We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Práca z bezpečia domova, zdokonaľovanie cudzích jazykov a kariérny rast? Hľadáme nemecky hovoriaceho helpdesk operátora !
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
12.1.2022
12.1.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 375 EUR/mesiac-príplatky za víkendy a odpracované večerné hodiny -príspevok na dochádzanie/ home office 50 € mesačne -príspevok na stravovanie 100 € mesačne -bonus do výšky 1200 € ročne na základe KPI´s
1 375 EUR/mesiac-príplatky za víkendy a odpracované večerné hodiny -príspevok na dochádzanie/ home office 50 € mesačne -príspevok na stravovanie 100 € mesačne -bonus do výšky 1200 € ročne na základe KPI´s
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre medzinárodného klienta, nováčika na slovenskom trhu, hľadáme helpline agenta na linku zákazníckej podpory. Chyť sa príležitosti a využi možnosť pracovať z domu, aktívne využívať cudzí jazyk a rýchlo kariérne rásť !
-telefonická a mailová komunikácia s existujúcimi a potenciálnymi zákazníkmi spoločnosti Dyson, ktorá sa zaoberá výrobou vysoko kvalitných vysávačov, sušičov rúk, fénov, ventilátorov a ohrievačov
- prvotný kontakt so zákazníkmi, technické poradenstvo ohľadne zakúpených produktov
- riešenie problémov s objednaným tovarom s cieľom uspokojiť potreby zákazníka
- propagácia najnovších technológií a aktualizácií
- zadávanie relevantných informácií od zákazníka do interných systémov, reporting
-telefonická a mailová komunikácia s existujúcimi a potenciálnymi zákazníkmi spoločnosti Dyson, ktorá sa zaoberá výrobou vysoko kvalitných vysávačov, sušičov rúk, fénov, ventilátorov a ohrievačov
- prvotný kontakt so zákazníkmi, technické poradenstvo ohľadne zakúpených produktov
- riešenie problémov s objednaným tovarom s cieľom uspokojiť potreby zákazníka
- propagácia najnovších technológií a aktualizácií
- zadávanie relevantných informácií od zákazníka do interných systémov, reporting
Zamestnanecké výhody, benefity
- zmluva na dobu neurčitú
- možnosť práce z domu
- možnosť rýchleho kariérneho rastu
- plne hradená strava zamestnávateľom
- príspevok na cestovanie/ energie počas HO 50 € mesačne
- nástupný bonus
- možnosť práce z domu
- možnosť rýchleho kariérneho rastu
- plne hradená strava zamestnávateľom
- príspevok na cestovanie/ energie počas HO 50 € mesačne
- nástupný bonus
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Britská outsourcingová spoločnosť
Britská outsourcingová spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Orientácia na zákazníka
- Komunikatívny, dobrý poslucháč
- Trpezlivý, pokojný
- Proaktívny, navrhujúci riešenia
- Komunikatívny, dobrý poslucháč
- Trpezlivý, pokojný
- Proaktívny, navrhujúci riešenia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4211542
Posting date: 26.11.2021
2021-11-26
location: Práca z domu Position: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Company: Talent Solutions - ADECCO
Basic salary component (gross): 1 375 EUR/mesiac