We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Rád komunikuješ po anglicky? Vyhovuje ti práca z domu? Staň sa súčasťou významnej medzinárodnej spoločnosti so sídlom v Košiciach!(Helpdesk operátor)
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
10/2021 a neskôr
10/2021 a neskôr
Mzdové podmienky (brutto)
1 125 EUR/mesiac
1 125 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak hovoríš plynule anglicky a nerobí ti problém komunikovať, potom hľadáme práve teba na špecialistu zákazníckej podpory pre nášho významného klienta so sídlom v Košiciach. Po úvodných tréningoch, po dohode možnosť práce z domu ako benefit. Trojzmenná prevádzka (práca aj vo večerných a nočných hodinách).
Ak ťa táto ponuka zaujala zašli nám svoj životopis.
Vaša práca bude spočívať najmä v:
- Riešenie problémov so zákazníkmi.
- Vybavovanie žiadostí, sťažností a reklamácií.
- Spolupracovanie s ostatnými členmi oddelení s cieľom poskytnúť adekvátnu odpoveď na položené otázky.
- Poskytovanie všeobecných a špecifických informácií volajúcim.
- práca na 9-hodinové zmeny (1 hodina pauza na obed) v trojzmennej prevádzke
Ak ťa táto ponuka zaujala zašli nám svoj životopis.
Vaša práca bude spočívať najmä v:
- Riešenie problémov so zákazníkmi.
- Vybavovanie žiadostí, sťažností a reklamácií.
- Spolupracovanie s ostatnými členmi oddelení s cieľom poskytnúť adekvátnu odpoveď na položené otázky.
- Poskytovanie všeobecných a špecifických informácií volajúcim.
- práca na 9-hodinové zmeny (1 hodina pauza na obed) v trojzmennej prevádzke
Zamestnanecké výhody, benefity
- Možnosť kariérneho rastu
- Aktívne zdokonaľovanie anglického jazyka
- Motivačné finančné ohodnotenie
- Podporu a pomoc od vedúceho tímu a ostatných kolegov
- Zlepšenie komunikačných a predajných zručností
- Aktívne zdokonaľovanie anglického jazyka
- Motivačné finančné ohodnotenie
- Podporu a pomoc od vedúceho tímu a ostatných kolegov
- Zlepšenie komunikačných a predajných zručností
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
Klient so sídlom v Košiciach
Klient so sídlom v Košiciach
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
•pozitívne naladenie a energiu
•plynulá a sebavedomá komunikácia v anglickom jazyku
•zmysel pre zákaznícku spokojnosť a skúsenosť
•flexibilita (práca na zmeny)
•ochotu učiť sa a kariérne sa posúvať
•plynulá a sebavedomá komunikácia v anglickom jazyku
•zmysel pre zákaznícku spokojnosť a skúsenosť
•flexibilita (práca na zmeny)
•ochotu učiť sa a kariérne sa posúvať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4165821
Posting date: 21.9.2021
2021-09-21
location: Práca z domu Position: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Company: Talent Solutions, s.r.o.
Basic salary component (gross): 1 125 EUR/mesiac