We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Správca administratívnej budovy / Facility Management
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1288€ / Brutto
1288€ / Brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme šikovného referenta/ referentku oddelenia facility managementu, ktorý bude mať na starosti administratívnu budovu.
Náplň práce:
• riešenie problémov a nedostatkov na objekte centrála,
• podpora pri organizácii a priebehu opráv, údržby, čistení,
• objednávanie pravidelných zrealizovaných odborných prehliadok a odborných skúšok na objekte centrály,
• kontrola pravidelných zrealizovaných odborných prehliadok a odborných skúšok na objekte centrály,
• zabezpečovanie odstraňovania zistených závad z odborných prehliadok a odborných skúšok,
• vybavovanie ID (poruchy, dodávky spotrebného materiálu),
• realizovanie výberových konaní na dodávateľa pre služby FM ( deratizácia, čistenie a upratovanie, odborné prehliadky a odborné skúšky),
• správa dokumentácie (revízne správy),
• správa kľúčového systému,
• zabezpečovanie dohľadu nad službami FM,
o upratovanie,
o pravidelné odborné prehliadky a odborné skúšky,
o bezpečnostná služba,
• zabezpečovanie odvozu odpadu z objektu centrála,
• zásobovanie objektu centrála a nájom spotrebným materiálom (papier do tlačiarne, čistiace prostriedky pre upratovanie,
• zásobovanie objektu centrála a nájom potravinovým tovarom (mlieko, cukor, káva, minerálna voda),
• príprava a spolupráca pri dojednávaní zmlúv s poskytovateľmi služieb,
• spolupráca pri presadzovaní opatrení k optimalizácii nákladov.
Náplň práce:
• riešenie problémov a nedostatkov na objekte centrála,
• podpora pri organizácii a priebehu opráv, údržby, čistení,
• objednávanie pravidelných zrealizovaných odborných prehliadok a odborných skúšok na objekte centrály,
• kontrola pravidelných zrealizovaných odborných prehliadok a odborných skúšok na objekte centrály,
• zabezpečovanie odstraňovania zistených závad z odborných prehliadok a odborných skúšok,
• vybavovanie ID (poruchy, dodávky spotrebného materiálu),
• realizovanie výberových konaní na dodávateľa pre služby FM ( deratizácia, čistenie a upratovanie, odborné prehliadky a odborné skúšky),
• správa dokumentácie (revízne správy),
• správa kľúčového systému,
• zabezpečovanie dohľadu nad službami FM,
o upratovanie,
o pravidelné odborné prehliadky a odborné skúšky,
o bezpečnostná služba,
• zabezpečovanie odvozu odpadu z objektu centrála,
• zásobovanie objektu centrála a nájom spotrebným materiálom (papier do tlačiarne, čistiace prostriedky pre upratovanie,
• zásobovanie objektu centrála a nájom potravinovým tovarom (mlieko, cukor, káva, minerálna voda),
• príprava a spolupráca pri dojednávaní zmlúv s poskytovateľmi služieb,
• spolupráca pri presadzovaní opatrení k optimalizácii nákladov.
Zamestnanecké výhody, benefity
• garantovaný zmluvný nárast mzdy prvé štyri roky.
