Customer Care Specialist

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiac+ 15% bonusy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

SWAN, celonárodný telekomunikačný operátor, hľadá nového kolegu/kolegyňu na pozíciu Customer Care Specialist, ktorého/ktorej hlavným poslaním je:

  • riešenie písomných, telefonických, elektronických požiadaviek a reklamácií od zákazníka prijatých z Call Centra, kontaktného formulára a predajných miest
  • riešenie fakturačných reklamácií v príslušných aplikáciách
  • poskytovanie peňažných a nepeňažných kompenzácií podľa predpisov spoločnosti
  • pozastavovanie a znovu-aktivovanie kontraktov a služieb v príslušných aplikáciách
  • poskytovanie všeobecnej podpory zákazníkom, informovanie o produktoch a cenách
  • vykonávanie zmien služieb a dát o klientoch v databáze
  • riešenie nezhodných údajov a administrácia v informačných systémoch
  • participácia na interných projektoch spoločnosti
  • administratívna podpora externým/interným zákazníkom
  • plnenie ďalších úloh a pokynov pridelených priamym nadriadeným alebo supervízorom.

Zamestnanecké výhody, benefity

SWAN ponúka prácu v dynamickom prostredí s možnosťou veľa sa naučiť a rásť. Vo SWANe nám záleží nám aj pracovných vzťahoch a dobrej firemnej kultúre. Spokojnosť kolegov podporujeme aj širokou ponukou benefitov:

  • práca v mladom dynamickom kolektíve
  • 5 dní benefitnej dovolenky
  • karta MultiSport
  • zdravé stredy (čerstvé ovocie)
  • eventy pre zamestnancov v priebehu celého roka (párty, športové podujatia ai.)
  • celoročná zdravotná starostlivosť v ProCare plne hradená firmou
  • príspevok firmy na doplnkové dôchodkové sporenie
  • zľavy na produkty a služby SWAN
  • priestor pre sebarealizáciu
  • zaškolenie
  • príležitosť kariérne rásť a vzdelávať sa
  • flexibilný pracovný čas, homeoffice po dohode s nadriadeným a ďalšie

Informácie o výberovom konaní

Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise spoločnosti SWAN, a. s., Borská 6, 841 04 Bratislava, IČO: 47 258 314, zapísaná v OR OS Bratislava I., odd.: SA, vložka č.: 6198/B k za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z o ochrane osobných údajov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov.

Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem o pracovné miesto v spoločnosti. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • mať možnosť pracovať aj z domu (homeoffice režim)
  • prax v telekomunikačnej oblasti zákazníckej starostlivosti
  • znalosť práce s PC
  • schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky
  • samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, logické a analytické myslenie, precíznosť
  • vynikajúce komunikačné zručnosti (ústne a písomne)
  • orientácia na zákazníka, odolnosť voči stresu
  • proaktívny prístup, ochota neustále sa vzdelávať.

Stručná charakteristika spoločnosti

Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.

Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Reagovať na ponuku

Adresa spoločnosti

Landererova 12,
821 01 Bratislava,
Slovensko

Poďte k nám

https://budemswan.sk/
ID: 3982210  Posting date: 5.10.2020  Basic salary component (gross): 900 EUR/mesiac