We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Customer care for Slovak market
Miesto práce
Bratislavský kraj
Termín nástupu
21.1.2019
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1000 € + bonuses
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- To interact effectively with existing customers, via Calls, Emails or Chat in both Slovak or English.
- To handle customers complaints and issues.
- To solve efficiently all the technical issues.
- To record details of customer contacts and actions taken.
- To follow company’s policies and guidelines.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Flight ticket provided to Athens
- Taxi pickup service from the airport
- 2 weeks free hotel accommodation (breakfast included)
- Free Greek language courses
- Monthly performance bonus
- 175% day salary if work on Sunday or Greek holidays
- Overtime paid
- 2 extra full salaries paid per year (pro rata)
- Training provided (paid)
- International working environment
- On-site canteen (discounts for employees)
- Welcome event
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
Teleperformance Greece was the very first company to introduce contact center outsourcing in the local market. It supports major multinational Clients in the Automotive, Business Services, Consumer Electronics, Energy, Fast Moving Consumer Goods, Gaming, Financial, Healthcare, Insurance, Retail and e-Retail, Technology, Telecommunications, and Travel arena and it is proud to say that it has become one of the most attractive partners to support Customer Care, Technical Support, Customer Acquisition, Account Receivables Management and BPO Services in the European continent.
Teleperformance Greece was the very first company to introduce contact center outsourcing in the local market. It supports major multinational Clients in the Automotive, Business Services, Consumer Electronics, Energy, Fast Moving Consumer Goods, Gaming, Financial, Healthcare, Insurance, Retail and e-Retail, Technology, Telecommunications, and Travel arena and it is proud to say that it has become one of the most attractive partners to support Customer Care, Technical Support, Customer Acquisition, Account Receivables Management and BPO Services in the European continent.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Fluent in Slovak, and good English
- Very good knowledge of computers
- No previous work experience required
- Willing to relocate to Athens, Greece
- Enjoy talking with people by phone and emails
- Criminal recordrecord - no entries
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
If you think you are a match for this role, please send your English CV to [email protected].
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!
Kontakt
ID: 3596484
Posting date: 8.2.2019
2019-02-08
location: Bratislavský kraj Position: Helpdesk operátor Company: S&you by SYNERGIE
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 1000 € + bonuses