Service Designer

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 2000 € brutto pri plnom úväzku.

Informácie o pracovnom mieste

Aké výzvy vás u nás čakajú?


• Úlohy a povinnosti Service Designera:
• aktívne pripravuje a facilituje design sprinty, zabezpečuje zapájanie klientov a zamestnancov do procesu navrhovania a upravovania produktov / služieb / procesov
• vytvára a redizajnuje klientske cesty na rôznych úrovniach; zlaďuje zážitok klienta cez rôzne kanály a produkty v jednotlivých fázach a krokoch klientskej cesty
• zodpovedá za napĺňanie a využívanie spoločného nástroja na zaznamenávanie klientskych ciest a dohliada na aktualizáciu person
• využíva dáta, postrehy a hlas klienta (Voice of customer) na prioritizovanie zistených slabých miest a príležitostí na jej zlepšenie; zabezpečuje a podporuje využívanie a šírenie znalostí dostupných CX metód a nástrojov v banke; poskytuje podporu pri ich využívaní v ostatných útvaroch banky
• iniciuje a riadi zmeny smerujúce k zvyšovaniu kvality služieb a spokojnosti externých aj interných klientov; pracuje na odstraňovaní pain-pointov identifikovaných v akýchkoľvek prieskumoch a na zvyšovaní spokojnosti klientov

Čo vám ponúkame?


• príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
• možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• atraktívne kariérne príležitosti
• kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• možnosť rotácií v rámcí RB Group
• práca so skúsenými lídrami
• zvýhodnenia na produktoch Tatra banky balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
• príspevok na zdravotnú starostlivosť
• príspevok na DDS
• dni voľna navyše s program Dovolenka PLUS

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Aký je ideálny kandidát?


• ukončené vysokoškolské vzdelanie
• znalosť anglického jazyka
• proklientska orientácia
• facilitačné zručnosti
• prax v oblasti customer journey mapping, klientskeho výskumu, design thinking, insights
• znalosť metodológie service design
• znalosť brainstormingových a research/výskumných metód
• znalosť konceptu zákazníckych ciest a person
• komplexný prehľad o dianí v bankovom svete výhodou
• veľmi dobré facilitačné zručnosti
• schopnosť zbierať a spracovávať dáta
• aktívne počúvanie
• orientácia na cieľ
• schopnosť viesť tím/skupiny
• schopnosť riešiť problémy a konflikty
• vysoká miera flexibility
• schopnosť organizovať a prioritizovať úlohy a dodržiavať stanovené termíny
• koncepčné, analytické uvažovanie
• vytrvalosť, húževnatosť
• samostatnosť
• vodičský preukaz
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.

Online dotazník
ID: 3995185  Posting date: 30.12.2020  The job comes from another website or source. Basic wage component (gross) and other rewards: V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 2000 € brutto pri plnom úväzku.