• stabilné zamestnanie v úspešnej a dynamickej spoločnosti,
• atraktívne finančné ohodnotenie,
• prvé štyri roky garantovaný nárast mzdy v pracovnej zmluve,
• rovnaká mzda pre mužov a ženy,
• pracovný pomer na dobu neurčitú,
• mobilný telefón aj na súkromné účely,
• 1-krát do týždňa možnosť práce z domu,
• príjemnú atmosféru v motivovanom tíme,
• prepracovaný systém zaškolenia metódou "Learning-by-doing",
• prepracovaný systém školení na ďalšie vzdelávanie,
• možnosť kariérneho rastu v rámci spoločnosti a iných krajín,
• každá odpracovaná minúta zaplatená,
• doplnkové dôchodkové sporenie,
• sabbatical – dlhodobé neplatené voľno,
• karta Ticket Restaurant 3,80 € / deň,
• karta Multisport,
• darčekové poukážky v hodnote 160 €,
• nadštandardná zdravotná prehliadka,
• deň plateného voľna pri príležitosti vlastnej svadby,
• narodeninový darček,
• darček pre budúcich rodičov,
• darček pre prvákov,
• vitamínový balíček, deň zdravia,
• letný tábor pre deti,
• firemné jubileum
• stabilné zamestnanie v úspešnej a dynamickej spoločnosti,
• atraktívne finančné ohodnotenie,
• prvé štyri roky garantovaný nárast mzdy v pracovnej zmluve,
• rovnaká mzda pre mužov a ženy,
• pracovný pomer na dobu neurčitú,
• mobilný telefón aj na súkromné účely,
• 1-krát do týždňa možnosť práce z domu,
• príjemnú atmosféru v motivovanom tíme,
• prepracovaný systém zaškolenia metódou "Learning-by-doing",
• prepracovaný systém školení na ďalšie vzdelávanie,
• možnosť kariérneho rastu v rámci spoločnosti a iných krajín,
• každá odpracovaná minúta zaplatená,
• doplnkové dôchodkové sporenie,
• sabbatical – dlhodobé neplatené voľno,
• karta Ticket Restaurant 3,80 € / deň,
• karta Multisport,
• darčekové poukážky v hodnote 160 €,
• nadštandardná zdravotná prehliadka,
• deň plateného voľna pri príležitosti vlastnej svadby,
• narodeninový darček,
• darček pre budúcich rodičov,
• darček pre prvákov,
• vitamínový balíček, deň zdravia,
• letný tábor pre deti,
• firemné jubileum
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Veľkoobchod
Náš klient je nemecká sieť diskontných predajní, ktorá pôsobí vo viacerých štátoch Európy. Zaoberá sa predajom hlavne potravinárskeho a spotrebného tovaru. V Európe je najväčším a na svete druhým najväčším diskontným obchodným reťazcom.
Náš klient je nemecká sieť diskontných predajní, ktorá pôsobí vo viacerých štátoch Európy. Zaoberá sa predajom hlavne potravinárskeho a spotrebného tovaru. V Európe je najväčším a na svete druhým najväčším diskontným obchodným reťazcom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Vzdelanie v technickom smere
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• minimálne stredoškolské vzdelanie technického smeru,
• znalosť procesov údržby a správy budov a príslušných technických zariadení,
• znalosť vyhlášok vzťahujúcich sa k pravidelným servisom a prehliadkam,
• skúsenosti s komunikáciou s dodávateľmi,
• počítačové znalosti - MS Word, Excel, PowerPoint na užívateľskej úrovni,
• znalosť nemeckého alebo anglického jazyka na mierne pokročilej úrovni výhodou,
• pozícia vhodná pre absolventov,
• samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita,
• komunikačné a organizačné zručnosti,
• pro-aktívny prístup k riešeniu problémov,
• vodičský preukaz sk. B.
• znalosť procesov údržby a správy budov a príslušných technických zariadení,
• znalosť vyhlášok vzťahujúcich sa k pravidelným servisom a prehliadkam,
• skúsenosti s komunikáciou s dodávateľmi,
• počítačové znalosti - MS Word, Excel, PowerPoint na užívateľskej úrovni,
• znalosť nemeckého alebo anglického jazyka na mierne pokročilej úrovni výhodou,
• pozícia vhodná pre absolventov,
• samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita,
• komunikačné a organizačné zručnosti,
• pro-aktívny prístup k riešeniu problémov,
• vodičský preukaz sk. B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3624775
Posting date: 19.3.2019
2019-03-19
location: Bratislava Position: Správca budov Company: Talent Solutions - ADECCO
Basic wage component (gross) and other rewards: 1288€ / Brutto