We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Správca objektu a tréningovej plochy pre mládež (ďalej len TIU)
TIMAN s.r.o.
Miesto práce
Užhorodská, Košice
Užhorodská, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacFlexibilná platová zložka bude stanovená vopred a naviazaná na dosahovanie ročných výkonnostných ukazovateľov a plnenie manažérskych cieľov.
1 200 EUR/mesiacFlexibilná platová zložka bude stanovená vopred a naviazaná na dosahovanie ročných výkonnostných ukazovateľov a plnenie manažérskych cieľov.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máte, čo je potrebné, aby ste boli súčasťou zrodu novej, „ZLATEJ“ generácie futbalistov v Košiciach?
Základné ciele:
· Úspešne nadviazať na prevádzku TIU (dodávateľské vzťahy, personálne a finančné zdroje).
· Komplexne riadiť TIU (finančné, personálne, dodávateľské vzťahy, kvalita služieb pre interných a externých zákazníkov).
· Pripraviť krátkodobú a dlhodobú stratégiu fungovania TIU.
· Zabezpečiť finančnú udržateľnosť fungovania TIU.
· Zastupovať TIU na národnej a medzinárodnej úrovni.
· Vyhľadávať a aplikovať nové dostupné technológie pre rozvoj, atraktivitu a finančnú efektivitu chodu TIU.
Zodpovednosti a pracovná náplň:
· Úspešné riadenie tímu, nastavenie dobrých dodávateľských vzťahov a vzťahov s partnermi.
· Interná a externá komunikácia, marketing TIU.
· Riadenie a administrácia všetkých aktivít TIU (čistota, technické požiadavky).
· Technický stav TIU a zabezpečenie všetkých potrebných povolení na prevádzku.
· Efektívne plánovanie a organizovanie vyťaženosti TIU.
· Organizačné a technické zabezpečenie jednotlivých podujatí TIU.
· Dodržiavanie platnej legislatívy, platných predpisov a noriem (UEFA,SFZ).
· Ekonomicky efektívne hospodárenie a dosahovanie finančných plánov.
. Vykonávanie základných údržbových prác na umelom ihrisku malým traktorom a príslušným strojovým vybavením.
Základné ciele:
· Úspešne nadviazať na prevádzku TIU (dodávateľské vzťahy, personálne a finančné zdroje).
· Komplexne riadiť TIU (finančné, personálne, dodávateľské vzťahy, kvalita služieb pre interných a externých zákazníkov).
· Pripraviť krátkodobú a dlhodobú stratégiu fungovania TIU.
· Zabezpečiť finančnú udržateľnosť fungovania TIU.
· Zastupovať TIU na národnej a medzinárodnej úrovni.
· Vyhľadávať a aplikovať nové dostupné technológie pre rozvoj, atraktivitu a finančnú efektivitu chodu TIU.
Zodpovednosti a pracovná náplň:
· Úspešné riadenie tímu, nastavenie dobrých dodávateľských vzťahov a vzťahov s partnermi.
· Interná a externá komunikácia, marketing TIU.
· Riadenie a administrácia všetkých aktivít TIU (čistota, technické požiadavky).
· Technický stav TIU a zabezpečenie všetkých potrebných povolení na prevádzku.
· Efektívne plánovanie a organizovanie vyťaženosti TIU.
· Organizačné a technické zabezpečenie jednotlivých podujatí TIU.
· Dodržiavanie platnej legislatívy, platných predpisov a noriem (UEFA,SFZ).
· Ekonomicky efektívne hospodárenie a dosahovanie finančných plánov.
. Vykonávanie základných údržbových prác na umelom ihrisku malým traktorom a príslušným strojovým vybavením.
Informácie o výberovom konaní
Podmienky účasti vo výberovom konaní:
V prípade záujmu o účasť vo výberovom konaní je nevyhnutné zaslať vyhlasovateľom požadované podklady výhradne e-mailom na [email protected]. Do predmetu správy je nutné uviesť : „Výberové konanie – Správca TIU“.
Prípadné otázky adresujte výhradne elektronicky na [email protected].
Zoznam požadovaných dokladov:
· žiadosť o zaradenie do výberového konania;
· motivačný list naviazaný na pracovnú pozíciu;
· štruktúrovaný životopis, s uvedením doterajšej praxe podpísaný uchádzačom;
· zoznam referencií od predchádzajúcich zamestnávateľov, s uvedením kontaktu na konkrétnu osobu za účelom overenia referencie;
· súhlas so spravovaním osobných údajov – podpisuje uchádzač vo svojom mene.
· čestné vyhlásenie o osobných údajoch vo vzťahu k referujúcim osobám – podpisuje uchádzač vo svojom mene.
Uchádzač je povinný pripojiť a zaslať každý dokument zvlášť formou výlučne vo formáte PDF (buď export alebo riadny scan). Fotografie vytvorené mobilom nebudú akceptované.
