Office assistent v SYNERGIE

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 800€ btt/mesiac (plus odmeny v závislosti od výkonu)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

V Synergie hľadáme šikovnú osôbku na recepciu, ktorá pre našich hostí vytvorí nezabudnuteľný prvý dojem a zároveň nám pomôže dosiahnuť bezproblémový chod kancelárie. Na oplátku ti dáme priestor pre vlastné nápady a sebarealizáciu.
Budeš mať na starosti:
  • vítanie a usádzanie návštev v priestoroch kancelárie
  • osobnú, emailovú a telefonickú komunikáciu s kandidátmi a klientami
  • evidenciu životopisov kandidátov do nášho interného systému a komunikácia s kandidátmi
  • triedenie a archivácia dokumentov – skenovanie, zakladanie
  • evidenciu korešpondencie, posielanie a preberanie pošty/zásielok
  • sledovanie stavu kancelárskych zásob a ich objednávanie
  • starostlivosť o poriadok a čistotu v priestoroch spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

Prečo sa ti u náš bude páčiť?
  • každý deň ťa prekvapia nové situácie a ty sa naučíš, ako ich riešiť s prehľadom
  • dostaneš pochvalu aj keď ju vôbec nebudeš čakať
  • ak si s niečím nebudeš vedieť rady, pomôžeme ti
  • čaká ťa u nás osobnostný rast a napredovanie
  • Branyška ťa nakazí svojím optimizmom
  • Saška ľúbi španielske rytmy
  • ak rád čítaš, Baška ti určite poradí dobrú knihu na voľný čas
  • Lucka ti povie, ako variť bez lepku
  • ak hľadáš parťáka na beh, hlás sa u Zuzky
  • Monika je comic fan, s ňou vieš zájsť do kina a pokecať o tom, či je viac super Thor alebo Doctor Strange
Musíš k nám prísť, je toho mnoho :)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Poradenstvo a konzultačné činnosti v oblasti riadenia firiem

* ceníme si otvorenú komunikáciu, nadšenie a nasadenie, individuálny prístup, profesionalitu a tímovú spoluprácu
* udržujeme si profesionálny a na druhej strane ľudský a priateľský prístup nielen medzi sebou v rámci tímu, ale aj smerom k našim klientom, kandidátom a partnerom
* sme držiteľom viacerých prestížnych ocenení (RecruitRank Awards, Bloger roka, All stars team Profesia, najzamestnávateľ)
* prostredníctvom nášho blogu Hľadači pokladov pravidelne publikujeme články so zameraním na aktuálne témy v oblasti HR určené nie len pre tých, ktorí si prácu hľadajú, ale aj pre odbornú HR komunitu

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • skúsenosti na podobnej pozícii minimálne jeden rok
  • angličtina na úrovni mierne pokročilý v písomnej aj ústnej forme (min. B1)
  • samostatnosť a vynaliezavosť
  • zodpovednosť a spoľahlivosť
  • komunikatívnosť a iná tvoja silná stránka, ktorú u nás vieš využiť :)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 3555562  Posting date: 7.12.2018  The job comes from another website or source. Basic wage component (gross) and other rewards: od 800€ btt/mesiac (plus odmeny v závislosti od výkonu)