We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/ka riaditeľky odboru korporátnych klientov
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 950 € brutto pri plnom úväzku.
Informácie o pracovnom mieste
Aké výzvy vás u nás čakajú?
• Vašou úlohou bude komplexná podpora riaditeľky odboru korporátnych klientov.
• Medzi najdôležitejšie činnosti patrí:
• príprava reportov, prezentácií, štatistík
• organizačné zabezpečenie stretnutí, organizovanie kalendára a aktivít riaditeľky odboru
• evidovanie korešpondencie, služobných ciest, stravných lístkov
• interná a externá komunikáciu (písomná, e-mailová, telefonická)
• zabezpečenie materiálneho vybavenia
• zastrešenie odborných činností útvaru pridelených nadriadeným
• organizačné zabezpečovanie porád, rokovaní a stretnutí
• vykonávanie administratívnych prác
• organizovanie pracovného kalendára nadriadených
• administratívna podpora pri vyhodnocovaní rôznych aktivít
• spolupráca s internými útvarmi banky
Čo vám ponúkame?
• príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
• možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• atraktívne kariérne príležitosti
• kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• možnosť rotácií v rámcí RB Group
• práca so skúsenými lídrami
• zvýhodnenia na produktoch Tatra banky balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
• motivačné ohodnotenie
• príspevok na zdravotnú starostlivosť
• príspevok na DDS
• flexibilný pracovný čas
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Aký je ideálny kandidát?
• aktívna znalosť anglického jazyka
• skúsenosti na asistentskej pozícii
• veľmi dobrá znalosť práce s MS Office
• veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti
• príjemné a profesionálne vystupovanie
• vhodná miera empatie ale i asertivity
• proaktívny prístup
• pozitívne myslenie
• spoľahlivosť
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Online dotazník
Online dotazník
ID: 4133159
Posting date: 28.8.2021
2021-08-28
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Company: Tatra banka, a.s.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 950 € brutto pri plnom úväzku.