We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
SYNERGIE je pôvodom francúzska personálno-poradenská spoločnosť. Na slovenskom trhu pôsobí už viac ako 20 rokov. Našimi klientmi sú stabilní zamestnávatelia s dlhoročnou históriou na lokálnom a medzinárodnom trhu.
Office asistentka na part-time
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
6 EUR/mesiac6 €/hod.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, svetovú jednotkou v dodávaní technológií a služieb, ktoré zvyšujú bezpečnosť, efektivitu a konektivitu komerčných vozidiel hľadáme skúsenú office asistentku. Hlavnou náplňou práce by bola zodpovednosť za celý chod recepcie a zároveň aj podpora pre zamestnancov a office. Práca je na polovičný úväzok.
Hlavnou náplňou práce bude:
Hlavnou náplňou práce bude:
- evidencia firemnej korešpondencie a e-mailov
- odosielanie a prijímanie pošty
- prijímanie telefonických hovorov
- zabezpečenie plynulého chodu recepcie a kancelárie (nákup kancelárskych potrieb, občerstvenie)
- administratívna a organizačná podpora pre ostatných zamestnancov a spolupracovníkov
- zabezpečenie potrebných dokumentov pre nových zamestnancov v spolupráci s HR oddelením
- podpora pri organizovaní služobných ciest pre zamestnancov
- spolupráca s finančným oddelením (kontrola a procesovanie prichádzajúcich faktúr)
- organizovanie meetingov a eventov podľa pokynov
- ostatné administratívne úlohy na základe požiadavky nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca pre stabilnú etablovanú značku
- medzinárodný tím
- odborný rast a príjemné pracovné prostredie
- iné benefity
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť na obdobnej pozícii min. 2 roky
- profesionálne organizačné a komunikačné zručnosti
- samostatnosť a proaktivita
- reprezentatívnosť a profesionalita
- skúsenosť s dátovým systémom SAP
- MS office - pokročilý
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (B2)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SYNERGIE je personálno-poradenská spoločnosť, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 20 rokov. Našimi klientmi sú stabilní zamestnávatelia s dlhoročnou históriou na lokálnom a medzinárodnom trhu.
Sme členom skupiny SYNERGIE Group, ktorá je 5. najväčším poskytovateľom HR služieb v Európe.
Sme členom skupiny SYNERGIE Group, ktorá je 5. najväčším poskytovateľom HR služieb v Európe.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Kontakt
ID: 4168225
Posting date: 23.9.2021
2021-09-23
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Company: SYNERGIE
The job comes from another website or source.
Basic salary component (gross): 6 EUR/mesiac