We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Back Office špecialista
Sympatia Group ®
Miesto práce
Vajnorská 21, Bratislava
Vajnorská 21, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
čo najskôr
čo najskôr
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacod 1.400 € brutto v závislosti od skúseností, odborných znalostí a zručností vybraného uchádzača
1 400 EUR/mesiacod 1.400 € brutto v závislosti od skúseností, odborných znalostí a zručností vybraného uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovného kolegu alebo kolegyňu do nášho tímu, ktorého náplňou práce bude najmä:
• Zabezpečovanie agendy súvisiacej s majetkovým a finančným vysporiadaním obchodov na finančných trhoch;
• Činnosti spojené so správou a úschovou cenných papierov pre klientov;
• Poskytovanie služieb člena Centrálneho depozitára cenných papierov;
• Aktualizácia informačného systému spoločnosti na dennej báze;
• Realizácia pravidelnej rekonsiliácie a oceňovania klientskych portfólií;
• Príprava podkladov pre ocenenie fondov kvalifikovaných investorov;
• Príprava podkladov spojených s upisovaním a redemáciou prostriedkov do/z fondov;
• Spracovanie a príprava podkladov k fakturácií a výpočet poplatkov za služby;
• Komunikácia s klientmi, obchodnými partnermi a finančnými inštitúciami;
• Hlásenia pre NBS a informačné povinnosti v zmysle platnej legislatívy;
• Zabezpečovanie platobného styku;
• Administratívne a podporné činnosti;
• Príprava zmluvnej dokumentácie a výpisov pre klientov
• Administratívne zabezpečenie registrácií emisií dlhopisov v CDCP SR;
• Spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti;
• Plnenie ďalších administratívno-organizačných úloh podľa pokynov nadriadeného;
• Spolupráca na vylepšovaní procesov.
• Zabezpečovanie agendy súvisiacej s majetkovým a finančným vysporiadaním obchodov na finančných trhoch;
• Činnosti spojené so správou a úschovou cenných papierov pre klientov;
• Poskytovanie služieb člena Centrálneho depozitára cenných papierov;
• Aktualizácia informačného systému spoločnosti na dennej báze;
• Realizácia pravidelnej rekonsiliácie a oceňovania klientskych portfólií;
• Príprava podkladov pre ocenenie fondov kvalifikovaných investorov;
• Príprava podkladov spojených s upisovaním a redemáciou prostriedkov do/z fondov;
• Spracovanie a príprava podkladov k fakturácií a výpočet poplatkov za služby;
• Komunikácia s klientmi, obchodnými partnermi a finančnými inštitúciami;
• Hlásenia pre NBS a informačné povinnosti v zmysle platnej legislatívy;
• Zabezpečovanie platobného styku;
• Administratívne a podporné činnosti;
• Príprava zmluvnej dokumentácie a výpisov pre klientov
• Administratívne zabezpečenie registrácií emisií dlhopisov v CDCP SR;
• Spolupráca s ostatnými oddeleniami spoločnosti;
• Plnenie ďalších administratívno-organizačných úloh podľa pokynov nadriadeného;
• Spolupráca na vylepšovaní procesov.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Ročné odmeny podľa výkonu
• Príjemné pracovné prostredie
• Úplne nové a moderné kancelárske priestory vo veľmi dobrej lokalite
• Vlastné fitness priestory
• Pekná kuchyňa s jedálňou pre socializáciu kolegov
• Práca v mladom a dynamickom kolektíve
• Možnosť odborného vzdelávania a kariérneho postupu
• Dlhodobá a stabilná práca
• Firemné akcie a teambuildingové podujatia
• Samostatná a zodpovedná pozícia
• Aktívna možnosť využívania anglického jazyka
• Príjemné pracovné prostredie
• Úplne nové a moderné kancelárske priestory vo veľmi dobrej lokalite
• Vlastné fitness priestory
• Pekná kuchyňa s jedálňou pre socializáciu kolegov
• Práca v mladom a dynamickom kolektíve
• Možnosť odborného vzdelávania a kariérneho postupu
• Dlhodobá a stabilná práca
• Firemné akcie a teambuildingové podujatia
• Samostatná a zodpovedná pozícia
• Aktívna možnosť využívania anglického jazyka
Informácie o výberovom konaní
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti, Vaše životopisy starostlivo posúdime.
Žiadosť s uvedením názvu pozície, profesijný životopis spolu s referenciami a fotkou ako aj súhlas so spracovaním osobných údajov zašlite prosím elektronicky na adresu [email protected].
S informáciami o ďalšom postupe vo výberovom konaní budeme kontaktovať len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú predpoklady a požiadavky.
Žiadosť s uvedením názvu pozície, profesijný životopis spolu s referenciami a fotkou ako aj súhlas so spracovaním osobných údajov zašlite prosím elektronicky na adresu [email protected].
S informáciami o ďalšom postupe vo výberovom konaní budeme kontaktovať len tých uchádzačov, ktorí spĺňajú predpoklady a požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Minimálne ukončené SŠ vzdelanie s maturitou ekonomického zamerania
• Všeobecné znalosti finančných trhov a cenných papierov
• Znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni
• Skúsený užívateľ MS Office (Excel, Outlook, Word)
• Praktické skúsenosti na obdobnej pozícii z oblasti back office vo finančnej inštitúcii sú veľkou výhodou
• Skúsenosti s prácou v informačnom systéme finančných spoločností sú výhodou
• Organizačné a analytické schopnosti so zmyslom pre detail
• Spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatný a aktívny prístup k zadaným úlohám
• Pozitívny prístup k práci a ochota učiť sa nové veci
• Všeobecné znalosti finančných trhov a cenných papierov
• Znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni
• Skúsený užívateľ MS Office (Excel, Outlook, Word)
• Praktické skúsenosti na obdobnej pozícii z oblasti back office vo finančnej inštitúcii sú veľkou výhodou
• Skúsenosti s prácou v informačnom systéme finančných spoločností sú výhodou
• Organizačné a analytické schopnosti so zmyslom pre detail
• Spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatný a aktívny prístup k zadaným úlohám
• Pozitívny prístup k práci a ochota učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sympatia je investičná skupina pôsobiaca na trhu už vyše 20 rokov. Špecializujeme sa na správu finančného majetku bonitných klientov a na poskytovanie investičných riešení na finančných trhoch ako aj na investície v oblasti real estate a private equity. V našom portfóliu sa aktuálne nachádza viac ako dvadsať realitných projektov v rôznom štádiu realizácie. Všetky oblasti investičného cyklu každej investície a projektu rieši náš tím skúsených odborníkov. Naším cieľom je vytvárať nadčasové a trvalo udržateľné riešenia. Pre viac informácií navštívte prosím našu webstránku: https://www.sympatia.sk/.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4030308
Posting date: 6.2.2021
2021-02-06
location: Bratislava Position: Back office špecialista Company: Sympatia Group ®
Basic salary component (gross): 1 400 EUR/mesiac