We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Hľadáte komunikatívnu pozíciu vo finančnej oblasti, na ktorej by ste vedeli naplno využiť svoju znalosť anglického a nemeckého jazyka? Našli ste ju!
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máte záujem o prácu vo finančnej sfére v medzinárodnej spoločnosti, chceli by ste denne komunikovať s obchodnými partnermi spoločnosti a analyzovať rôzne prípady týkajúce sa pohľadávok spoločnosti? Ak ovládate anglický jazyk a nemecký jazyk na aktívnej úrovni, máte dobré komunikačné zručnosti a chuť pracovať vo finančnej sfére, aj keď možno nemáte ekonomické vzdelanie, táto ponuka Vás určite zaujme!
Vaša hlavná náplň práce by zahŕňala:
- kontrolovanie zákazníckych účtov v systéme SAP, identifikovanie a následná analýza vzniknutých pohľadávok spoločnosti,
- aktívna spolupráca s pridelenými klientmi spoločnosti za účelom porovnania stavov účtov a zabezpečenia včasnej úhrady pohľadávok spoločnosti,
- zhromažďovanie informácií o stave jednotlivých pohľadávok, špecifikácia a zaznamenanie dôvodov omeškania úhrad,
- podpora tímu pri zisťovaní informácií o úhradách s cieľom správne identifikovať došlé platby,
- pravidelný reporting a vyhotovovanie prehľadov o stave účtov, reklamáciách, príp. faktúrach po splatnosti pre manažment,
- komunikácia s inými oddeleniami/finančnými manažérmi, príp. právnikmi ohľadom nevyriešených prípadov.
Vaša hlavná náplň práce by zahŕňala:
- kontrolovanie zákazníckych účtov v systéme SAP, identifikovanie a následná analýza vzniknutých pohľadávok spoločnosti,
- aktívna spolupráca s pridelenými klientmi spoločnosti za účelom porovnania stavov účtov a zabezpečenia včasnej úhrady pohľadávok spoločnosti,
- zhromažďovanie informácií o stave jednotlivých pohľadávok, špecifikácia a zaznamenanie dôvodov omeškania úhrad,
- podpora tímu pri zisťovaní informácií o úhradách s cieľom správne identifikovať došlé platby,
- pravidelný reporting a vyhotovovanie prehľadov o stave účtov, reklamáciách, príp. faktúrach po splatnosti pre manažment,
- komunikácia s inými oddeleniami/finančnými manažérmi, príp. právnikmi ohľadom nevyriešených prípadov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Náš klient je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá ponúka širokú škálu finančných a nefinančných benefitov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v obchodnom sektore.
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v obchodnom sektore.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ste vhodným kandidátom, ak:
- máte ukončené stredoškolské/vysokoškolské vzdelanie (ekonomický/finančný smer je výhodou),
- ovládate anglický jazyk A nemecký jazyk na aktívnej úrovni,
- máte už aspoň nejaké skúsenosti s komunikáciou so zákazníkmi v anglickom a nemeckom jazyku (najlepšie z medzinárodnej spoločnosti) - podmienkou,
- máte skúsenosti s prácou v systéme SAP - výhodou,
- máte silné komunikačné zručnosti a príjemné vystupovanie.
- máte ukončené stredoškolské/vysokoškolské vzdelanie (ekonomický/finančný smer je výhodou),
- ovládate anglický jazyk A nemecký jazyk na aktívnej úrovni,
- máte už aspoň nejaké skúsenosti s komunikáciou so zákazníkmi v anglickom a nemeckom jazyku (najlepšie z medzinárodnej spoločnosti) - podmienkou,
- máte skúsenosti s prácou v systéme SAP - výhodou,
- máte silné komunikačné zručnosti a príjemné vystupovanie.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2293389
Posting date: 4.4.2016
2016-04-04
location: Bratislava Position: Finančný analytik, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Špecialista pohľadávok, Účtovník Company: Talent Solutions - ADECCO