We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Špecialista zákazníckeho servisu s poľštinou - leasingová spoločnosť
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 1250€ (alebo vyššia mzda pre skúsených kandidátov)
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, poprednú leasingovú spoločnosť, hľadáme jazykovo vybavených kandidátov. Ak hovoríš poľsky a anglicky, prípadne nemecky, určite nám daj o sebe vedieť. K pozícii nie je potrebná pracovná skúsenosť, hoci môže byť výhodou, ak si pracoval na pozícii so zákazníkmi.
Na pozícii budeš:
Na pozícii budeš:
- telefonicky a emailom komunikovať so firemnými zákazníkmi (pasívna linka = nebudeš nič predávať)
- poskytovanie podpory a poradenstva pri riešení situácii, ktoré nastanú u klienta (napr. havária vozidla = poradíš klientovi, ako má postupovať)
- zastrešovať kontakt s úradmi, poisťovňou, či servisom v rôznych krajinách v rámci Európy
- vybavíš "doručenie" nového vozidla ku zodpovednej osobe u klienta
- manažovať asistenčné služby pre vodičov na strane klienta
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej, rastúcej spoločnosti, s dobrým menom na trhu
- príspevok do III.piliera, rastúci od počtu rokov v spoločnosti
- ročný bonus
- jazykové kurzy v rámci firmy
- 25 dní dovolenky pre každého
- teambuildingy
- rôzne zľavy u partnerov firmy, možnosť lacnejšej pôžičky,
- a ďalšie benefity...
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Medzinárodná lízingová spoločnosť.
Medzinárodná lízingová spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Poľský jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- aktívna znalosť jazykov: Poľština+ mierne pokročilá angličtina, silnou výhodou je nemčina, prípadne iné jazyky.
- prozákaznícka orientácia
- výborné komunikačné zručnosti, milý prístup, ústretovosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!
Kontakt
ID: 3869652
Posting date: 12.2.2020
2020-02-12
location: Bratislava Position: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Helpdesk operátor, Obchodný referent, Špecialista podpory zákazníkov Company: S&you by SYNERGIE
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: od 1250€ (alebo vyššia mzda pre skúsených kandidátov)