Uzávierka prihlášok na výberové konanie:
Predpokladaný nástup na pozíciu:
Pracovná pozícia sa neobsadzuje na základe výsledku výberového konania. Výberové konanie slúži pre výber najvhodnejšieho uchádzača pre danú pozíciu. Na základe výsledkov odporúčania výberovej komisie o obsadení pozície rozhodne manažment spoločnosti KFA.
Zaslaním žiadosti o zaradenie do výberového konania uchádzač berie na vedomie a súhlasí, že:
· do výberového konania budú zaradení výhradne uchádzači, ktorí riadne a včas predložili všetky požadované doklady;
· výberová komisia má výlučnú právomoc rozhodnúť o tom, ktorý uchádzač bude pozvaný na osobný pohovor,
· uchádzač, pozvaný na osobný pohovor je povinný zdokladovať svoje deklarované vzdelanie a bezúhonnosť (poskytnutím potrebných dokladov a podkladov);
· na vypočutie pred výberovú komisiu budú pozvaní výhradne uchádzači, ktorí najlepšie splnia požadované kritéria;
· zaslaním prihlášky a požadovaných dokladov nevzniká uchádzačovi nárok na osobný pohovor ani na ďalšiu účasť vo výberovom procese;
· o termíne a mieste uskutočnenia osobného pohovoru a vypočutia výberovou komisiou, bude vybraný uchádzač informovaný výhradne elektronickým spôsobom.
V prípade záujmu o účasť vo výberovom konaní je nevyhnutné zaslať vyhlasovateľom požadované podklady výhradne e-mailom na [email protected]. Do predmetu správy je nutné uviesť : „Výberové konanie – Správca TIU“.
Prípadné otázky adresujte výhradne elektronicky na [email protected].
Zoznam požadovaných dokladov:
· žiadosť o zaradenie do výberového konania;
· motivačný list naviazaný na pracovnú pozíciu;
· štruktúrovaný životopis, s uvedením doterajšej praxe podpísaný uchádzačom;
· zoznam referencií od predchádzajúcich zamestnávateľov, s uvedením kontaktu na konkrétnu osobu za účelom overenia referencie;
· súhlas so spravovaním osobných údajov – podpisuje uchádzač vo svojom mene.
· čestné vyhlásenie o osobných údajoch vo vzťahu k referujúcim osobám – podpisuje uchádzač vo svojom mene.
Uchádzač je povinný pripojiť a zaslať každý dokument zvlášť formou výlučne vo formáte PDF (buď export alebo riadny scan). Fotografie vytvorené mobilom nebudú akceptované.
Uzávierka prihlášok na výberové konanie:
Predpokladaný nástup na pozíciu:
Pracovná pozícia sa neobsadzuje na základe výsledku výberového konania. Výberové konanie slúži pre výber najvhodnejšieho uchádzača pre danú pozíciu. Na základe výsledkov odporúčania výberovej komisie o obsadení pozície rozhodne manažment spoločnosti KFA.
Zaslaním žiadosti o zaradenie do výberového konania uchádzač berie na vedomie a súhlasí, že:
· do výberového konania budú zaradení výhradne uchádzači, ktorí riadne a včas predložili všetky požadované doklady;
· výberová komisia má výlučnú právomoc rozhodnúť o tom, ktorý uchádzač bude pozvaný na osobný pohovor,
· uchádzač, pozvaný na osobný pohovor je povinný zdokladovať svoje deklarované vzdelanie a bezúhonnosť (poskytnutím potrebných dokladov a podkladov);
· na vypočutie pred výberovú komisiu budú pozvaní výhradne uchádzači, ktorí najlepšie splnia požadované kritéria;
· zaslaním prihlášky a požadovaných dokladov nevzniká uchádzačovi nárok na osobný pohovor ani na ďalšiu účasť vo výberovom procese;
· o termíne a mieste uskutočnenia osobného pohovoru a vypočutia výberovou komisiou, bude vybraný uchádzač informovaný výhradne elektronickým spôsobom.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Štátna správa, verejná správa a samospráva
Košická Futbalová Aréna a.s. je pomerne mladou spoločnosťou. Ústredným predmetom činnosti KFA je prevádzka futbalového štadióna. KFA okrem iného poskytuje aj odborné vedomosti v príprave a rekultivácii športovísk v okolí. Všetci sa spolu staráme o tom, aby sme občanom poskytli najlepší športový, kultúrny a iný zážitok. Pridajte sa k tejto vízii aj vy.
