We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Komunikačný šampión vzdelávacieho programu
The Duke of Edinburgh’s International Award Slovensko, o.z.
Miesto práce
HubHub Twin City C, Mlynské nivy, Bratislava
HubHub Twin City C, Mlynské nivy, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
15.6.2019
15.6.2019
Mzdové podmienky (brutto)
minimálne 1350€ brutto
minimálne 1350€ brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Komunikačný šampión pre internú aj externú komunikáciu s ambíciou zlepšiť vzdelávanie na Slovensku cez úspešný medzinárodný vzdelávací program.
Je tvojou silnou stránkou komunikácia, marketing, PR a copywriting? Rád/a prekonávaš vlastné hranice? Máš chuť a zručnosti budovať vzdelávací program s dopadom na celé Slovensko a zvýšiť záujem o náš program u mladých, učiteľov, firiem aj verejnej správy? Chceš mať zmysluplnú prácu, skutočný dopad a chceš pomôcť zlepšiť vzdelávanie na Slovensku? Veríš, že každý mladý človek má potenciál uspieť? Ak áno, pridaj sa k nám a prostredníctvom overeného medzinárodného vzdelávacieho programu zlepši nielen kvalitu života mladým ľuďom, ale aj kvalitu vzdelávania na Slovensku.
Viac ako štyri roky dozadu sme rozbehli prvý celoslovenský ročník Medzinárodnej ceny vojvodu z Edinburghu (skrátene DofE) a od septembra 2018 sme ho rozšírili do 163 ďalších organizácií so 700 dobrovoľníkmi, ktorí zapájajú viac ako 3000 mladých ľudí.
Keďže ide kolegyňa na materskú a po skončení materskej plánuje návrat na inú pozíciu v DofE, hľadáme človeka, ktorý sa pridá k našej komunikačnej guru Simone a pomôže posunúť našu komunikáciu na ďalšiu úroveň. Hlavné výzvy, s ktorými potrebujeme pomôcť:
1. Plánovanie, originálna stratégia a exekúcia komunikácie značky DofE (s dostatkom voľného priestoru a dôverou).
2. Kreatívne PR a šírenie publicity podujatí DofE (ceremónie, návštevy členov britskej kráľovskej rodiny).
3. Hľadanie a tvorenie príbehov DofE, našich účastníkoch a dobrovoľníkoch.
4. Nastavenie a komunikácia smerom k partnerom.
5. Manažment sociálnych sietí (Facebook, Instagram, LinkedIn), update webu, management newslettrov a copywriting.
6. Tvorba komunikačných aktivít a kampaní bez limitov na kreativitu (napr. s cieľom zapojiť mladých ľudí a učiteľov do programu DofE).
7. Brand materiály ako naše DNA. Vymyslieť a dotiahnuť veci, ktoré pomôžu mladým aj dobrovoľníkom.
8. Posúvať s naším tímom DofE na Slovensku s možnosťou ovplyvniť chod programu celosvetovo.
Je tvojou silnou stránkou komunikácia, marketing, PR a copywriting? Rád/a prekonávaš vlastné hranice? Máš chuť a zručnosti budovať vzdelávací program s dopadom na celé Slovensko a zvýšiť záujem o náš program u mladých, učiteľov, firiem aj verejnej správy? Chceš mať zmysluplnú prácu, skutočný dopad a chceš pomôcť zlepšiť vzdelávanie na Slovensku? Veríš, že každý mladý človek má potenciál uspieť? Ak áno, pridaj sa k nám a prostredníctvom overeného medzinárodného vzdelávacieho programu zlepši nielen kvalitu života mladým ľuďom, ale aj kvalitu vzdelávania na Slovensku.
Viac ako štyri roky dozadu sme rozbehli prvý celoslovenský ročník Medzinárodnej ceny vojvodu z Edinburghu (skrátene DofE) a od septembra 2018 sme ho rozšírili do 163 ďalších organizácií so 700 dobrovoľníkmi, ktorí zapájajú viac ako 3000 mladých ľudí.
Keďže ide kolegyňa na materskú a po skončení materskej plánuje návrat na inú pozíciu v DofE, hľadáme človeka, ktorý sa pridá k našej komunikačnej guru Simone a pomôže posunúť našu komunikáciu na ďalšiu úroveň. Hlavné výzvy, s ktorými potrebujeme pomôcť:
1. Plánovanie, originálna stratégia a exekúcia komunikácie značky DofE (s dostatkom voľného priestoru a dôverou).
2. Kreatívne PR a šírenie publicity podujatí DofE (ceremónie, návštevy členov britskej kráľovskej rodiny).
3. Hľadanie a tvorenie príbehov DofE, našich účastníkoch a dobrovoľníkoch.
4. Nastavenie a komunikácia smerom k partnerom.
5. Manažment sociálnych sietí (Facebook, Instagram, LinkedIn), update webu, management newslettrov a copywriting.
6. Tvorba komunikačných aktivít a kampaní bez limitov na kreativitu (napr. s cieľom zapojiť mladých ľudí a učiteľov do programu DofE).
