We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Business development manažér - pre poprednú personálnu spoločnosť
Miesto práce
Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
minimálna garantovaná mzda: fix od 1500 € brutto+ bonusová zložka (vyššia fixná mzda pre skúseného kandidáta - finálne podmienky budú dohodnuté v rámci osobných rozhovorov)
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme skúseného obchodníka/Account manažéra pre obchodný rozvoj divízií Permanent Placement a Temporary Staffing.
Ako súčasť silnej medzinárodnej skupiny s 50-ročnou tradíciou v HR službách sme renomovaným partnerom európskych lídrov v oblastiach priemyslu, automotive, financií a ICT. Náš nový kolega či kolegyňa sa bude starať o klientov z radov popredných spoločností na slovenskom trhu, ktorým pomáhame už 20 rokov obsadzovať kľúčové pozície najlepšími zamestnancami.
Sme partnermi dôležitých profesijných asociácií a komôr, zapájame sa do významných udalostí slovenského priemyslu, sme silní v Social Selling marketingu. Naše aktivity nám otvárajú obrovské možnosti nového biznisu, a preto potrebujeme mať v tíme spoľahlivého človeka, ktorý ich dokáže využiť a doviesť k realizácii.
Nový kolega či kolegyňa sa stane kľúčovým partnerom našich Division Manažérov a v koordinácii s nimi bude hľadať nový obchodný potenciál na trhu pre naše HR služby, ktoré sú známe prémiovou kvalitou. Disponujeme osvedčeným medzinárodným know-how, čo nám poskytuje stabilné zázemie pre inovácie a realizáciu nových nápadov na lokálnej úrovni. Očakávame, že náš nový Account Manager bude energická osoba, ktorá prispeje svojimi skúsenosťami a zapojí sa svojou iniciatívou k rozvoju a implementácii našej obchodnej stratégie.
Popis pracovnej pozície:
Ako súčasť silnej medzinárodnej skupiny s 50-ročnou tradíciou v HR službách sme renomovaným partnerom európskych lídrov v oblastiach priemyslu, automotive, financií a ICT. Náš nový kolega či kolegyňa sa bude starať o klientov z radov popredných spoločností na slovenskom trhu, ktorým pomáhame už 20 rokov obsadzovať kľúčové pozície najlepšími zamestnancami.
Sme partnermi dôležitých profesijných asociácií a komôr, zapájame sa do významných udalostí slovenského priemyslu, sme silní v Social Selling marketingu. Naše aktivity nám otvárajú obrovské možnosti nového biznisu, a preto potrebujeme mať v tíme spoľahlivého človeka, ktorý ich dokáže využiť a doviesť k realizácii.
Nový kolega či kolegyňa sa stane kľúčovým partnerom našich Division Manažérov a v koordinácii s nimi bude hľadať nový obchodný potenciál na trhu pre naše HR služby, ktoré sú známe prémiovou kvalitou. Disponujeme osvedčeným medzinárodným know-how, čo nám poskytuje stabilné zázemie pre inovácie a realizáciu nových nápadov na lokálnej úrovni. Očakávame, že náš nový Account Manager bude energická osoba, ktorá prispeje svojimi skúsenosťami a zapojí sa svojou iniciatívou k rozvoju a implementácii našej obchodnej stratégie.
Popis pracovnej pozície:
- Aktívny predaj služieb divízie Permanent Placement aj Temporary Staffing
- Akvizícia nových klientov z rôznych priemyselných sektorov - výroba, logistika, strojárstvo, real estate, energetika, FinTech, IT, financie a i.
