Si špecialista v oblasti spracovania miezd a personalistiky? Daj nám o sebe vedieť! Máme prácu práve pre Teba.

TJ-Legal, s. r. o.

Miesto práce
Hlavná 133, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2018
Mzdové podmienky (brutto)
900,- € + variabilná zložka až do výšky 150,- € za kvalitu a splnenie stanoveného plánu

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

1. Komplexné spracovanie mzdovej agendy
2. Archivácia mzdovej a personálnej agendy
3. Reporting mzdových údajov
4. Aktívne poskytovanie poradenstva klientom
5. Spracovanie registrácie nového klienta
6. Aktívna telefonická, e-mailová a poštová komunikácia
7. Správa a aktualizácia údajov vo firemnom systéme
8. Spracovanie došlej a odchádzajúcej korešpondencie

Zamestnanecké výhody, benefity

- prácu v mladom dynamickom kolektíve
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné benefity
- flexibilnú zložku platu
- aktivita „PRIVEĎ ZNÁMEHO a získaj finančnú odmenu“
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

účtovníctvo

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- zodpovedný prístup a spoľahlivosť
- loajalita
- proaktivita
- schopnosť sebareflexie
- schopnosť pracovať pod stresom
- schopnosť tímovej práce
- dobré komunikačné schopnosti
- orientácia na výsledok

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť TJ–Legal, s. r. o. je firma, poskytujúca poradenstvo a klientsky servis slovenským, českým, poľským, rumunským a ukrajinským klientom pracujúcim v zahraničí.

Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.

Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.

Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3441761  Posting date: 12.7.2018  Basic wage component (gross) and other rewards: 900,- € + variabilná zložka až do výšky 150,- € za kvalitu a splnenie stanoveného plánu