We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/ka na dobu určitú (zastupovanie počas trvania MD/RD)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 950 EUR
od 950 EUR
Informácie o pracovnom mieste
Stručná charakteristika spoločnosti
V Tescu je každý vítaný, preto neustále budujeme a vylepšujeme inkluzívne pracovné prostredie. Ako spoločnosť zamestnávajúca osoby s rôznym druhom znevýhodnenia sa zaväzujeme zaistiť inkluzívny a všetkým prístupný náborový proces. Uchádzačom umožňujeme zdieľať s nami prípadné zmysluplné opatrenia, ktoré by im mohli pomôcť a prácu v Tescu uľahčiť.
V našich prevádzkach, distribučných centrách aj centrálnej kancelárii pracuje 74 % žien, 26 % mužov, 6 % kolegýň a kolegov so zdravotným znevýhodnením a 61 % kolegýň a kolegov, ktorí sa starajú o zverené osoby. Máme kolegyne a kolegov viac než 40 rôznych národností z 5 kontinentov. V našom najvyššom vedení spoločnosti môžete stretnúť kolegyne a kolegov 7 rôznych národností.
Tesco chce byť atraktívnym zamestnávateľom pre každého, bez ohľadu na vek, pohlavie, vierovyznanie či národnosť.
Viac o nás zistíte tu : https://corporate.tesco.sk/
Získané ocenenia:
• Najzamestnávateľ 2023 – 2. miesto v kategórii Obchod a služby
• Najdôveryhodnejšia značka 2023 – ocenenia v kategórii E-shopy s potravinami, Privátne značky
• Roma Spirit 2022 – víťaz v kategórii Spoločnosť a zamestnávateľ
• Via Bona Slovakia 2020 – ocenenia v kategórii Výnimočný zamestnávateľ, Zodpovedná veľká firma, Cena verejnosti
V našich prevádzkach, distribučných centrách aj centrálnej kancelárii pracuje 74 % žien, 26 % mužov, 6 % kolegýň a kolegov so zdravotným znevýhodnením a 61 % kolegýň a kolegov, ktorí sa starajú o zverené osoby. Máme kolegyne a kolegov viac než 40 rôznych národností z 5 kontinentov. V našom najvyššom vedení spoločnosti môžete stretnúť kolegyne a kolegov 7 rôznych národností.
Tesco chce byť atraktívnym zamestnávateľom pre každého, bez ohľadu na vek, pohlavie, vierovyznanie či národnosť.
Viac o nás zistíte tu : https://corporate.tesco.sk/
Získané ocenenia:
• Najzamestnávateľ 2023 – 2. miesto v kategórii Obchod a služby
• Najdôveryhodnejšia značka 2023 – ocenenia v kategórii E-shopy s potravinami, Privátne značky
• Roma Spirit 2022 – víťaz v kategórii Spoločnosť a zamestnávateľ
• Via Bona Slovakia 2020 – ocenenia v kategórii Výnimočný zamestnávateľ, Zodpovedná veľká firma, Cena verejnosti
Aká bude vaša práca u nás?
- Administratívna a organizačná podpora aktivít príslušných riaditeľov/zverených tímov centrálnej kancelárie.
- Organizácia diára, plánovanie stretnutí, príprava korešpondencie v mene riaditeľov vrátane vypracovania všeobecných odpovedí. Organizácia došlej a odoslanej pošty príslušných riaditeľov.
- Efektívne organizovanie stretnutí, mítingov cez Telepresence, príprava požadovaných materiálov (tlač atď.), miesta konania, aby všetky udalosti prebiehali hladko.
- Podpora pri organizácii mítingov pre tím - rezervácia miestností a zabezpečenie občerstvenia, zabezpečenie ubytovania pre skupinu kolegov.
- Koordinácia požiadaviek na zabezpečenie ubytovania, taxíkov, lístkov na vlak, leteniek cez existujúci rezervačný systém, zabezpečovanie vyúčtovania nákladov spojených so služobnými cestami alebo inými oprávnenými nákladmi.
- Spracovávanie faktúr, aktivácia/zalistovanie nových dodávateľov v systéme ORACLE.
- Spracovanie dochádzky pre určenú skupinu kolegov centrálnej kancelárie.