- Budovanie a udržiavanie dlhodobých vzťahov s klientmi
- Social selling (B2B predaj)
- Príprava obchodných ponúk, vyjednávanie podmienok spolupráce a uzatváranie zmlúv a objednávok
- Účasť na výberových konaniach a tendroch, príprava komplexnej dokumentácie a prezentácia ponúk
- Pravidelný monitoring trhu, potenciálnych príležitostí - pracovné portály, sociálne siete
- Aktívna účasť na odborných eventoch a networkingových akciách
- Podieľanie sa na rozvoji produktového portfólia
Zamestnanecké výhody, benefity
- Príjemný pracovný kolektív - sme profesionáli, ktorých hodnotami sú partnerstvo, dôvera a otvorenosť
- Sme odhodlaní púšťať sa do nových vecí, doťahovať ich do konca aj cez prekážky a neustále sa zlepšovať
- Naše prémiové služby ponúkajú silnú možnosť ovplyvniť svoje finančné ohodnotenie
- Príležitosť realizovať svoje nápady
- Možnosť podieľať sa na zaujímavých interných projektoch
- Portfólio benefitov: flexibilná pracovná doba, možnosť homeoffice, dovolenka navyše, sickdays, príspevok na jazykové vzdelávanie, Multisport karta, spoločné teambuildingy a firemné raňajky, externé a interné tréningy v rámci profesionálneho rozvoja, ovocie a nápoje v kuchynke
- Služobný automobil k dispozícii
- Príjemná a priestranná kancelária v centre mesta, kde budete mať k dispozícii celý rad možností a technických prostriedkov, ktoré uľahčia vašu prácu
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
SYNERGIE je personálno-poradenská spoločnosť pôsobiaca na slovenskom trhu už 20 rokov. Sme súčasťou francúzskej skupiny Synergie Group, ktorá má v Európe jedno z vedúcich postavení v poskytovaní HR služieb. Pôsobíme v oblasti Permanent Placement aj Temporary Staffing. Na Slovensku máme pobočku v Bratislave, odkiaľ sme schopní a flexibilní plniť očakávania našich klientov kdekoľvek na Slovensku.
Naša Permanent Placement divízia je rozdelená na 4 teamy: Technical, IT, Sales&Marketing a Finance. Teamy zabezpečujú obsadzovanie špecializovaných a manažérskych pozícií z oblastí: obchod, nákup, výroba, strojárstvo, automotive, logistika, financie, HR, IT/Telco, marketing a ďalšie.
Kolegovia z divízie Temporary Staffing ponúkajú svojim klientom komplexné HR riešenia v rôznych priemyselných odvetviach so špecializáciou na biele i modré goliere.
Sme tím, ktorý sa navzájom podporuje, zdieľa skúsenosti a všetko nadšenie. Neustále na sebe pracujeme a vzdelávame sa. Nepochybujeme o hodnotách, ktoré sme si sami stanovili ako dôležité pre náš život v slovenskej a českej SYNERGIE: prémiová služba, partnerstvo, dôvera a otvorenosť, odhodlanie, neustále zlepšovanie.
SYNERGIE je personálno-poradenská spoločnosť pôsobiaca na slovenskom trhu už 20 rokov. Sme súčasťou francúzskej skupiny Synergie Group, ktorá má v Európe jedno z vedúcich postavení v poskytovaní HR služieb. Pôsobíme v oblasti Permanent Placement aj Temporary Staffing. Na Slovensku máme pobočku v Bratislave, odkiaľ sme schopní a flexibilní plniť očakávania našich klientov kdekoľvek na Slovensku.
Naša Permanent Placement divízia je rozdelená na 4 teamy: Technical, IT, Sales&Marketing a Finance. Teamy zabezpečujú obsadzovanie špecializovaných a manažérskych pozícií z oblastí: obchod, nákup, výroba, strojárstvo, automotive, logistika, financie, HR, IT/Telco, marketing a ďalšie.
Kolegovia z divízie Temporary Staffing ponúkajú svojim klientom komplexné HR riešenia v rôznych priemyselných odvetviach so špecializáciou na biele i modré goliere.
Sme tím, ktorý sa navzájom podporuje, zdieľa skúsenosti a všetko nadšenie. Neustále na sebe pracujeme a vzdelávame sa. Nepochybujeme o hodnotách, ktoré sme si sami stanovili ako dôležité pre náš život v slovenskej a českej SYNERGIE: prémiová služba, partnerstvo, dôvera a otvorenosť, odhodlanie, neustále zlepšovanie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Minimálne 2 roky skúseností na obchodnej pozícii - špecializácia na akvizičnú činnosť v oblasti služieb alebo B2B predaja
- Skúsenosť v predaji HR služieb je silnou výhodou, nie však podmienkou
- Vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti
- Výborná úroveň slovenského jazyka
- Komunikatívna úroveň angličtiny - obchodné rokovania, príprava dokumentov, prezentácií, telefonická aj e-mailová komunikácia
- Bydlisko v Bratislave
- Aktívny vodič - pravidelné cestovanie na rokovania s klientmi
- Strategické a analytické myslenie
- Vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti
- Pozitívny postoj k inováciám a rozvoju, vôľa zlepšovať sa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!
Kontakt
ID: 3897274
Posting date: 25.3.2020
2020-03-25
location: Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Position: Account manager, Key account manager, Obchodný referent, Obchodný zástupca Company: S&you by SYNERGIE
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: minimálna garantovaná mzda: fix od 1500 € brutto+ bonusová zložka (vyššia fixná mzda pre skúseného kandidáta - finálne podmienky budú dohodnuté v rámci osobných rozhovorov)