Košická Futbalová Aréna a.s. je pomerne mladou spoločnosťou. Ústredným predmetom činnosti KFA je prevádzka futbalového štadióna. KFA okrem iného poskytuje aj odborné vedomosti v príprave a rekultivácii športovísk v okolí. Všetci sa spolu staráme o tom, aby sme občanom poskytli najlepší športový, kultúrny a iný zážitok. Pridajte sa k tejto vízii aj vy.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Výhodou je vzdelanie v oblasti manažmentu alebo technického zamerania. Skúsenosti so správou a prevá
Osobnostné predpoklady a zručnosti
· Ekonomické znalosti nevyhnutné na vedenie spoločnosti (tvorba rozpočtu, ekonomické riadenie spoločnosti, riadenie nákladov spoločnosti, controling, reporting a pod.).
· Prehľad v dennej operatíve a procesoch pri správe objektov, ako sú elektrické, mechanické, audio a video, HVAC, vodné inžinierstvo a ich správa.
· Znalosť anglického jazyka vítaná.
· Schopnosť zachovávať prísnu dôvernosť a silnú pozornosť k detailom.
· Vynikajúci prístup k partnerom a zákazníkom, schopnosť prispôsobenia sa multi-kultúrnemu prostrediu, zvládanie medziľudských vzťahov, vedenia a budovania tímového ducha, silné vyjednávacie schopnosti.
· Zodpovedný prístup, odolnosť voči stresu a časová flexibilita.
· Schopnosť prijímať samostatné rozhodnutia a niesť za svoje rozhodnutia zodpovednosť.
· Mobilizovať myslenie zamestnancov na dosahovanie cieľov.
· Morálna bezúhonnosť a integrita uchádzača.
· Spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu.
· Prehľad v dennej operatíve a procesoch pri správe objektov, ako sú elektrické, mechanické, audio a video, HVAC, vodné inžinierstvo a ich správa.
· Znalosť anglického jazyka vítaná.
· Schopnosť zachovávať prísnu dôvernosť a silnú pozornosť k detailom.
· Vynikajúci prístup k partnerom a zákazníkom, schopnosť prispôsobenia sa multi-kultúrnemu prostrediu, zvládanie medziľudských vzťahov, vedenia a budovania tímového ducha, silné vyjednávacie schopnosti.
· Zodpovedný prístup, odolnosť voči stresu a časová flexibilita.
· Schopnosť prijímať samostatné rozhodnutia a niesť za svoje rozhodnutia zodpovednosť.
· Mobilizovať myslenie zamestnancov na dosahovanie cieľov.
· Morálna bezúhonnosť a integrita uchádzača.
· Spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Firma Timan je slovenská poradenská a vzdelávacia spoločnosť, ktorá vznikla v roku 1996 so zámerom priniesť to najlepšie zo svetového manažmentu do podmienok slovenských firiem. V súčasnosti poskytujeme profesionálne vzdelávacie a poradenské služby viac ako 200 firemným klientom.
Naša spoločnosť sídli v Banskej Bystrici s pobočkami v Bratislave a Košiciach.
Profesionálne a etické pravidlá spoločnosti Timan možno zhrnúť do týchto hlavných zásad:
• odovzdávame maximum
• akceptujeme firemnú kultúru klienta
• ukazujeme cestu a radíme, nesnažíme sa nič vnucovať
• prinášame srdce do sveta čísel formou nášho unikátneho H2O prístupu (Heart to Organizations)
• neustále pracujeme na vlastnom skvalitnení a raste
• sme diskrétni - zachovávame v tajnosti informácie získané o klientovi počas spolupráce
Vďaka kvalitne realizovaným vzdelávacím programom a projektom sme si vybudovali meno spoľahlivej poradenskej a vzdelávacej spoločnosti. Pri poskytovaní služieb naša spoločnosť vychádza z vlastného i zahraničného know-how, ktoré spĺňa medzinárodné štandardy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Naša spoločnosť sídli v Banskej Bystrici s pobočkami v Bratislave a Košiciach.
Profesionálne a etické pravidlá spoločnosti Timan možno zhrnúť do týchto hlavných zásad:
• odovzdávame maximum
• akceptujeme firemnú kultúru klienta
• ukazujeme cestu a radíme, nesnažíme sa nič vnucovať
• prinášame srdce do sveta čísel formou nášho unikátneho H2O prístupu (Heart to Organizations)
• neustále pracujeme na vlastnom skvalitnení a raste
• sme diskrétni - zachovávame v tajnosti informácie získané o klientovi počas spolupráce
Vďaka kvalitne realizovaným vzdelávacím programom a projektom sme si vybudovali meno spoľahlivej poradenskej a vzdelávacej spoločnosti. Pri poskytovaní služieb naša spoločnosť vychádza z vlastného i zahraničného know-how, ktoré spĺňa medzinárodné štandardy.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4548327
Posting date: 29.3.2023
2023-03-29
location: Košice Position: Facility manager, Správca budov Company: TIMAN s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 200 EUR/mesiac