7. Brand materiály ako naše DNA. Vymyslieť a dotiahnuť veci, ktoré pomôžu mladým aj dobrovoľníkom.
8. Posúvať s naším tímom DofE na Slovensku s možnosťou ovplyvniť chod programu celosvetovo.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Príležitosť podieľať sa na budovaní medzinárodného vzdelávacieho programu na Slovensku, ktorý pomôže mladým ľuďom v ich rozvoji.
• Možnosť spoznať sa s ďalšími inšpiratívnymi ľuďmi, ktorým záleží na budúcnosti Slovenska a príležitosť zohrať kľúčovú úlohu v úspešnom pôsobení tohto nadšeného tímu profesionálov.
• Možnosť spoznať a pracovať s top slovenskými expertami na komunikáciu, s ktorými už dnes spolupracujeme.
• Možnosť spoznať a pracovať s mnohými ďalšími vzdelávacími organizáciami na Slovensku a s Nadáciou, ktorá program zastrešuje globálne z Londýna.
• Možnosť adaptovať program na slovenské pomery podľa „seba“.
• Možnosť osobného rastu, osobného mentora a rozpočet na vlastný rozvoj.
• Žiadny dress- code, flexibilná pracovná doba a 24 hodinový prístup k stolnému futbalu a VR (inšpiratívne prostredie HUBHUB-u).
• Možnosť spoznať sa s ďalšími inšpiratívnymi ľuďmi, ktorým záleží na budúcnosti Slovenska a príležitosť zohrať kľúčovú úlohu v úspešnom pôsobení tohto nadšeného tímu profesionálov.
• Možnosť spoznať a pracovať s top slovenskými expertami na komunikáciu, s ktorými už dnes spolupracujeme.
• Možnosť spoznať a pracovať s mnohými ďalšími vzdelávacími organizáciami na Slovensku a s Nadáciou, ktorá program zastrešuje globálne z Londýna.
• Možnosť adaptovať program na slovenské pomery podľa „seba“.
• Možnosť osobného rastu, osobného mentora a rozpočet na vlastný rozvoj.
• Žiadny dress- code, flexibilná pracovná doba a 24 hodinový prístup k stolnému futbalu a VR (inšpiratívne prostredie HUBHUB-u).
Informácie o výberovom konaní
• Do 23. apríla 2019 prijímame životopisy spolu s motivačnými listami. Veľmi nám záleží na motivácií kolegov, a preto si daj, prosím, záležať, aby si nám svoju motiváciu vysvetlil/a.
• Do 30. apríla 2019 budeme informovať uchádzačov o postupe do 2. kola výberu.
• Od 6. do 15. mája 2019 bude prebiehať 2. kolo výberu cez osobné/skype pohovory.
• 20. mája 2019 bude prebiehať 3. kolo výberu cez Assessment centrum.
• Do 3. júna 2019 budeme informovať o konečnom výbere.
• Do 30. apríla 2019 budeme informovať uchádzačov o postupe do 2. kola výberu.
• Od 6. do 15. mája 2019 bude prebiehať 2. kolo výberu cez osobné/skype pohovory.
• 20. mája 2019 bude prebiehať 3. kolo výberu cez Assessment centrum.
• Do 3. júna 2019 budeme informovať o konečnom výbere.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Marketing, Komunikácia, PR
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme človeka:
• nadšeného pre poslanie DofE
• komunikačne silného a s citom pre detail
• zodpovedného a doťahujúceho veci do konca
• flexibilného a samostatného
• schopného nadchnúť ďalších ľudí
• ktorý vie, ako manažovať vzťahy so školami, učiteľmi a firmami
• schopného adaptovať sa a učiť sa
• so silnou osobnou integritou a EQ
• z rôznych oblastí (od marketingu, cez PR až po žurnalistiku) a s veľkým záujmom o vzdelávanie
• s výbornou znalosťou sociálnych sietí a nástrojov ako Mailchimp a Canva
• ideálne so skúsenosťou s vedením ľudí (od projektov po organizácie)
• s dobrými IT zručnosťami a najmä prácou s dátami a
• s aspoň 1-ročnou skúsenosťou v komunikácii
• nadšeného pre poslanie DofE
• komunikačne silného a s citom pre detail
• zodpovedného a doťahujúceho veci do konca
• flexibilného a samostatného
• schopného nadchnúť ďalších ľudí
• ktorý vie, ako manažovať vzťahy so školami, učiteľmi a firmami
• schopného adaptovať sa a učiť sa
• so silnou osobnou integritou a EQ
• z rôznych oblastí (od marketingu, cez PR až po žurnalistiku) a s veľkým záujmom o vzdelávanie
• s výbornou znalosťou sociálnych sietí a nástrojov ako Mailchimp a Canva
• ideálne so skúsenosťou s vedením ľudí (od projektov po organizácie)
• s dobrými IT zručnosťami a najmä prácou s dátami a
• s aspoň 1-ročnou skúsenosťou v komunikácii
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
The Duke of Edinburgh’s International Award Slovensko, o.z. vznikla v roku 2015 a od marca 2016 sa stala licencovanou Národnou kanceláriou prestížnej Medzinárodnej ceny vojvodu z Edinburghu (DofE). Už po roku sa stala jednou z TOP 3 kancelárií DofE na svete z hľadiska rastu a dnes sme 32. najväčšou kanceláriou v Európe. Program funguje od roku 1956 vo viac ako 130 krajinách sveta a pomohol motivovať milióny mladých ľudí vo veku 14 až 24 rokov, ktorým dáva šancu rozvinúť svoje schopnosti a charakterové vlastnosti pre reálny život, naplniť svoj potenciál a pomôcť im uspieť v živote.
