Call Center Operator

SWAN, a.s.

Miesto práce
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
680 EUR/mesiac680 EUR/m + 15% bonusy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

SWAN, celonárodný telekomunikačný operátor, hľadá nového kolegu/kolegyňu na pozíciu Call Center Operator , ktorého/ktorej hlavným poslaním je:

• telefonická/online komunikácia (PODPORA, NIE PREDAJ PRODUKTOV) na zákazníckej linke a web chate telekomunikačného operátora
• zodpovednosť za spracovanie zákazníckych požiadaviek a reklamácií
• poskytovanie všeobecných informácií týkajúcich sa produktov, služieb a cien
• poskytovanie užívateľskej, HW podpory a technického poradenstva zákazníkom
• telefonický príjem a riešenie fakturačných/technických reklamácií
• všeobecná administratívna práca
• plnenie ďalších úloh a pokynov pridelených priamym nadriadeným.

Zamestnanecké výhody, benefity

SWAN ponúka prácu v dynamickom prostredí s možnosťou veľa sa naučiť a rásť. Vo SWANe nám záleží nám aj pracovných vzťahoch a dobrej firemnej kultúre. Spokojnosť kolegov podporujeme aj širokou ponukou benefitov:

- 5 dní benefitnej dovolenky
- karta MultiSport
- zdravé stredy (čerstvé ovocie)
- eventy pre zamestnancov v priebehu celého roka (párty, športové podujatia ai.)
- celoročná zdravotná starostlivosť v ProCare plne hradená firmou
- príspevok firmy na doplnkové dôhodkové sporenie
- zľavy na produkty a služby SWAN a ďalšie

Informácie o výberovom konaní

Dvojzmenná prevádzka s pracovnou dobou od 08:00 h-21:00 h. Práca aj počas víkendov a sviatkov.
Práca spočíva V OBSLUHE ZÁKAZNÍKOV (prichádzajúce hovory).

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

15.6.2020 (ostáva ešte 8 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - základy
Microsoft Word - základy
Microsoft Outlook - základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax v telekomunikáciách/mobilného operátora výhodou
- prax v oblasti zákazníckej starostlivosti/call centra výhodou
- orientácia na zákazníka, empatický prístup
- tímový duch a zároveň schopnosť samostatnej práce
- vynikajúce komunikačné schopnosti (ústne aj písomne)
- zodpovednosť a ochota pracovať
- schopnosť identifikovať problém, analyzovať jednotlivé časti požiadavky
- schopnosť práce s PC a informačnými systémami na základnej úrovni
- užívateľská skúsenosť s mobilnými/pevnými telekomunikačnými službami výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť SWAN je celoslovenský poskytovateľ telekomunikačných riešení na vysokej profesionálnej úrovni a po fúzii so spoločnosťou BENESTRA v januári 2019, sa stal na trhu jednoznačnou dvojkou v poskytovaní služieb firemným zákazníkom. Zároveň má SWAN bohatú ponuku aj pre domácnosti. Portfólio služieb spoločnosti siaha od základných hlasových, dátových a internetových služieb až po rozsiahle virtuálne privátne služby a riadené služby dátových centier. Vo svojej sieti SWAN využíva najmodernejšie technológie na poskytovanie špičkových zákazníckych riešení.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

SWAN, a.s.
Landererova 12
811 09 Bratislava
http://www.swan.sk/
ID: 3877350  Posting date: 15.5.2020  Basic salary component (gross): 680 EUR/mesiac