We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Middle officer pre Tatra-Leasing na pobočke v Trnave
Miesto práce
Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 750 € brutto pri plnom úväzku.
Informácie o pracovnom mieste
Aké výzvy vás u nás čakajú?
• Vypracovanie zmluvnej (štandardnej i neštandardnej) obchodnej dokumentácie, zodpovednosť za jej kvalitu a správnosť.
• Písomná i priama súvisiaca komunikácia s klientom (interným, externým) v rozsahu zverených úloh.
• Administratívna podpora špecialistov.
• Zodpovednosť za správnu identifikáciu klienta - zodpovednosť za overenie totožnosti klienta a kontrola dokumentov preberaných od klienta.
• Vypracovanie internej dokumentácie pre zadanie i pre zmenu obchodu v príslušných systémoch spoločnosti.
• Kontrola a monitoring prebiehajúceho obchodu, zabezpečenie informovanosti špecialistu.
• Vypracovanie pravidelných aj nepravidelných reportov a štatistík.
• Zabezpečenie potrebnej evidencie.
Čo vám ponúkame?
• príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
• možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
• atraktívne kariérne príležitosti
• kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
• možnosť rotácií v rámcí RB Group
• práca so skúsenými lídrami
• zvýhodnenia na produktoch Tatra banky balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
• motivačné nadštandardné ohodnotenie
• možnosť stať sa akcionárom banky
• príspevok na DDS
• flexibilná dochádzka
• možnosť homeworkingu
• moderné pracovné priestory
• skvelý tím
• dni voľna navyše s programom Dovolenka PLUS
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Aký je ideálny kandidát?
• aktívna práca s PC (MS Office)
• analytické myslenie
• skúsenosti s administratívnou prácou
• samostatnosť
• precíznosť
• flexibilita
• ochota učiť sa nové veci
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Online dotazník
Online dotazník
ID: 3967242
Posting date: 10.10.2020
2020-10-10
location: Trnava Position: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Obchodný referent Company: Tatra banka, a.s.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 750 € brutto pri plnom úväzku.