We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administratívny pracovník s angličtinou (aj absolventi)
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 290 EUR/mesiacOd 1290 EUR/brutto v závislosti od zručností, znalostí a skúseností kandidáta. Dodatočná kompenzácia za prácu na zmeny/víkendy až do výšky 600 eur.
1 290 EUR/mesiacOd 1290 EUR/brutto v závislosti od zručností, znalostí a skúseností kandidáta. Dodatočná kompenzácia za prácu na zmeny/víkendy až do výšky 600 eur.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak komunikuješ po anglicky a nerobí ti problém pracovať v popoludňajších hodinách, potom hľadáme práve teba na špecialistu klientskej podpory v Košiciach/Bratislave.
Všetko Ťa doučia priamo v spoločnosti nášho klienta počas prvých troch mesiacov pracovného pomeru, kedy Ti zároveň už beží mzda ;). Po štyroch mesiacoch pracovného pomeru je možnosť aj HomeOfficu :). Všetko závisí od Tvojej šikovnosti a výkonu.
Tvojou pracovnou náplňou bude:
- každodenná komunikácia s existujúcimi zákazníkmi
- riešenie problémov so službami a produktmi spoločnosti (nejedná sa o predaj)
- komunikácia v anglickom jazyku
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch
- budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi
Všetko Ťa doučia priamo v spoločnosti nášho klienta počas prvých troch mesiacov pracovného pomeru, kedy Ti zároveň už beží mzda ;). Po štyroch mesiacoch pracovného pomeru je možnosť aj HomeOfficu :). Všetko závisí od Tvojej šikovnosti a výkonu.
Tvojou pracovnou náplňou bude:
- každodenná komunikácia s existujúcimi zákazníkmi
- riešenie problémov so službami a produktmi spoločnosti (nejedná sa o predaj)
- komunikácia v anglickom jazyku
- zapisovanie údajov do databázy
- zúčastňovanie sa na projektoch
- budovanie profesionálnych vzťahov so zákazníkmi
Zamestnanecké výhody, benefity
• Životné poistenie
• Príspevok do 3. piliera
• Pracovná zmluva na dobu neurčitú hneď pri nástupe
• Zdokonalenie sa v anglickom jazyku
• Super BONUSY za nočné/víkendové zmeny
• Taxík zadarmo domov (po 22h) v rámci KE/BA
• Parkovanie zdarma
• Práca z domu
• Rýchly kariérny rast
• Príspevok pri životných udalostiach
• Teambuildingové aktivity
• Príspevok do 3. piliera
• Pracovná zmluva na dobu neurčitú hneď pri nástupe
• Zdokonalenie sa v anglickom jazyku
• Super BONUSY za nočné/víkendové zmeny
• Taxík zadarmo domov (po 22h) v rámci KE/BA
• Parkovanie zdarma
• Práca z domu
• Rýchly kariérny rast
• Príspevok pri životných udalostiach
• Teambuildingové aktivity
Informácie o výberovom konaní
Uvedená ponuka je vhodná aj pre záujemcov z gastronómie, predaja, nákupu, výroby, logistiky,
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Významný medzinárodný klient
Významný medzinárodný klient
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Plynulá angličtina
• Vynikajúce komunikačné zručnosti
• Flexibilita (práca na zmeny - nočné/víkendy)
• Odolnosť voči stresu
• Chuť pracovať v medzinárodnom prostredí
• Vynikajúce komunikačné zručnosti
• Flexibilita (práca na zmeny - nočné/víkendy)
• Odolnosť voči stresu
• Chuť pracovať v medzinárodnom prostredí
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4506729
Posting date: 24.1.2023
2023-01-24
location: Práca z domu Position: Administratívny pracovník, referent, Klientský pracovník, Odborný predajca, Špecialista podpory zákazníkov Company: Talent Solutions - ADECCO
Basic salary component (gross): 1 290 EUR/mesiac