné benefity
- flexibilnú zložku platu
- aktivita „PRIVEĎ ZNÁMEHO a získaj finančnú odmenu“
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
finančníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Zodpovedný prístup a spoľahlivosť
• Loajalita
• Proaktivita
• Schopnosť sebareflexie
• Schopnosť pracovať pod stresom
• Schopnosť tímovej práce
• Dobré komunikačné schopnosti
• Orientácia na výsledok
• Loajalita
• Proaktivita
• Schopnosť sebareflexie
• Schopnosť pracovať pod stresom
• Schopnosť tímovej práce
• Dobré komunikačné schopnosti
• Orientácia na výsledok
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť TJ–Legal, s. r. o. je firma, poskytujúca poradenstvo a klientsky servis slovenským, českým, poľským, rumunským a ukrajinským klientom pracujúcim v zahraničí.
Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.
Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.
Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.
Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.
Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.
Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3441982
Posting date: 12.7.2018
2018-07-12
location: Hlavná 133, Prešov Position: Administratívny pracovník, referent, Daňový poradca Company: TJ-Legal, s. r. o.
Basic wage component (gross) and other rewards: 630,- € + variabilná zložka za kvalitu a splnenie stanoveného plánu, príplatok za prax v odbore, certifikáty a pod.