We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Mzdová účtovníčka/účtovník
Tax Advisory, k. s.
Miesto práce
Miletičova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Miletičova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
december 2023
december 2023
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacv závislosti od seniority uchádzača
1 600 EUR/mesiacv závislosti od seniority uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spracovanie miezd a personálnej agendy pre slovenských a zahraničných klientov.
Práca zahŕňa:
- mesačné spracovanie miezd,
- príprava a podanie výkazov pre zdravotné poisťovne a Sociálnu poisťovňu,
- spracovanie periodických štatistických hlásení na podanie pre klientov,
- spracovanie podkladov pre účtovníctvo,
- reporting spracovaných miezd podľa požiadaviek klientov,
- ročné zúčtovanie dane zamestnancov, spracovanie a podanie hlásenia pre DÚ,
- prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov v jednotlivých poisťovniach, informačné povinnosti voči úradu práce,
- evidencia relevantných neprítomností v poisťovniach,
- evidencia a spracovanie zrážok,
- spracovanie zápočtov, ELDP a potvrdení pri ukončení pracovného pomeru,
- vystavovanie potvrdení pre zamestnancov,
- poradenstvo v oblasti pracovného práva, mzdových otázok pre klientov a zamestnancov klientov,
- sledovanie neúplnych alebo chýbajúcich podkladov od klientov,
- komunikácia s klientom, poisťovňami, daňovým úradov a ďalšími štátnymi inštitúciami v oblasti mzdovej agendy,
- sledovanie a implementovanie zmien v legislatíve v oblasti pracovného práva a mzdovej agendy.
Pracujeme v mzdovom software Kros Olymp.
Práca zahŕňa:
- mesačné spracovanie miezd,
- príprava a podanie výkazov pre zdravotné poisťovne a Sociálnu poisťovňu,
- spracovanie periodických štatistických hlásení na podanie pre klientov,
- spracovanie podkladov pre účtovníctvo,
- reporting spracovaných miezd podľa požiadaviek klientov,
- ročné zúčtovanie dane zamestnancov, spracovanie a podanie hlásenia pre DÚ,
- prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov v jednotlivých poisťovniach, informačné povinnosti voči úradu práce,
- evidencia relevantných neprítomností v poisťovniach,
- evidencia a spracovanie zrážok,
- spracovanie zápočtov, ELDP a potvrdení pri ukončení pracovného pomeru,
- vystavovanie potvrdení pre zamestnancov,
- poradenstvo v oblasti pracovného práva, mzdových otázok pre klientov a zamestnancov klientov,
- sledovanie neúplnych alebo chýbajúcich podkladov od klientov,
- komunikácia s klientom, poisťovňami, daňovým úradov a ďalšími štátnymi inštitúciami v oblasti mzdovej agendy,
- sledovanie a implementovanie zmien v legislatíve v oblasti pracovného práva a mzdovej agendy.
Pracujeme v mzdovom software Kros Olymp.
Zamestnanecké výhody, benefity
- pružný pracovný čas v rámci firemných pravidiel,§
- možný čiastočný homeoffice podľa dohody,
- samostatné kancelárie (nie open space),
- pravidelné vzdelávanie,
- priateľská atmosféra a dobrý pracovný kolektív,
- stabilná pozícia s dlhodobou perspektívou.
- možný čiastočný homeoffice podľa dohody,
- samostatné kancelárie (nie open space),
- pravidelné vzdelávanie,
- priateľská atmosféra a dobrý pracovný kolektív,
- stabilná pozícia s dlhodobou perspektívou.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám prosím svoj životopis na [email protected], ideálne aj s
motivačným listom. Odpovedáme do 2 pracovných dní relevantným uchádzačom. Výberové konanie bude 2-kolové.
motivačným listom. Odpovedáme do 2 pracovných dní relevantným uchádzačom. Výberové konanie bude 2-kolové.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Mzdové účtovníctvo - Expert
Personalistika - Expert
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Personalistika - Expert
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax s mzdovým účtovníctvom min. 3 roky,
- znalosť zákonníka práce a súvisiacich zákonov v oblasti pracovného práva a zákonov uplatňovaných pri spracovaní miezd,
- samostatnosť,
- dôslednosť a zmysel pre detail,
- dôveryhodnosť,
- dobré komunikačné zručnosti,
- proaktívny prístup voči klientom,
- analytické a logické myslenie.
- znalosť zákonníka práce a súvisiacich zákonov v oblasti pracovného práva a zákonov uplatňovaných pri spracovaní miezd,
- samostatnosť,
- dôslednosť a zmysel pre detail,
- dôveryhodnosť,
- dobré komunikačné zručnosti,
- proaktívny prístup voči klientom,
- analytické a logické myslenie.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Daňovo-poradenská a účtovná kancelária, člen medzinárodnej siete poradenských spoločností adminex
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 789528
Posting date: 26.10.2023
2023-10-26
location: Bratislava Position: Mzdový účtovník Company: Tax Advisory, k. s.
Basic salary component (gross): 1 600 EUR/mesiac