We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Incident manažér
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
*
* Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie. Finálna mzda bude závisieť od tvojich platových očakávaní a skúseností.
Popis pracovného miesta
Úlohou incident manažéra je dohliadanie na úroveň kvality poskytovaných služieb zákazníkovi, plnenie SLA parametrov a koordinovanie prevádzkových aktivít na zabezpečenie bezporuchového chodu zákazníckych služieb v portfóliu pridelených zákazníkov.
Hlavné činnosti a zodpovednosti:
- Incident a problém manažment jednotlivých zákazníkov
- Aktívna participácia a komunikácia s tretími stranami pri riešení vzniknutých problémov
- Manažment konfigurácií HW/SW prostredí zákazníkov.
- Plánovanie a koordinácia nasadzovania aplikačných releasov, patchov a hotfixov na systémoch zákazníkov
- Riadenie projektov implementácie outsourcingu prevádzky IT a služieb nových zákazníkov (plánovanie zdrojov, tvorba projektového plánu, tvorba projektovej dokumentácie, analýza rizík)
- Spolupráca s externými dodávateľmi vyžadujúcimi informácie o rozhraniach a nastaveniach prevádzkovaných aplikácií na základe požiadaviek zákazníka
Hlavné činnosti a zodpovednosti:
- Incident a problém manažment jednotlivých zákazníkov
- Aktívna participácia a komunikácia s tretími stranami pri riešení vzniknutých problémov
- Manažment konfigurácií HW/SW prostredí zákazníkov.
- Plánovanie a koordinácia nasadzovania aplikačných releasov, patchov a hotfixov na systémoch zákazníkov
- Riadenie projektov implementácie outsourcingu prevádzky IT a služieb nových zákazníkov (plánovanie zdrojov, tvorba projektového plánu, tvorba projektovej dokumentácie, analýza rizík)
- Spolupráca s externými dodávateľmi vyžadujúcimi informácie o rozhraniach a nastaveniach prevádzkovaných aplikácií na základe požiadaviek zákazníka
Čo ti ponúkame?
• reálne možnosti kariérneho rastu
• zázemie silného IT hráča operujúceho na slovenskom a zahranicnom trhu
• prácu, ktorá otvára možnosti participovať na rozvoji zaujímavých technológií a riešení
• motivujúcu štruktúru finančného ohodnotenia a pracovných benefitov
• zázemie silného IT hráča operujúceho na slovenskom a zahranicnom trhu
• prácu, ktorá otvára možnosti participovať na rozvoji zaujímavých technológií a riešení
• motivujúcu štruktúru finančného ohodnotenia a pracovných benefitov
Staviame na ľuďoch
Každé obdobie prináša nové výzvy, ale aj nové príležitosti. Veríme, že vďaka silnému tímu, skúsenostiam, profesionalite a spolupráci, dokážeme prekonávať všetky výzvy a pomáhať klientom, čo najlepšie využiť každú príležitosť.
Zamestnávame najlepších odborníkov a náš tím neustále rozvíjame a posilňujeme o ďalších talentovaných ľudí, ktorí zdieľajú naše hodnoty a víziu.
My sme Alanata – miesto, kde sa technológie spájajú s biznisom.
ID: 3784650
Posting date: 13.11.2019
2019-11-13
location: Bratislava Position: Servisný inžinier, Servisný technik, Správca informačného systému Company: Alanata a. s.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 1500€ brutto