We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Špecialista zákazníckej podpory s nemeckým jazykom
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 1250€ brutto/ mesiac (navýšenie záleží od Vašich skúseností )
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Naším klientom je medzinárodná stabilná spoločnosť poskytujúca služby prenájmu automobilov. Pomáhame im nájsť k sebe nového člena tímu zodpovedného za starostlivosť a podporu zákazníkov. Ak rád komunikujete a chcete denne využívať nemecký jazyk, dajte nám o sebe vedieť.
Vašou úlohou bude:
Čo Vám úloha prinesie:
Vašou úlohou bude:
- aktívna komunikácia so švajčiarskymi klientmi
- zabezpečiť prvý kontakt s klientmi
- pomáhať im vyriešiť problémy ako napr. informácie o zmluvných podmienkach, podpora pri autonehodách, pomoc so servisovaním automobilov atď.
Čo Vám úloha prinesie:
- príležitosť denne využívať a zdokonaľovať sa v jazykoch, aj v anglickom jazyku
- spoločnosť, kde dostanete možnosť kariérne rásť
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej, rastúcej spoločnosti, s dobrým menom na trhu
- príspevok do III.piliera, rastúci od počtu rokov v spoločnosti
- jazykové kurzy v rámci firmy
- 25 dní dovolenky pre každého
- teambuildingy
- rôzne zľavy u partnerov firmy, možnosť lacnejšej pôžičky,
- a ďalšie benefity...
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia
Medzinárodná lízingová spoločnosť.
Medzinárodná lízingová spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- jazykové zručnosti - nemecký jazyk na úrovni B2+/C1 slovom i písmom a zároveň anglický jazyk na úrovni B1
- skúsenosť so zákazníckym servisom
- výborné komunikačné zručnosti, milý proklientský prístup, ústretovosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!
Kontakt
ID: 3972914
Posting date: 23.9.2020
2020-09-23
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Company: S&you by SYNERGIE
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 1250€ brutto/ mesiac (navýšenie záleží od Vašich skúseností )