We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
IT Špecialista
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
*
* Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie. Finálna mzda bude závisieť od tvojich platových očakávaní a skúseností.
Popis pracovného miesta
Technická podpora koncových užívateľov v oblasti počítačov a mobilných zariadení – „end user support“ – pre medzinárodného telekomunikačného operátora.
Hlavné činnosti a zodpovednosti
• evidencia, kategorizácia a následné riešenie prichádzajúcich technických požiadaviek od užívateľov (e-mailom, telefonicky, tiketovacím nástrojom)
• údržba existujúcich systémov/aplikácií cez vzdialenú správu, alebo fyzicky podľa potreby
• inštalácia HW/SW do počítačov a mobilných zariadení užívateľov
• základné poradenstvo a konzultácie v oblasti IT pre užívateľov
• udržiavanie prevádzkovej dokumentácie spravovanej infraštruktúry
• kontinuálne vzdelávanie sa ohľadom implementovaných technológií
Hlavné činnosti a zodpovednosti
• evidencia, kategorizácia a následné riešenie prichádzajúcich technických požiadaviek od užívateľov (e-mailom, telefonicky, tiketovacím nástrojom)
• údržba existujúcich systémov/aplikácií cez vzdialenú správu, alebo fyzicky podľa potreby
• inštalácia HW/SW do počítačov a mobilných zariadení užívateľov
• základné poradenstvo a konzultácie v oblasti IT pre užívateľov
• udržiavanie prevádzkovej dokumentácie spravovanej infraštruktúry
• kontinuálne vzdelávanie sa ohľadom implementovaných technológií
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo od teba očakávame my?
• ukončené vzdelanie technického zamerania (SŠ/VŠ)
• skúsenosti v oblasti IT
• komunikatívnosť, asertivita, prozákaznícky prístup
• znalosť administrácie OS Windows a kancelárskych balíkov MS Office
• základný prehľad v sieťovej oblasti (TCP/IP, DNS, DHCP, atď.)
• skúsenosti v oblasti IT
• komunikatívnosť, asertivita, prozákaznícky prístup
• znalosť administrácie OS Windows a kancelárskych balíkov MS Office
• základný prehľad v sieťovej oblasti (TCP/IP, DNS, DHCP, atď.)
Čo ti ponúkame?
• reálne možnosti kariérneho rastu
• zázemie silného IT hráča operujúceho na slovenskom a zahranicnom trhu
• prácu, ktorá otvára možnosti participovať na rozvoji zaujímavých technológií a riešení
• motivujúcu štruktúru finančného ohodnotenia a pracovných benefitov
• zázemie silného IT hráča operujúceho na slovenskom a zahranicnom trhu
• prácu, ktorá otvára možnosti participovať na rozvoji zaujímavých technológií a riešení
• motivujúcu štruktúru finančného ohodnotenia a pracovných benefitov
Staviame na ľuďoch
Každé obdobie prináša nové výzvy, ale aj nové príležitosti. Veríme, že vďaka silnému tímu, skúsenostiam, profesionalite a spolupráci, dokážeme prekonávať všetky výzvy a pomáhať klientom, čo najlepšie využiť každú príležitosť.
Zamestnávame najlepších odborníkov a náš tím neustále rozvíjame a posilňujeme o ďalších talentovaných ľudí, ktorí zdieľajú naše hodnoty a víziu.
My sme Alanata – miesto, kde sa technológie spájajú s biznisom.
ID: 3400733
Posting date: 5.11.2018
2018-11-05
location: Bratislava Position: Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist, Servisný inžinier Company: Alanata a. s.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 950€ brutto + polročné odmeny