Administratívna podpora Direct Retailu (tabakový priemysel)

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Ihneď/dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 1118 EUR fix brutto (finálna suma bude dohodnutá na základe seniority)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Baví ťa podporovať kolegov, veci organizovať, koordinovať a vnášať do všetého poriadok? Výborne. Ak máš okrem toho aj aktívnu angličtinu, skúsenosť so SAPom a chuť pracovať v príjemnom prostredí prosperujúcej spoločnosti, príhlás sa. Poď pracovať pre medzinárodnú poprednú tabakovú spoločnosť.

Tvojou úlohou bude:

  • administratívna podpora oddelenia Direct Retailu
  • sledovanie budgetu a nákladov
  • monitorovanie a evidovanie procesov a projektov v systéme
  • organizácia a koordinácia školení
  • komunikácia s dodávateľmi
  • distribúcia informácii pre všetky zúčastnené strany
  • spolupráca s tímom pre nákup a obstarávanie

Zamestnanecké výhody, benefity

  • zmluvne garantovný 13. a 14.plat
  • podpora rozvoja a vzdelávania
  • čiastočne flexibilný pracovný čas
  • dni dovolenky nad rámce zákona
  • doplnkové dôchodkové poistenie
  • životné a úrazové poistenie
  • sick days

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Naším klientom je popredná svetová tabaková spoločnosť. Disponuje 15-timi značkami na 180-tich trhoch. Spoločnosť zamestnáva viac ako 80 000 ľudí v 32 krajinách sveta. V období posledných desiatich rokov sa venuje dramatickej inovácií, ktorá spočíva v nahrádzaní cigariet produktmi bez dymu. Do tejto inovácie sa zapája 400 oddaných vedcov, inžinierov a technikov, ktorí vyvíjajú menej škodlivé alternatívy k cigaretám. Je to najväčší posun v histórii.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • min. 1-2 ročná skúsenosť na podpornej administratívnej pozícii
  • aktívna znalosť anglického jazyka (minimálne B2, ideálne C1 úroveň)
  • znalosť a skúsenosť s prácou v SAPe
  • komunikačné a koordinačné schopnosti, schopnosť prioritizácie, praktickosť
  • možnosť nástupu v horizonte 1-2 mesiacov
  • aktívny vodičský preukaz skupiny B. (výhoda)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 3709980  Posting date: 4.7.2019  The job comes from another website or source. Basic wage component (gross) and other rewards: od 1118 EUR fix brutto (finálna suma bude dohodnutá na základe seniority)