Sme súčasťou medzinárodnej siete a na Slovensku sme social scale-up v zložení nadšených profesionálov so skúsenosťami s budovaním vzdelávacích programov pre talentovanú a znevýhodnenú mládež (LEAF, Ministerstvo školstva SR, Komenského Inštitút, Slovenská debatná asociácia, Nexteria, Teach for Slovakia, Človek v ohrození alebo NIVAM) a lídrov s dlhoročnými skúsenosťami s riadením firiem (McKinsey & Co., HB Reavis, Mesto Bratislava, PWC, TESCO, CVC Capital Partners, Microsoft, Tatra banka,...).
Naším poslaním je motivovať všetky skupiny mladých ľudí vo veku 14 – 24 rokov na sebe komplexne pracovať. Sprostredkovaním overeného vzdelávacieho programu chceme mať trvalý dopad na mladých ľudí a ich praktické zručnosti, spoločenskú zodpovednosť a šancu uspieť v živote.
V programe DofE si mladí ľudia stanovujú individuálne ciele a výzvy v niekoľkých aktivitách a na ceste k ich splneniu posilňujú svoju zodpovednosť, cieľavedomosť, vytrvalosť, poznávajú a prekonávajú sami seba a získavajú nové zručnosti, užitočné pre ďalší študijný i pracovný život. Základom DofE je personalizovaný a komplexný osobnostný rozvoj mladých ľudí za pomoci mentorov, a preto sa jeho účastníci vždy venujú niekoľkými aktivitám naraz: Rozvoju talentu, Športovej aktivite, Dobrovoľníctvu a Dobrodružnej expedícií. Viac informácií o programe DofE nájdeš na stránke www.dofe.sk a www.intaward.org.
Sme súčasťou medzinárodnej siete a na Slovensku sme social scale-up v zložení nadšených profesionálov so skúsenosťami s budovaním vzdelávacích programov pre talentovanú a znevýhodnenú mládež (LEAF, Ministerstvo školstva SR, Komenského Inštitút, Slovenská debatná asociácia, Nexteria, Teach for Slovakia, Človek v ohrození alebo NIVAM) a lídrov s dlhoročnými skúsenosťami s riadením firiem (McKinsey & Co., HB Reavis, Mesto Bratislava, PWC, TESCO, CVC Capital Partners, Microsoft, Tatra banka,...).
Naším poslaním je motivovať všetky skupiny mladých ľudí vo veku 14 – 24 rokov na sebe komplexne pracovať. Sprostredkovaním overeného vzdelávacieho programu chceme mať trvalý dopad na mladých ľudí a ich praktické zručnosti, spoločenskú zodpovednosť a šancu uspieť v živote.
V programe DofE si mladí ľudia stanovujú individuálne ciele a výzvy v niekoľkých aktivitách a na ceste k ich splneniu posilňujú svoju zodpovednosť, cieľavedomosť, vytrvalosť, poznávajú a prekonávajú sami seba a získavajú nové zručnosti, užitočné pre ďalší študijný i pracovný život. Základom DofE je personalizovaný a komplexný osobnostný rozvoj mladých ľudí za pomoci mentorov, a preto sa jeho účastníci vždy venujú niekoľkými aktivitám naraz: Rozvoju talentu, Športovej aktivite, Dobrovoľníctvu a Dobrodružnej expedícií. Viac informácií o programe DofE nájdeš na stránke www.dofe.sk a www.intaward.org.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 3640802
Posting date: 9.4.2019
2019-04-09
location: Bratislava Position: Marketingový manažér, Marketingový riaditeľ, PR manažér, Produktový manažér, Špecialista internej komunikácie Company: The Duke of Edinburgh’s International Award Slovensko, o.z.
Basic wage component (gross) and other rewards: minimálne 1350€ brutto