We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Spracovateľ produktov a služieb - team dealing backoffice
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 900 € brutto pri plnom úväzku
Informácie o pracovnom mieste
Aké výzvy vás u nás čakajú?
- kompletné spracovanie obchodov devízového a peňažného trhu, ako aj derivátov na medzibankovom trhu a s klientami banky
- zodpovednosť za spracovanie a zúčtovanie dealov vrátane kontroly správnosti podkladov z dealingu
- denná kontrola spracovaných obchodov, vytváranie štatistík a výkazov, sledovanie reportov, vyhodnocovanie prech. účtov
- riešenie problémov a reklamácií
- telefonické a písomné riešenie nezrovnalostí pri medzibankových obchodoch aj v anglickom jazyku
- spolupráca pri zavádzaní nových produktov a pracovných postupov
- aktívna účasť na zefektívňovaní procesov a zavádzaní zmien
Čo vám ponúkame?
Príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
· Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
· Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
· Možnost rotácií v rámcí RB Group
· Práca so skúsenými lídrami
· Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky – balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
· Motivačné nadštandartné ohodnotenie
· Možnosť stať sa akcionárom banky
· Príspevok na zdravotnú starostlivosť
· Príspevok na DDS
· Extra dovolenka za každý odpracovaný rok
· Flexibilný pracovný čas
· Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
· Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
· Možnost rotácií v rámcí RB Group
· Práca so skúsenými lídrami
· Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky – balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
· Motivačné nadštandartné ohodnotenie
· Možnosť stať sa akcionárom banky
· Príspevok na zdravotnú starostlivosť
· Príspevok na DDS
· Extra dovolenka za každý odpracovaný rok
· Flexibilný pracovný čas
Požiadavky na zamestnanca
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Aký je ideálny kandidát?
- vysokoškolské vzdelanie, ekonomický smer výhodou alebo stredoškolské s min. 3 ročnou praxou v bankovníctve
- znalosť anglického jazyka,
- MS Office - pokročilý (word, excel, access),
- programovanie vo VBA výhodou
- analytické myslenie, samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita, schopnosť teamovej práce, pozitívny prístup k zmenám
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, vyplňte prosím online dotazník. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Online dotazník
Online dotazník
ID: 3596471
Posting date: 8.2.2019
2019-02-08
location: Bratislava Position: Back office špecialista Company: Tatra banka, a.s.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 900 € brutto pri plnom úväzku