We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent / Asistentka referenta dopravy s rumunským jazykom
TIREX, spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR/mesiacpo 3-mes. skúšobnej dobe a osvedčení sa zvyšujeme plat na počiatočnej pozícii cca. o 100 €, pri ochote a schopnosti profesionálneho rastu, ďalší finančný rast zodpovedajúci napredovaniu na uvedenej pozícii
800 EUR/mesiacpo 3-mes. skúšobnej dobe a osvedčení sa zvyšujeme plat na počiatočnej pozícii cca. o 100 €, pri ochote a schopnosti profesionálneho rastu, ďalší finančný rast zodpovedajúci napredovaniu na uvedenej pozícii
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-spracúvanie rumunského dopravného trhu
-preberanie odkazov, odpovedanie na maily, vybavovanie
telefonátov, komunikácia so zákazníkmi ( aj v cudzom jazyku ) a
dopravcami (v slovenskom a rumunskom jazyku); znalosť
cudzích jazykov (anglictina/nemcina) je vítaná ale nie je
podmienkou
-vyhľadávanie voľných dopravcov pre konkrétnu prepravu podľa
pokynov riadiaceho kolegu
-tvorba objednávky a jej zasielanie , kontrola došlej objednávky
a jej potvrdzovanie
-administratíva spojená s prepravným prípadom
-riešenie škodových udalosti za pomoci poisťovacieho makléra a
právnika
-rozširovanie existujúcich databáz dodávateľov
-preberanie odkazov, odpovedanie na maily, vybavovanie
telefonátov, komunikácia so zákazníkmi ( aj v cudzom jazyku ) a
dopravcami (v slovenskom a rumunskom jazyku); znalosť
cudzích jazykov (anglictina/nemcina) je vítaná ale nie je
podmienkou
-vyhľadávanie voľných dopravcov pre konkrétnu prepravu podľa
pokynov riadiaceho kolegu
-tvorba objednávky a jej zasielanie , kontrola došlej objednávky
a jej potvrdzovanie
-administratíva spojená s prepravným prípadom
-riešenie škodových udalosti za pomoci poisťovacieho makléra a
právnika
-rozširovanie existujúcich databáz dodávateľov
Zamestnanecké výhody, benefity
-stabilná spoločnosť na trhu (už 25 rokov)
-ponúkame intenzívne zaučenie počas prvých týždňov
-kultúrne a moderné pracovné prostredie
-možnosť profesijného a finančného rastu z pozície podpory
referenta dopravy na referenta dopravy
-minerálka, káva , čaj na pracovisku zdarma
-firemné akcie
-mzda načas
-pracovná pozícia môže byť ako odrazový mostík pre vyššie
pozície v našej spoločnosti v prípade záujmu a preukázaných
schopností
-ponúkame intenzívne zaučenie počas prvých týždňov
-kultúrne a moderné pracovné prostredie
-možnosť profesijného a finančného rastu z pozície podpory
referenta dopravy na referenta dopravy
-minerálka, káva , čaj na pracovisku zdarma
-firemné akcie
-mzda načas
-pracovná pozícia môže byť ako odrazový mostík pre vyššie
pozície v našej spoločnosti v prípade záujmu a preukázaných
schopností
Informácie o výberovom konaní
Žiadosť s profesijným životopisom zasielať prosím mailom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Rumunský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prax v doprave , zasielateľstve alebo obchodnej organizácii je vítaná, nie je na tejto pozícii podmienkou .
Dôležitá je pre nás komunikatívnosť . Často budete v telefonickom kontakte so zákazníkom a dopravcom .
Denne budete pracovať s dokladmi - napr. objednávkami .
Pozitívne vnímame záujemcom , ktorí preferujú v práci finančný postup na základe prevzatej zodpovednosti a vedia ponúknuť skúsenosti v podobnej obchodnej činnosti .
Dôležitá je pre nás komunikatívnosť . Často budete v telefonickom kontakte so zákazníkom a dopravcom .
Denne budete pracovať s dokladmi - napr. objednávkami .
Pozitívne vnímame záujemcom , ktorí preferujú v práci finančný postup na základe prevzatej zodpovednosti a vedia ponúknuť skúsenosti v podobnej obchodnej činnosti .
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme stabilná slovenská súkromná spoločnosť zaoberajúca sa 29 rokov medzinárodnou kamiónovou prepravou a špedíciou. Prepravy realizujeme v rámci celej Európy. Disponujeme vlastnou administratívnou budovou a skladovými priestormi, vlastnými vozidlami a kvalitným tímom zamestnancov.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3963298
Posting date: 7.9.2020
2020-09-07
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Dispečer, Disponent, Koordinátor Company: TIREX, spol. s r.o.
Basic salary component (gross): 800 EUR/mesiac