We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Môžete sa pochváliť výborný mi výsledkami v oblasti vedenia officu, recepcie?
Ahrend s.r.o.
Miesto práce
Cesta na Červený most 12, Bratislava
Cesta na Červený most 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
od 1.000,- eur/mesiac, v závislosti od skúsenosti a kompetencii uchádzača/-ky
od 1.000,- eur/mesiac, v závislosti od skúsenosti a kompetencii uchádzača/-ky
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovnú skúsenú osobu, ktorá vždy ochotne a s úsmevom na tvári vyrieši veľké množstvo úloh spojených s vedením chodu recepcie a administratívnej agendy. Prácou u nás môžete ukázať, čo vo Vás je a plne využiť Vaše organizačné schopnosti.
Výsledkom Vašej práce bude:
- chod recepcie plne pod kontrolou,
- profesionálne zastrešený prvý kontakt so spoločnosťou - vybavené telefonáty, e-mailová komunikácia, pošta, obslúžené a spokojné návštevy spoločnosti,
- dohľad a pomoc pri udržiavaní čistoty a poriadku v priestoroch spoločnosti,
- promptne zorganizované služobné cesty pre zamestnancov, zabezpečené rezervácie ubytovania, leteniek atď.,
- včasný a úplný nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia, vybavenia kuchynky a pod.,
- kompletne zastrešená agenda servisných opráv hnuteľného a nehnuteľného majetku, práva vozového parku a iné.
- pomoc pri organizácii a spolurealizácia firemných eventov,
- zastrešenie agendy objednávania darčekov pre klientov a zamestnancov atď.
Výsledkom Vašej práce bude:
- chod recepcie plne pod kontrolou,
- profesionálne zastrešený prvý kontakt so spoločnosťou - vybavené telefonáty, e-mailová komunikácia, pošta, obslúžené a spokojné návštevy spoločnosti,
- dohľad a pomoc pri udržiavaní čistoty a poriadku v priestoroch spoločnosti,
- promptne zorganizované služobné cesty pre zamestnancov, zabezpečené rezervácie ubytovania, leteniek atď.,
- včasný a úplný nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia, vybavenia kuchynky a pod.,
- kompletne zastrešená agenda servisných opráv hnuteľného a nehnuteľného majetku, práva vozového parku a iné.
- pomoc pri organizácii a spolurealizácia firemných eventov,
- zastrešenie agendy objednávania darčekov pre klientov a zamestnancov atď.
Zamestnanecké výhody, benefity
Okrem zaujímavej práce ponúkame zároveň aj:
- príležitosť stať sa súčasťou profesionálneho tímu, ktorý sa riadi etickým kódexom,
- možnosť vypracovať sa a byť vo svojej profesii skutočne dobrý,
- možnosť sebarealizácie,
- priestor pre zdokonaľovanie sa v anglickom a nemeckom jazyku atď.
- príležitosť stať sa súčasťou profesionálneho tímu, ktorý sa riadi etickým kódexom,
- možnosť vypracovať sa a byť vo svojej profesii skutočne dobrý,
- možnosť sebarealizácie,
- priestor pre zdokonaľovanie sa v anglickom a nemeckom jazyku atď.
Informácie o výberovom konaní
Ak si myslíte, že hľadáme práve Vás, pošlite svoje CV spolu so súhlasom o spracovaní osobných údajov v zmysle Zákona o ochrane osobných údajov na e-mail: [email protected].
Prosím, neposielajte motivačné listy.
Písomné odporúčania od minulých zamestnávateľov (s kontaktnými údajmi na zamestnávateľa) sú výhodou.
Prosím, neposielajte motivačné listy.
Písomné odporúčania od minulých zamestnávateľov (s kontaktnými údajmi na zamestnávateľa) sú výhodou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Kreativita, iniciatíva, proaktívny prístup k práci,
- Preukázateľné výborne výsledky v oblasti riadenia recepcie, sekretariátu min. 2 roky,
- Základné znalosti účtovnej agendy,
- Skúsenosť s organizovaním teambuildingových aktivít,
- Orientácia na výsledky a dokončovanie veci,
- Zodpovednosť a spoľahlivosť,
- Schopnosť zorganizovať si svoj čas a presadiť sa.
- Preukázateľné výborne výsledky v oblasti riadenia recepcie, sekretariátu min. 2 roky,
- Základné znalosti účtovnej agendy,
- Skúsenosť s organizovaním teambuildingových aktivít,
- Orientácia na výsledky a dokončovanie veci,
- Zodpovednosť a spoľahlivosť,
- Schopnosť zorganizovať si svoj čas a presadiť sa.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť TECHO|ROYAL AHREND COMPANY je významným európskym výrobcom a dodávateľom kancelárskeho nábytku a rešpektovaným poskytovateľom kancelárskych fit-out riešení pre celý rad nadnárodných i lokálnych firiem v Európe i na Blízkom Východe.
Podrobnejšie informácie o nás a našich produktoch nájdete na http://www.techo.com
Podrobnejšie informácie o nás a našich produktoch nájdete na http://www.techo.com
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3238090
Posting date: 4.7.2018
2018-07-04
location: Cesta na Červený most 12, Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Company: Ahrend s.r.o.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 1.000,- eur/mesiac, v závislosti od skúsenosti a kompetencii uchádzača/-ky