Supervisor AP oddelenia

Tatry mountain resorts, a.s.

Miesto práce
Liptovský Mikuláš
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
od 1.000 eur (v závislosti od skúsenosti/znalostí kandidáta)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

-Zastrešenie a kontrola AP agendy:
Denné účtovanie dodávateľských faktúr, zmlúv, splátkových kalendárov, vyúčtovaní pracovných ciest a drobných nákupov, zúčtovanie nákupov platobnými kartami,
Spracovanie faktúr v schvaľovacom systéme – komunikácia a usmerňovanie prevádzok,
Definovanie a nastavovanie parametrov schvaľovacieho systému,
Definovanie účtovných postupov podľa zákona o účtovníctve v nadväznosti na zákon o DPH a DzP,
Mesačné odsúhlasovanie a kontrola nákladov,
Nastavovanie a kontrola cost centier, porovnávanie zaúčtovných výsledkov „actual vs. plan“
Nastavovanie účtovných parametrov v účtovnom SW,
Aktívna komunikácia s internými a externými prevádzkami,
Účtovanie a výpočet mesačných dohadov, rezerv, rozpúšťanie nákladov a výdavkov budúcich období, účtovanie uzávierkových operácií,
Odsúhlasovanie sáld a inventarizácia účtov hlavnej knihy, analýza prípadných nezrovnalostí a návrhy riešení pre odstránenie nedostatkov, a iné...

-Sklady a Bankové operácie:
Import skladových pohybov z produkčných systémov do účtovníctva,
Nastavovanie parametrov automatického zaúčtovania,
Navrhuje a konzultuje s nadriadeným metódy a možnosti nového/prepracovanejšieho prenosu/kontroly dát
Nastavovanie parametrov automatického zaúčtovania bankových výpisov,
Práca so SW Multicash,
Zaúčtovanie a kontrola bankových výpisov, úverových účtov, odsúhlasovanie účtovných zostatkov s finančnými inštitúciami, a iné...

-Mzdy:
import miezd zo mzdového systému (SOFTIP) do účtovníctva (SPIN), zúčtovanie položiek miezd (stravné lístky, exekúcie, iné...)
kontrola a odsúhlasovanie zúčtovania miezd a mzdových rekapitulácii, komunikácia so mzdovým oddelením,
-Ostatné:
Vedenie prideleného tímu ľudí a ich usmerňovanie,
Návrhy na zefektívňovanie existujúcich procesov,
Vypĺňanie IFRS reportingových balíkov pre účely konsolidácie,
Štatistika, Intrastat,
Komunikácia s právnym oddelením, oddelením procurment-u pri uzatváraní zmluvných obchodných podmienok a ostatnými oddeleniami, revízia zmluvných návrhov,
Participácia pri zostavení daňových priznaní k DPH a DzP PO, mesačné podávanie DP k DPH
Participácia pri auditoch spoločností za oblasť nákladov, komunikácia s auditórskou spoločnosťou,
Aktívna pomoc/usmerňovanie prevádzok v oblasti nákladov,
Tvorba smerníc, nastavovanie KPIs tímu,
Aktívny prístup počas uzávierok,
Prenos „know-how“ na celý holding v rámci všetkých krajín pôsobenia spoločnosti,
Ostatné úlohy na základe požiadaviek priameho nadriadeného, a iné...

Zamestnanecké výhody, benefity

Práca v atraktívnom prostredí Nízkych Tatier vo flexibilnom, mladom a priateľskom kolektíve.
Poskytujeme možnosť stravovania, lyžovania a rozsiahly sociálny program ( skipass, aquapass, množstvo zliav a výhod ).
Vzdelávacie kurzy, školenia
Notebook
Mobilný telefón
Flexibilná pracovná doba
Možnosť občasnej práce z domu/home office
Teambuildingy a skvelá firemná kultúra
Miesto práce môže byť: BRATISLAVA, LIPTOVSKÝ MIKULÁŠ, POPRAD

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás naša ponuka oslovila posielajte nám Vaše životopisy na nižšie uvedený mail.
U všetkých dokumentov zasielaných našej spoločnosti uvádzajte prosím súhlas so spracovaním osobných údajov.
V prípade veľkého počtu žiadostí nebude možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov za účelom osobného pohovoru.
Za pochopenie ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

-Požadujeme: min. SŠ odborné vzdelanie, minimálne 3 roky praxe v oblasti účtovníctva, práca s počítačom - MS Office na užívateľskej úrovni, zodpovednosť, flexibilitu a samostatnosť.
-Výhodou je znalosť programu SPIN, TULIP, BlueGastro a HOREC
-Logické myslenie technického charakteru,
-Práca/orientovanie sa v katastrálnych mapách/listoch vlastníctva,
-Všeobecný prehľad pri majetku z titulu stavieb (stavebný zákon).

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina Tatry mountain resorts, a.s. („TMR“) je lídrom v prevádzkovaní horských stredísk a zábavných parkov a poskytovaní turistických služieb v strednej Európe.
Naša spoločnosť má záujem zamestnávať talentovaných, motivovaných a lojálnych zamestnancov. Našim zamestnancom umožňujeme profesijný rast a dávame príležitosť využiť svoj potenciál.

Gopass, a.s. je súčasťou skupiny TMR a slúži ako platforma, kde:
• nakúpite lístky a vstupy do zimných stredísk v 5 krajinách, do golfových rezortov, aquaparkov a zábavných parkov,
• unikátny vernostný program, ktorý uplatníte okrem vyššie uvedených miest aj v hoteloch, reštauráciách, obchodoch alebo požičovniach,
• karta, ktorá slúži ako váš osobný lístok na vstup do lyžiarskych stredísk, aquaparkov a je kľúčom k mnohým ďalším produktom a službám
• mobilná aplikácia, ktorá vám v reálnom čase sprostredkuje všetky dôležité informácie o dianí v stredisku, prehľad vašich lyžiarskych štatistík.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov
ID: 3711233  Posting date: 8.7.2019  The job comes from another website or source. Basic wage component (gross) and other rewards: od 1.000 eur (v závislosti od skúsenosti/znalostí kandidáta)