We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Hovoríš po nemecky, si čerstvý/á absolvent/ka a chceš rozbehnúť kariéru na oddelení nákupu u TOP zamestnávateľa na Slovensku? Pošli nám CV!
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 339 EUR/mesiac(garantovaný nárast platu počas prvých troch rokov)
1 339 EUR/mesiac(garantovaný nárast platu počas prvých troch rokov)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, maloobchodnú spoločnosť a jednotku na trhu, hľadáme Asistenta/ku na oddelenie nákupu s plynulou nemčinou.
Ak si chceš budovať kariéru vo veľkej medzinárodnej spoločnosti, pošli nám svoje CV v slovenčine!
Nápln práce:
• denná komunikácia s dodávateľmi a oddeleniami centrály spoločnosti
• denná komunikácia s logistickými centrami
• komunikácia s kolegami z iných krajín
• samostatné procesovanie zmlúv
• vytváranie nákladových reportov
• zapezpečenie administratívnej a organizačnej podpory svojho nadriadeného
• príprava podkladov a prezentácií
• archivácia dokumentov
Ak si chceš budovať kariéru vo veľkej medzinárodnej spoločnosti, pošli nám svoje CV v slovenčine!
Nápln práce:
• denná komunikácia s dodávateľmi a oddeleniami centrály spoločnosti
• denná komunikácia s logistickými centrami
• komunikácia s kolegami z iných krajín
• samostatné procesovanie zmlúv
• vytváranie nákladových reportov
• zapezpečenie administratívnej a organizačnej podpory svojho nadriadeného
• príprava podkladov a prezentácií
• archivácia dokumentov
Zamestnanecké výhody, benefity
• pracovný pomer na dobu neurčitú
• garantovaný nárast mzdy v pracovnej zmluve prvé tri roky
• dlhodobé vzdelávanie a možnosť kariérneho rastu
• odmenu za odporučenie kandidáta
• zľavy u partnerov
• široký systém benefitov, z ktorých si tie naj pre Teba vyberieš práve Ty
• iné
• garantovaný nárast mzdy v pracovnej zmluve prvé tri roky
• dlhodobé vzdelávanie a možnosť kariérneho rastu
• odmenu za odporučenie kandidáta
• zľavy u partnerov
• široký systém benefitov, z ktorých si tie naj pre Teba vyberieš práve Ty
• iné
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Jedna z popredných maloobchodných spoločností, TOP zamestnávateľ na Slovensku. Spoločnosť má zastúpenie v 30 krajinách sveta.
Jedna z popredných maloobchodných spoločností, TOP zamestnávateľ na Slovensku. Spoločnosť má zastúpenie v 30 krajinách sveta.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Administratíva, Business, Obchod
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• nemecký jazyk na pokročilej úrovni podmienkou
• MS Office na používateľskej úrovni (najmä Excel a PowerPoint)
• samostatnosť
• precíznosť
• flexibilita
• zodpovednosť
• analytické myslenie
• dynamická osobnosť
• MS Office na používateľskej úrovni (najmä Excel a PowerPoint)
• samostatnosť
• precíznosť
• flexibilita
• zodpovednosť
• analytické myslenie
• dynamická osobnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4093875
Posting date: 9.6.2021
2021-06-09
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Asistent, Office manager Company: Talent Solutions - ADECCO
Basic salary component (gross): 1 339 EUR/mesiac