We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Chcete byť súčasťou nášho tímu? Hľadáme administrátora/-ku stavebných projektov
Ahrend s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 1.000,- eur/mesiac, v závislosti od skúsenosti a kompetencii uchádzača/-ky
od 1.000,- eur/mesiac, v závislosti od skúsenosti a kompetencii uchádzača/-ky
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme precíznu osobu, ktorá vždy s úsmevom na tvári vyrieši veľké množstvo úloh spojených so stavebnou administratívou. Prácou u nás môžete ukázať, čo vo Vás je a pracovať s profesionálmi v tejto oblasti.
Výsledkom Vašej práce bude:
- načas pripravené a správne odovzdané podklady k tendrovaniu subdodávateľov (fit-out),
- zodpovednosť za výber a správnosť podkladov pre subdodávateľov,
- správne roztriedenie stavebnej dokumentácie - napr. výkresy jednotlivých profesii,
- skontrolovanie dodávateľských ponúk v zmysle tendrových požiadaviek,
- načas odovzdané reporty v anglickom jazyku, zápisy z kontrolných dní, z porád, z progresu na stavbe a pod.,
- správne pripravené stavebné protokoly,
- profesionálne zastrešený kontakt s klientami - vybavené telefonáty, e-mailová komunikácia, pošta,
- administratívna podpora projekt manažéra a pod.
Výsledkom Vašej práce bude:
- načas pripravené a správne odovzdané podklady k tendrovaniu subdodávateľov (fit-out),
- zodpovednosť za výber a správnosť podkladov pre subdodávateľov,
- správne roztriedenie stavebnej dokumentácie - napr. výkresy jednotlivých profesii,
- skontrolovanie dodávateľských ponúk v zmysle tendrových požiadaviek,
- načas odovzdané reporty v anglickom jazyku, zápisy z kontrolných dní, z porád, z progresu na stavbe a pod.,
- správne pripravené stavebné protokoly,
- profesionálne zastrešený kontakt s klientami - vybavené telefonáty, e-mailová komunikácia, pošta,
- administratívna podpora projekt manažéra a pod.
Zamestnanecké výhody, benefity
Okrem zaujímavej práce ponúkame zároveň aj:
- príležitosť stať sa súčasťou profesionálneho tímu, ktorý sa riadi etickým kódexom,
- možnosť vypracovať sa a byť vo svojej profesii skutočne dobrý,
- možnosť sebarealizácie,
- priestor pre zdokonaľovanie sa v anglickom a nemeckom jazyku atď.
- príležitosť stať sa súčasťou profesionálneho tímu, ktorý sa riadi etickým kódexom,
- možnosť vypracovať sa a byť vo svojej profesii skutočne dobrý,
- možnosť sebarealizácie,
- priestor pre zdokonaľovanie sa v anglickom a nemeckom jazyku atď.
Informácie o výberovom konaní
Ak si myslíte, že hľadáme práve Vás, pošlite svoje CV spolu so súhlasom o spracovaní osobných údajov v zmysle Zákona o ochrane osobných údajov na e-mail: [email protected].
Prosím, neposielajte motivačné listy.
Písomné odporúčania od minulých zamestnávateľov (s kontaktnými údajmi na priameho nadriadeného) sú výhodou.
Prosím, neposielajte motivačné listy.
Písomné odporúčania od minulých zamestnávateľov (s kontaktnými údajmi na priameho nadriadeného) sú výhodou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Stavebníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
AutoCAD - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
AutoCAD - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- AJ - pracovanie s technickou angličtinou,
- Znalosť technickej stavebnej dokumentácie,
- Schopnosť samostatne pracovať,
- Schopnosť neustále kontrolovať procesy,
- Zmysel pre detail, dôslednosť, precíznosť,
- Orientácia na výsledky a dokončovanie práce.
- Znalosť technickej stavebnej dokumentácie,
- Schopnosť samostatne pracovať,
- Schopnosť neustále kontrolovať procesy,
- Zmysel pre detail, dôslednosť, precíznosť,
- Orientácia na výsledky a dokončovanie práce.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť TECHO|ROYAL AHREND COMPANY je významným európskym výrobcom a dodávateľom kancelárskeho nábytku a rešpektovaným poskytovateľom kancelárskych fit-out riešení pre celý rad nadnárodných i lokálnych firiem v Európe i na Blízkom Východe.
Podrobnejšie informácie o nás a našich produktoch nájdete na http://www.techo.com
Podrobnejšie informácie o nás a našich produktoch nájdete na http://www.techo.com
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3483722
Posting date: 20.3.2019
2019-03-20
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent Company: Ahrend s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 1.000,- eur/mesiac, v závislosti od skúsenosti a kompetencii uchádzača/-ky