Incident manažér

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
*
* Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie. Finálna mzda bude závisieť od tvojich platových očakávaní a skúseností.

Popis pracovného miesta

Úlohou incident manažéra je dohliadanie na úroveň kvality poskytovaných služieb zákazníkovi, plnenie SLA parametrov a koordinovanie prevádzkových aktivít na zabezpečenie bezporuchového chodu zákazníckych služieb v portfóliu pridelených zákazníkov.

Hlavné činnosti a zodpovednosti:
- Incident a problém manažment jednotlivých zákazníkov
- Aktívna participácia a komunikácia s tretími stranami pri riešení vzniknutých problémov
- Manažment konfigurácií HW/SW prostredí zákazníkov.
- Plánovanie a koordinácia nasadzovania aplikačných releasov, patchov a hotfixov na systémoch zákazníkov
- Riadenie projektov implementácie outsourcingu prevádzky IT a služieb nových zákazníkov (plánovanie zdrojov, tvorba projektového plánu, tvorba projektovej dokumentácie, analýza rizík)
- Spolupráca s externými dodávateľmi vyžadujúcimi informácie o rozhraniach a nastaveniach prevádzkovaných aplikácií na základe požiadaviek zákazníka

Čo ti ponúkame?

• reálne možnosti kariérneho rastu
• zázemie silného IT hráča operujúceho na slovenskom a zahranicnom trhu
• prácu, ktorá otvára možnosti participovať na rozvoji zaujímavých technológií a riešení
• motivujúcu štruktúru finančného ohodnotenia a pracovných benefitov

Staviame na ľuďoch

Každé obdobie prináša nové výzvy, ale aj nové príležitosti. Veríme, že vďaka silnému tímu, skúsenostiam, profesionalite a spolupráci, dokážeme prekonávať všetky výzvy a pomáhať klientom, čo najlepšie využiť každú príležitosť.
Zamestnávame najlepších odborníkov a náš tím neustále rozvíjame a posilňujeme o ďalších talentovaných ľudí, ktorí zdieľajú naše hodnoty a víziu.

My sme Alanata – miesto, kde sa technológie spájajú s biznisom.

ID: 3784650  Posting date: 13.11.2019  Basic wage component (gross) and other rewards: od 1500€ brutto