- Riešenie ad hoc požiadaviek na základe zadania od príslušných riaditeľov/zverených tímov centrálnej kancelárie.
- Organizácia diára, plánovanie stretnutí, príprava korešpondencie v mene riaditeľov vrátane vypracovania všeobecných odpovedí. Organizácia došlej a odoslanej pošty príslušných riaditeľov.
- Efektívne organizovanie stretnutí, mítingov cez Telepresence, príprava požadovaných materiálov (tlač atď.), miesta konania, aby všetky udalosti prebiehali hladko.
- Podpora pri organizácii mítingov pre tím - rezervácia miestností a zabezpečenie občerstvenia, zabezpečenie ubytovania pre skupinu kolegov.
- Koordinácia požiadaviek na zabezpečenie ubytovania, taxíkov, lístkov na vlak, leteniek cez existujúci rezervačný systém, zabezpečovanie vyúčtovania nákladov spojených so služobnými cestami alebo inými oprávnenými nákladmi.
- Spracovávanie faktúr, aktivácia/zalistovanie nových dodávateľov v systéme ORACLE.
- Spracovanie dochádzky pre určenú skupinu kolegov centrálnej kancelárie.
- Riešenie ad hoc požiadaviek na základe zadania od príslušných riaditeľov/zverených tímov centrálnej kancelárie.
Prečo u nás budete pracovať radi?
Prečo sa k námpridať:
• zamestnanecká karta s 10% zľavou na nákupy v Tesco a Clubcard body navyše,
• systém Cafeteria, ktorý umožní navoliť si benefity podľa vlastných preferencií,
• flexibilný pracovný čas a možnosť pracovať z domu,
• bezplatné právne, finančné a psychologické poradenstvo,
• finančná odmena pri pracovnom výročí,
• pracovné voľno navyše pri významných životných udalostiach (svadba, sťahovanie, sprevádzanie prváčika v prvý školský deň, atď.),
• sezónne zľavy v našich obchodoch,
• Multisport karta,
• mobilný telefón aj na súkromné účely,
• stravné lístky v hodnote nad rámec zákona,
• odmena za odporučenie kandidáta,
• darček pri narodení dieťaťa,
• firemné aktivity (teambuilding, vianočný večierok, športové hry, program Buď fit na podporu zdravého životného štýlu, atď.),
• zľavy u vybraných partnerov v našich nájomných zónach,
• priestor pre kariérny rast a rozvoj,
• moderné a priateľské pracovné prostredie.
• zamestnanecká karta s 10% zľavou na nákupy v Tesco a Clubcard body navyše,
• systém Cafeteria, ktorý umožní navoliť si benefity podľa vlastných preferencií,
• flexibilný pracovný čas a možnosť pracovať z domu,
• bezplatné právne, finančné a psychologické poradenstvo,
• finančná odmena pri pracovnom výročí,
• pracovné voľno navyše pri významných životných udalostiach (svadba, sťahovanie, sprevádzanie prváčika v prvý školský deň, atď.),
• sezónne zľavy v našich obchodoch,
• Multisport karta,
• mobilný telefón aj na súkromné účely,
• stravné lístky v hodnote nad rámec zákona,
• odmena za odporučenie kandidáta,
• darček pri narodení dieťaťa,
• firemné aktivity (teambuilding, vianočný večierok, športové hry, program Buď fit na podporu zdravého životného štýlu, atď.),
• zľavy u vybraných partnerov v našich nájomných zónach,
• priestor pre kariérny rast a rozvoj,
• moderné a priateľské pracovné prostredie.
Bez čoho sa nezaobídete?
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Skúsenosti na podobnej pozícií výhodou
- Znalosť práce s rezervačnými systémami
- Orientácia na detail
- Organizačné a komunikačné zručnosti
- Schopnosť pracovať samostatne ale aj v tíme
- Flexibilita
- Znalosť práce s rezervačnými systémami
- Orientácia na detail
- Organizačné a komunikačné zručnosti
- Schopnosť pracovať samostatne ale aj v tíme
- Flexibilita
ID: 3724075
Posting date: 24.7.2019
2019-07-24
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent Company: TESCO STORES SR, a.s.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 950 EUR