Office asistentka na part-time

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
6 €/hod.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, svetovú jednotkou v dodávaní technológií a služieb, ktoré zvyšujú bezpečnosť, efektivitu a konektivitu komerčných vozidiel hľadáme skúsenú office asistentku. Hlavnou náplňou práce by bola zodpovednosť za celý chod recepcie a zároveň aj podpora pre zamestnancov a office. Práca je na polovičný úväzok.

Hlavnou náplňou práce bude:
  • evidencia firemnej korešpondencie a e-mailov
  • odosielanie a prijímanie pošty
  • prijímanie telefonických hovorov
  • zabezpečenie plynulého chodu recepcie a kancelárie (nákup kancelárskych potrieb, občerstvenie)
  • administratívna a organizačná podpora pre ostatných zamestnancov a spolupracovníkov
  • zabezpečenie potrebných dokumentov pre nových zamestnancov v spolupráci s HR oddelením
  • podpora pri organizovaní služobných ciest pre zamestnancov
  • spolupráca s finančným oddelením (kontrola a procesovanie prichádzajúcich faktúr)
  • organizovanie meetingov a eventov podľa pokynov
  • ostatné administratívne úlohy na základe požiadavky nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca pre stabilnú etablovanú značku
  • medzinárodný tím
  • odborný rast a príjemné pracovné prostredie
  • iné benefity

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Doprava, logistika

Náš klient je svetovou jednotkou v dodávaní technológií a služieb, ktoré zvyšujú bezpečnosť, efektivitu a konektivitu úžitkových vozidiel.Staňte sa súčasťou úspešného tímu nášho klienta a obohaťte tak svoju kariéru.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • skúsenosť na obdobnej pozícii min. 2 roky
  • profesionálne organizačné a komunikačné zručnosti
  • samostatnosť a proaktivita
  • reprezentatívnosť a profesionalita
  • skúsenosť s dátovým systémom SAP
  • MS office - pokročilý
  • anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (B2)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 4024245  Posting date: 22.1.2021  The job comes from another website or source. Basic wage component (gross) and other rewards: 6 €/hod.