We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Home office - telefonická podpora klientov v nemeckom jazyku - nástup 01.10.2015
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislavský kraj
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.10.2015
01.10.2015
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáte prácu na plný úväzok a chcete pracovať z domu? Ovládate nemecký jazyk na aktívnej úrovni (C1, dorozumiete sa s rodenými hovorcami) a zaujíma Vás oblasť administratívy?
Pre nášho klienta – medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu po celom svete v oblasti predaja tovaru spotrebiteľom z rôznych segmentov hľadáme nových kolegov do tímu podpory predaja.
Náplň práce:
- komunikácia s klientmi/predajcami v nemeckom a anglickom jazyku
- riešenie každodenných problémov klientov pri predaji, logistike a skladovaní tovaru
- spolupráca s ostatnými členmi tímu
- administratívna činnosť, zapisovanie údajov do databáz
- aktívna telefonická a e-mailová komunikácia s klientmi
Pre nášho klienta – medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu po celom svete v oblasti predaja tovaru spotrebiteľom z rôznych segmentov hľadáme nových kolegov do tímu podpory predaja.
Náplň práce:
- komunikácia s klientmi/predajcami v nemeckom a anglickom jazyku
- riešenie každodenných problémov klientov pri predaji, logistike a skladovaní tovaru
- spolupráca s ostatnými členmi tímu
- administratívna činnosť, zapisovanie údajov do databáz
- aktívna telefonická a e-mailová komunikácia s klientmi
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca na plný úväzok z domu
- žiadne náklady na cestovanie: časové ani finančné
- aktívne používanie cudzích jazykov
- stabilné zamestnanie, dobré platové ohodnotenie
- výhody a benefity medzinárodnej spoločnosti
- žiadne náklady na cestovanie: časové ani finančné
- aktívne používanie cudzích jazykov
- stabilné zamestnanie, dobré platové ohodnotenie
- výhody a benefity medzinárodnej spoločnosti
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
.
.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Podmienky:
- práca z domu z akejkoľvek lokality (Slovensko aj zahraničie)
- nástup k 01.10.2015 (začiatok školenia)
- spoľahlivé internetové a telefonické pripojenie (zamestnávateľ finančne prispieva na tieto pripojenia, pričom telefonické hovory len prijímate)
- časová flexibilita: práca je na 8 hodinové smeny v rozmedzí od 06:00 do 22:00, vrátane víkendov a sviatkov
- anglický a nemecký jazyk na aktívnej úrovni
- schopnosť pracovať s počítačom
- podmienkou je zúčastniť sa na úvodnom 20-dňovom školení v Bratislave (ubytovanie hradí zamestnávateľ)
- práca z domu z akejkoľvek lokality (Slovensko aj zahraničie)
- nástup k 01.10.2015 (začiatok školenia)
- spoľahlivé internetové a telefonické pripojenie (zamestnávateľ finančne prispieva na tieto pripojenia, pričom telefonické hovory len prijímate)
- časová flexibilita: práca je na 8 hodinové smeny v rozmedzí od 06:00 do 22:00, vrátane víkendov a sviatkov
- anglický a nemecký jazyk na aktívnej úrovni
- schopnosť pracovať s počítačom
- podmienkou je zúčastniť sa na úvodnom 20-dňovom školení v Bratislave (ubytovanie hradí zamestnávateľ)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2247912
Posting date: 11.9.2015
2015-09-11
location: Bratislavský kraj Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Company: Talent Solutions, s.r.o.