We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Corporate Care Operator
Miesto práce
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou/ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
650 € + 15% bonusy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
SWAN hľadá nového kolegu do tímu starostlivosti o stredne veľkých a veľkých firemných zákazníkov. Ide o 1. úroveň technickej podpory.
NEJDE O OSLOVOVANIE KLIENTOV ZA ÚČELOM PREDAJA, ale o technickú podporu. Hlavnou náplňou pozície je:
NEJDE O OSLOVOVANIE KLIENTOV ZA ÚČELOM PREDAJA, ale o technickú podporu. Hlavnou náplňou pozície je:
- zodpovedanie telefonických hovorov, prichádzajúcich emailov, komunikácia so zákazníkmi cez pridelené komunikačné nástroje
- riešenie otázok, požiadaviek, problémov súčasných alebo budúcich zákazníkov spoločnosti
- analyzovanie problémov u zákazníkov s poskytovanými službami, kontrola zariadení u zákazníkov na diaľku a základné operačné úkony so zariadeniami za účelom odstraňovania porúch
- monitoring zákazníckych liniek (služieb) vo zverených systémoch a komunikácia na zákazníkov v prípade vyskytujúcich sa porúch na linkách zákazníkov
- informovanie zákazníkov o plánovaných výpadkoch telefonicky alebo prostredníctvom iných komunikačných nástrojov.
Zamestnanecké výhody, benefity
SWAN ponúka prácu v dynamickom prostredí s možnosťou veľa sa naučiť a rásť. Vo SWANe nám záleží nám aj pracovných vzťahoch a dobrej firemnej kultúre. Spokojnosť kolegov podporujeme aj širokou ponukou benefitov:
- 5 dní benefitnej dovolenky
- karta MultiSport
- zdravé stredy (čerstvé ovocie)
- eventy pre zamestnancov v priebehu celého roka (párty, športové podujatia ai.)
- celoročná zdravotná starostlivosť v ProCare plne hradená firmou
- príspevok firmy na doplnkové dôhodkové sporenie
- zľavy na produkty a služby SWAN
- flexibilný pracovný čas a ďalšie
Informácie o výberovom konaní
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise spoločnosti SWAN, a. s., Borská 6, 841 04 Bratislava, IČO: 47 258 314, zapísaná v OR OS Bratislava I., odd.: SA, vložka č.: 6198/B k za účelom výberu uchádzačov v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z o ochrane osobných údajov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov.
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem o pracovné miesto v spoločnosti. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem o pracovné miesto v spoločnosti. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať iba vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Word - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Základnými predpokladmi sú dobré komunikačné zručnosti, orientácia na zákazníka a chuť učiť sa. Nového kolegu čaká adaptačný proces - do odbornej oblasti ho zaškolia skúsenejší kolegovia.
Vítame nasledovné znalosti, ale nie sú podmienkou:
Vítame nasledovné znalosti, ale nie sú podmienkou:
- znalosť TCP/IP protokolu na užívateľskej úrovni
- základné znalosti administrácie LAN/WAN sietí
- komunikačné zručnosti v anglickom jazyku
- znalosť IP technológií/zariadení
- absolvovanie Cisco Academy.
Stručná charakteristika spoločnosti
Telekomunikačný operátor SWAN je druhým najväčším poskytovateľom telekomunikačných služieb firemnej klientele na Slovensku, ktorý tiež ponúka atraktívne služby pre domácnosti a prevádzkuje mobilného operátora 4ka. Svoje služby poskytuje od roku 2000, keď začala ponúkať bezdrôtové dátové pripojenie pre firmy v licencovanom pásme 26 Ghz. Už 20 rokov kontinuálne investuje do budovania vlastnej optickej infraštruktúry, čím sa odlišuje od väčšiny alternatívnych operátorov. Spoločnosť SWAN ako prvá na Slovensku začala s masívnym budovaním a poskytovaním služieb na technológii LTE. Svojou optickou sieťou a fixným LTE pripojením pokrýva tisíce domácností vo viac ako 400 mestách a obciach po celom Slovensku. Od roku 2008 tiež poskytuje tzv. triple play služby pre domácnosti.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
V roku 2015 predstavil SWAN originálny koncept mobilného operátora 4ka s dravou obchodnou ponukou, keď za jednotnú cenu 4 centy ponúkol 1 minútu, SMS alebo 1 MB dát. Svoje služby začala 4ka ponúkať v doteraz bezkonkurenčne najširšej predajnej sieti viac ako 1600 pobočiek Slovenskej pošty. Operátor sa orientuje najmä na mladších zákazníkov a tých, ktorí potrebujú veľké objemy dát. Ako prvý priniesol zákazníkom na Slovensku nový paušál s nekonečnými dátami. Prvenstvo si pripísal aj pri spustení pilotnej komerčnej prevádzky 5G siete na Slovensku.
Rovnako ako sa spoločnosť stará o spokojnosť svojich zákazníkov, vytvára atraktívne pracovné prostredie aj pre svojich viac ako 500 zamestnancov na centrále, v pobočkách a SWAN centrách.
Adresa spoločnosti
Landererova 12,821 01 Bratislava,
Slovensko
Poďte k nám
https://budemswan.sk/
ID: 3780633
Posting date: 7.10.2019
2019-10-07
location: Prešov Position: Helpdesk operátor Company: SWAN, a.s.
Basic wage component (gross) and other rewards: 650 € + 15% bonusy